13

231 15 0
                                    

İyi okumalar 💗

Jungkook

Dün taehyung beni eve bırakıp gitmişti. O sırada bende annemlerle sohbet etmiştim. Ne yaptınız felan sorduklarında ne yapalım anne işte normal geçti günümüz demiştim. Odama geçip valizimdeki kıyafetleri dolabıma geri koymuştum. Telefonum titrestikten sonra gelen mesaja baktım.

Ot5 😎

Jimin
Ay merhabalar efenim

Hoseok
Merhabalar canlarım

Jin
Miribi

Namjoon
Selam

Jungkook
Hello millet. Bizde taehyung ile o dediğim evden döndük malesef.
o okula gitmek zorunda kaldı bende eve

Jimin
Üzüldün mü jeykeyy hani sevişmişsinizdir ya O yüzden

Jungkook
JİMİNSHİİİİ

jimin
Tamam kızma ne Allah Allah

Jin
Jimin jungkook'un neden üzerine gidiyorsun heh

Jimin
Ben birşey yapmadım Jin ya off

Jin
Oflama bana yersin terlik

Namjoon
Jin, bebeğim sakin mi olsan?

Jin
Tamam hayatım sakin olurum

Hoseok
Ay durun ayol kavga çıkarmayın. Biz kavgacı birimiyiz canım heh?

Namjoon
Değiliz

Jin
Değiliz

Jimin
Değiliz

Hoseok
O yüzden sakince konuşun.

Jungkook
Hoseok valla kavga eden kişileri ayıran kişiler gibisin haa

Hoseok
Ne yapacaktım kavga mı etselerdi. Neyse ne sıkıldım ben saat kaçta okula geleceniz son hafta ya o yüzden okula gitmeden dışarda çıksak mı ya sıkıldım çünkü.

Jimin
Bence de ya okulda durursak ne yapacaz sıkılırız. Ayy unuttum ben ya yoongim ile konusucam ben siz gidin.

Jin
Bugünü mü buldun Jim başka gün gidemez misin?

Jimin
Hani son günler ya yoongimi goremiyecegim o yüzden numarasını Alıcam hemde biraz yakınlaşmaya çalışacağım.

Namjoon
Oo Jimin o zaman sana kolay gelsin. Yakınlaşma ayağına sevişirsiniz siz kesin

Jimin
Oda olur yakında merak etme

Jungkook
Bende gelemeyeceğim. Taehyung'un yanına uğrayacağım. Son gün olsa da olmasa da yine görüşürüz bizde ama olsun gideceğim.

Namjoon
O zaman Jin,ben,hoseok gidiyoz çok gezmeyiz zaten geliriz hemen

Jin
Aynen

Hoseok
Neyse hadi görüşürüz

Jin
Görüşürüz

Namjoon
Görüşürüz

Jimin
Görüşürüz

Jungkook
Görüşürüz

Grupla konuştuktan sonra hemen hazırlanıp okula yol aldım.Taehyung'u özlemiştim. Hemen okula gelip içeri geçtim. Sınıfa ilerliyecekken taehyung'a baktım. Bir kadın ile konuşuyordu. Kadın neredeyse orta yaşlarda olan,kır saçlı bir kadındı. Bir öğrencinin velisidir diye söylendim. Sınıfa ilerleyip sırama oturdum. Kapının girişinden bana doğru gelen taehyung'u gördüm.

Yanıma oturup yanağımı öptü. " Bebeğim günaydın. Dün seni eve bırakıp gittim çünkü okulda toplantı gibi birşey yaptılar önemsizdi. Hem seni çok özledim. Sen beni özlemedin mi hm?" dedi.

"Özledim taehyung. Sorun değil okul senin için önemli" dedim. " Güzelim şu sıralar hani son günler ya okul bitiyor senle birlikte artık çok kaçamak yaparız"diyip göz kırptı. Sınıfa bakıp sınıfta kimse olmadığı için dudağıma küçük öpücük kondurdu. beni daha fazla yakınına çekip boynumu öpüp boynumu koklamaya başladı. " Taehyung sınıftayız öğrenciler gelir şimdi" dedim. " Senden başkası umrumda değil güzelim. Tek odağım sensin" dedi.

Bir süre boynumda kalıp ordan ayrılmadı. Gözüm hep sınıfın kapısındaydı. Çünkü yakalanırsak herkesin dilinde olurduk. Taehyung boynumdan ayrılıp dudağıma uzun bir öpücük bıraktı. " Bebeğim, senden ayrılmak istemiyorum ama zil çalacak seni seviyorum güzelim" dedi ve dudağımı sonkez öptü. Bende onun yanağını öptüm. Taehyung'a el salladım.

Zil çalmıştı. Sınıf yavaş yavaş dolarken yanıma Jimin oturdu. Derse giren hoca ders anlatırken Jimin kulağıma fısıldadı."Jeykeyy yoongim ile konuştum. Biliyor musun biraz yakın olduk gibi. Öyle bir bakışı var ayy eriyorum bakışlarıyla" dedi. Bu aşık hallerine gülerken dersi dinledim.

....

Ders bittikten sonra elimdeki kitapları kütüphaneye bırakmaya gidicekken karşıma 3 kişi belirdi. Bunlar Jay ve arkadaşlarıydı. Hemen onları takmayıp içeri giricekken beni durdurdular. " Vay vay vay kimleri görüyorum burada. İnek jungkook buradaymış. Uzun zaman oldu jungkook görüşmeyeli" dedi ve elimdeki kitapları yere atıp üzerine bastı. "Seni görmemek için tanrıya dua ettim hep o yüzden görmüyorumdur" dedim. " Çok konuşma, inek seni" dedi ve yumruğumu suratına geçirdim.

"Bir daha bana inek dersen görürsün ineği" dedim. Hemen yerden kalkıp bana tam vurucakken eli havada kaldı. Tanrım taehyung gelmişti. Jay'ın havada duran kolunu tutuyordu. " Ne cüretle vurursun sen jungkook'a!" Dedi. "Hocam sizinle ilgili değil,karışmayın bizim aramızda olan birşey bu " dedi Jay. "Beni de ilgilendirir Jay. Okul içinde ne cüretle vurmaya kalkışabilirsin" dedi taehyung. "Ama hoc-" "yürü Jay müdürün odasına!" Dedi taehyung. Jay'in arkadaşları tam gidicekken " sizleri de müdürün odasına alalım beyler " dedi.

Onlar müdürün odasına giderken taehyung bana dönüp bana sıkıca sarıldı. " Bebeğim, iyi misin? Sana birşey yaptılar mı?" Dedi. " İyiyim taehyung,bana birşey olmadı zaten ben hak ettiğini verdim ona" dedim.

"Aferin benim bebeğime" dedi ve öptü beni. Okul boşalmıştı ve taehyung birden beni kucağına aldı. Taehyung kucağında beni hoplatıp arabasına ilerledi. Arabanın kapısını açıp beni bindirdi. Sonra da kendisi binip arabayı çalıştırdı. Arabayı sürerken Bir eli direksiyondayken diğer eli ise vitesdeydi. Elimi vitesin elinin üstüne koyarken birden elimi tutup öptü.






Uzun aradan sonra yb geldi 🥳🥳

İnş güzel olmuştur sizleri seviyorum hoşçakalın 💞

Yorum yapmayı ve yıldızcık vermeyi de ihmal etmeyinnnn

Baiii👋👋

Oh Darling | TkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin