Kapitel ett

396 12 0
                                    

Med självsäkra steg gick jag själv över skolgården till mot. Den där idioten ska dö. Igår såg vi en film med klassen då jag somnade och då skulle så klart min idiotiska klasskompis Felix Sandman passa på. Han la upp en bild på mig när jag sov och skrev "Haha saw just a movie with my class. I dont think that @bimbobim liked the movie ".
Det blir inte bättre när man upptäcker att han har en massa fans som bombaderar sina fp's med bilden heller. Men vad kan man säga? Han har alltid varit en idiot. Men nu har han fått igen.. Haha han kommer så sjukt arg när han ser det. Mina lömska planer avbryts av en även om jag måste medge det en sjukt sexig rlst.
- Tja Bimbo. Sovit gott? Han står lutandes mot en bänk och skrattar högt.
- O när man tänker på trollen. Jag suckar högt och stirrar på honom.
- Ja, jag tänkte faktiskt på dig! Säger han och skrattar ännu mer. Men plötsligt blir hans min allvarlig.
- Du, jag tror att det bryter mot skolans regler att ha på sig en sopsäck och se ut som en åsna.
Jag räcker ut tungan mot honom och går närmare honom.
- Felix ska du inte titta det flöde? Han blir snabbt förvirrad och när han fumlar min mobil ler jag kaxigt mot honom och små springer till ingången för att han inte ska hinna ifatt mig.
- MEN VAD FAN BIM!?! Å.. Han har upptäckt mig.
-
-
Ja, första delen. Vad tycks?❤ Rösta o kommentera för mer❤

Not real love~f.s~Where stories live. Discover now