5

651 49 25
                                    

İyi okumalar 💗

Sabah olmuştu. Her zamanki gibi hazırlanıp okula yol aldım. Bizimkilerin yanına giderken birden Taehyung'un seslenmesiyle durdum.

"Jeon günaydın nasılsın bakalım?". Dedi. "İ-iyiyim ba- taehyung sen nasılsın?"dedim."Bende iyiyim bugün dışarı çıkalım mı hava bozuk gibi ama olsun kapalı alanda dururuz hmm?". Dedi sesi boğuk çıkarcasına.hemen düşünmeden" o-olur taehyung ama benim ilk e-eve uğramam lazım " dedim sesim titremiş şekilde. " Tamam o zaman sen hazır olduğunda mesaj atarsın bende gelir alırım seni olur mu?". "B-ben gelirdim a-aslınd-" sözümü kesip konuştu. " Jeon evini tarif edersen gelip seni alırım anlaştık mı?"dedi kalın sesiyle. " T-tamam bay kim g-görüşürüz". " Görüşürüz  jeon. Hemen tuvalete girip suratıma soğuk suyu çarpıp kendime geldim. Birkaç dakika tuvalette oyalandığım için hemen çıktım. Koridor bomboştu. Tanrım derse resmen geç kalmıştım. Hemen kapıyı tıklatıp sınıfa girdim. Hocadan geç kaldığım için özür dilediğimde hemen yerine oturup dersi dinledim.

2 saat sonra

Saat 4 olmuştu ve okuldan çıkıp eve doğru yol aldım. hemen eve girip odama çıktım. Çabucak hazırlanmam lazımdı çünkü taehyung'u bekletemezdim. Hemen üzerime beyaz gömlek üzerine mavi kazağımı geçirdim. Altıma ise buz mavisi bol pantolon giydim. Son olarak saçımı düzeltip çilekli lip balm sürdüm. Tamamen hazır olduğum için taehyung 'a mesaj attım

{Taehyung -jungkook}

Jungkook
Konum📍

Taehyung
Hemen geliyorum jeon

Mesajımı görür görmez koltuğa oturup onu bekledim. Yarım saat sonra araba korna sesi duyduğum anda dışarı çıktım. Dışarı çıktığım anda taehyung el salladığını gördüm. Hemen arabaya onun yanına oturdum. " Hava bugün de dengesiz açık alanlarda dolaşmasak iyidir". Dedi " e-evet havalar biraz soğumaya başladı." Dedim. " Peki nereye gitmek istersin,hmm?" Dedi bana bakıp konuşarak. " Hmm bilmem benim için farketmez yeterki güzel olsun"Dedim.

Yolculuğun sonunda güzel bir kafeye gelmiştik. Arabadan inip kafeye doğru ilerledik. Birden elimi biri tutunca kim olduğuna bakarken o tutmuştu elimi. Tanrım bana kalp krizi geçirecekti resmen. Hemen sakinleşip içeri girdik. İçerisi dolu olduğu için bizde bahçede oturmak zorunda kalmıştık. Birden rüzgar esmeye başlamıştı. Soğuk hava olduğu için kalın giyinmiştim ama yine de üşüyordum. Garson gelip siparişlerimizi aldı.

hemen elini yanağıma tutup " Jeon ne kadar üşümüşsün yanına hırkanı almadın mı bakim hm?" Dedi bıkkınlıkla. " A-almadım hava güzel o-olur diye ama hava g-güzel değilmiş" dedim dişlerim birbirine çarparken. " Hava dengesiz jeon bir dahakine hava sıcak olsa bile alıcaksın tamam mı?söz ver bana" dedi. "S-söz taehyung " dedim. "Şimdilik benim ceketimle idare edeceksin arabaya geçince klimayı açarız ısınmış olursun" dedi gülümseyerek. Bende onun gülümsemesini görüp gülümsedim. Hemen ayağa kalkıp ceketini çıkardı ve omuzlarımın üzerine yerleştirdi. " Sen üşüyeceksin bu sefer"Dedim. " Soğuğa alışkınım jeon soğuk işlemez bana" dedi gülümseyerek. O sırada garson hemen siparişleri getirmişti. Yine geçen gün ki siparişleri söylemiştik. O kahve söylemişti ben ise milkshake ve cheesecake söylemiştim. Gelir gelmez cheesecake'den bı parça almıştım. O sırada tatlımı yerken taehyung'un beni izlediğini gördüm. " Taehyung sende yesene çok güzel bu cheesecake'ler denemelisin" dedim. " Ben tatlı sevmem jeon" dedi kalın sesiyle. " Bir kez tat nolur bak tadarsan beğenirsin hem"Dedim heyecanla. " Ah şu hallerin çok tatlı jeon. Tamam kırmayacağım seni bı dilim yerim sen istediğin için " dedi. Hemen çatalımı alıp cheesecake'den bir parça alıp ağzına attı." mm güzelmiş jeon ama sen daha güzelsin" dedi.kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı. Hemen lavaboya koşup suratımı yıkadım. Tanrım bana güzelsin demişti. Bana demişti, güzelsin demişti. Kendime gelip bir daha suratımı yıkadım. O sırada biri içeri girmişti. Hemen ellerimi kurulayıp çıkacakken adam önüme geçti. " Nereye gidiyorsun güzellik?" Dedi iğrenç sesiyle. " Beyefendi çıkar mısınız gitmem gerek" dedim. " Olmaz bu güzelliği kaçıramam" dedi.

