Kap. 2

325 9 2
                                    

Felix

I mitt flöde ser jag bara en speciell bild. Bilden där jaghar på mig en prinsessklänning. Asså fuck Biiim. Hon ska dö. Bildrn jag la ut på henne var väl inte såå hemsk? Jo kanske. Hon dreglade på den. Gulligt. Nej usch hon är inte gullig. Inne i klassrummet slår jag mig ner på min plats samtidigt som jag vänder mig om för att titta på monstret. Jag fick inte tag på henne innan lektionen men efter.. Hon ler mot mig och räcker ut tungan och skelar med ögonen. Blixtsnabbt är jag framme med min mobil. "Klick".

Bim

And he did it again. Hela min mobil blir ännu en gång bombaderad med följare, likes o jag vet inte vad. På den enormt fula bilden skelar jag och räcker ut tungan. Åhhh... Jag sitter nu i matsalen och pillar med min mobil. Två bord ifrån mig sitter Felix och har en ljudlig diskussion med Max, en av hans bästa kompisar. HIdag var det spagetti och köttfärssås och dumme lille Felix kunde inte ha munnen stängd. Ur hans mun hänger det pasta och sås. Jag zoomar in med kameran på Felix ansikte och tar en bild. "@/felixsandman Mmm food" två sekunder senare ligger bilden ute på instagram. Jag fortsätter att titta på Felix till den stunden då Max tar upp sin mobil och tydligen ser bilden. Han börjar skratta högt och Felix snor hans mobil ifrån honom. Han reser sig sedan upp från stolen, tar sin matfyllda skål och går emot mig med ett hånleende. Vänta tänker han...?! Det tänkte han.

-
-
-
Heej ledsen att jag inte uppdaterat men jag har haft mycket att tänka på. På fredag t.e.x ska jag inför hela mellanstadiet+ deras föräldrar vara konferencier. Jag och en annan tjej har skrivit manus och tränat m.m. Vad tycker ni om novellen än så länge då?❤❤
Ska börja kalla mig för Happy förresten:) ❤ // Happy

Not real love~f.s~Where stories live. Discover now