İyi okumalar 💗
2 yıl sonra
Jungkook ve taehyung evlendikten sonra güzel bir ev almışlardı. Güzel evleri tatlı mı tatlıydı. Evlerini alıp eşyaları ise güzelce dekor etmişlerdi. jungkook annesi ve babasından ayrı kalmak istemediğini için onlara yakın bir ev bulmuşlardı. Şuan çok mutluydu. Yanında eşi vardı ve ondan daha mutlusu yoktu. Taehyung da çok mutluydu. Yanında biriciği, bebeği, jungkook'u vardı.
Jungkook ile bir gün düşünmüşlerdi. Güzel mi güzel çocukları olmasını istiyordu. Bir gün çocuklar için yurt görmüşlerdi. İkiside yurda girip tatlı mı tatlı bir erkek çocuğu görmüşlerdi. Jungkook onu görünce içinde ansızın bir bağ oluşmuştu. Çok sevmişti. Jungkook ve taehyung adı "Joo-won" olan erkek bir çocuğu evlat edinmişlerdi.
Hemen evlerine gittiler ve joo-won için küçük bir oda ayarladılar. Odanın renkleri mor ve beyaz hakimdi. Odası jungkook'un ve taehyung'un odalarına yakındı. Eğer joo-won ağlarsa kolaylıkla duyabilirlerdi. Neredeyse akşam olmuştu. İkili çok yorulmuştu. Taehyung joo-won'u uyutmaya çalışıyordu. Babasını gören joo-won tatlı gözlerle bakıyordu taehyung'a. Odaya jungkook girdi. "Taehyung, joo-won uyumadı mı hala?" Dedi yanına gelerek.
"Güzelim, normalde uyurdu ama neden uyumuyor anlamış değilim" dedi ve joo-won'u biraz daha kollarında sallamaya başladı. "Sevgilim sen ver joo-won'u ben uyuturum" dedi. Taehyung, joo-won'u jungkook'un kucağına verdi ve uyutmaya başladı.
Odada onları izleyen taehyung konuştu "sevgilim, o zaman bende aşağıya inip birkaç şey hazırlayıp film de izleriz hm?" Dedi. "Olur aşkım joo-won zaten uykuya dalmak üzere. Bende gelirim az sonra" dedi ve taehyung mutfağa inip film için birşeyler hazırladı. Önceden aldıkları paketli bisküvileri açıp tabağa koydu ve kahve için sıcak su kaynattı. Jungkook ise joo-won'u uyutup beşiğine yatırdı. Üzerine güzelce örttü. Joo-won'un yanağına kelebek öpücüğü kondurup bebek telsizini de alıp çıktı odadan.
Aşağıya, mutfağa indiğinde ise burnuna kahve kokusu geldi. Taehyung'a "sevgilim, yardım etmemi ister misin?" Dedi. "Yok bebeğim, sen geç koltuğa bende şimdi getiriyorum" dedi ve jungkook koltuğa oturup güzel bir film seçti. Eşini bekledi. Taehyung elinde tepsi ile jungkook'un yanına gelip önündeki masaya koydu.
Taehyung, jungkook'u kendine çekti ve kahveleri aldılar. Jungkook ise taehyung'un göğsüne sırtını yaslayıp güzelce filmini izledi. "Bebeğim, sence de güzel bir aile olmadık mı? Tatlı mı tatlı oğlumuz var ve güzel eşim yanımda. Daha ne isterim ki" dedi ve sevgilisinin pamuk gibi saçlarına öpücük kondurdu.
"Öyle sevgilim, çok güzel bir aile olduk. Bebeğimiz, herşeyimiz" dedi ve taehyung'a yeniden güzelce sokuldu. İkili güzelce filmlerini izlediler.
Kim taehyung
Kim jungkook
Kim joo-wonÇok güzel bir aile olmuşlardı.
Ayayay özel bölüm yazmadan duramam simdi ben heheh. Nasıl buldunuz? Yorumlarda belirtmeyi unutmayın. İkinci özel bölüm de gelecek daha yazar mıyım bilmiyorum. Oy vermeyi unutmayın sizleri seviyorum hoşçakalın 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh Darling | Tk
FanficJungkook gittiği lisede çarpıştığı kişiye aşık olacağını bilmiyordu ve o kişide öğretmeni kim Taehyungdu Yan ship Namjin Yoonmin Texting+Düzyazı Yazım yanlışları vardır! lütfen yorumlarda yazım yanlışı var diye yazmayın ben böyle yazıyorum. 🥇#tete...