Taehyung

Hızlıca jungkook tuvalete koşmuştu. Nedenini bilmiyordum gelince açıklardı Berki. Birkaç dakika geçtikten sonra hala gelmediğini fark ederek birşey olma düşüncesi ile tuvalete doğru yol aldım. Kapıyı açıp içeri bakacakken köşede jungkooku kıstıran adamı gördüm. Hemen adamın yakasına yapışıp güzel bir yumruk geçirdim. Adamı güzelce benzettikten sonra kaçmıştı. Hemen köşede minicik kalmış jungkook'a baktım. " Jungkook iyi misin? Pislik sana birşey yaptı mı?" Dedim. " H-hayır y-yapıcaktı s-sen g-geldin çok k-korktum taehyung " dedi sesi korkmuş çıkmıştı. Hemen sarılıp kafasına öpücük kondurdum. " Geçti bebeğim geçti. Bak ben buradayım kimse sana bulaşamaz tamam mı korkma geçti" dedim sakin bir şekilde. Oda bana karşılık verip sarıldı. Hemen ayağa kalkıp tuvaletten çıkıp hesabı ödedim. Kafeden çıkıp arabama doğru ilerledim. İlk jungkook'u koltuğa oturttum sonra bende sürücü koltuğuna geçtim.

Yarım saat sonra evime gelmiştik. Onu öylece eve gönderemezdim. Hemen araban çıkıp eve doğru yol aldık. " Neden evine geldik taehyung?"  Dedi sorgularcasına. " Film felan izleriz diye geldik" dedim. İçeri geçip ceketimi askılığa astım. Oda hemen koltuğa oturup beni bekledi. Hemen bende yanına oturup film açtım. " Sen film seç istersen bende yiyecek birşeyler getireyim" dedim. Kafasını onaylarcasına salladı. Hemen yiyecek birşeyler hazırlayıp tepsiye koydum. O sırada jungkook film seçiyordu. Kanalları bi türlü açamadığı için kaşlarını çatmıştı. Bu halini tatlı bulmuştum ve öyleydi.

Hazırladığım yiyecekleri masaya koyup jungkook'a baktım. " Lanet kanallar açılmıyor taehyung ne biçim televizyon bu" dedi kaşları çatık şekilde. " Bebeğim şu düğmeye basıyorsun açılıyor bana sorsaydın ya söylerdim sana" dedim. " B-bebeğim mi?" Dedi suratı kızarmış şekilde. " Evet öyle değil misin bebeksin hemde kaşları çatık bir bebek. Bu hallerin çok tatlı jeon " dedim. " Bı kere ben bebek değilim ve tatlı değilim" dedi sesi kızmış çıkmıştı. " Öylesin jeon" dedim onu sinir ederek.

"Değilim dedim taehyung " dedi. Tanrım şu halleri çok tatlıydı. "Öylesin jeon" dedim. " Tamam öyleyim oldu mu?" Dedi. " Oldu" dedim.

Kısa kavgadan sonra sonunda film seçip izliyorduk. O filmi heyecanla izlerken bende onu izliyordum. Çok tatlı biriydi ve güzelliğine kelime yetmezdi. Bı an onu hak edecek ne yaptım bilemiyordum. O sırada benim ona baktığımı görüp hemen gözlerini kaçırıp film'e baktı yine.

Jungkook film'e dalmışken birden belinden tutup kendime çektim. Bu hareketimi beklemediği için suratı şaşırır hale gelmişti. Çenesini tutup kendime doğru çevirdim. Jungkook bana doğru tamanen döndü. O sırada yavaş yavaş ona yaklaşıyordum. Oda arkaya doğru yaslanıyordu. Ona o kadar yaklaşmışken  öpecektim ki kapı çalmıştı.





Sizce kim geldi? Ve nasıl ilerliyor? Ben düzgün yazamadigimi düşünüyorum sizce öyle mi??
Düşünceleriniz merak etmiyor değilim o yüzden yorum yapmayı unutmayın 💗

Sizleri seviyorum hoşçakalın 💞

Oh Darling | TkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin