Bim
Det känns som om hela matsalen tystnade. De klirrande besticken slutade klirra, alla slutade att prat och bara tittade. På mig.
- Säg "cheese".
-FELIX SANDMAN DIN JÄVLA CP IDIOT! (förlåt för svärord❤) Jag rusar upp och tar mitt mjölkglas som jag sedan kastar på honom.
- MEN ÅHHHH... Popar han och springer, likaså jag, bort till "matvagnen" och drar upp spagetti med händerna som vi sedan kastar på varandra.
- Felix, vad i helvete håller du pp med?!? Skriker plötdligt en annan röst.Felix
Hela jag fryser till is av den välbekanta rösten. Fuck. Till höger om mig står en väldigt arg Oscar Molander med höjda ögonbryn och mobilen hållandes i den ena handen.
- Joo jag..
- Vi måste till studion. Ta med henne. Ogge pekar på Bim som backar undsn.
- Ehm nä tror inte det va?
- Jo kom. Ogge ger henne blicken han alltid får mig att gå med på vad han vill. Både jag och Bim ger ifrån oss ljudliga suckar, ger varandra en mördarblick men går mot utgången av matsalen. Alla stirrar på oss. Whoops.Ogge
Bakom mig går nu två stycken sextonåringar inkladdadr i köttfärssås och spagetti. Tjejen som går längst bak blev inte så överlycklig över att bli tvingad att gölja med till studion. Men hon var ändå fett snygg. Jag hinner inte spana in henne länge innan vrålet jag väntar på kommer.
- FEEEEELIIIIX! KOM HIT NUUUU!
Jag log nöjt mot Felix som gav mig en sur blick. Inrusande från köket kommer den förkylde Oscar med en kopp te i handen. Han snörvlar från sin näsa och tar en klunk av sitt citronte.
- Vad haar Felix gjo.. Han stannar upp och spanar in Bim innan han springer ut från rummet igen.
- Vem var det? Han var snygg. Bim stirrar skrattandes ut i dörröppningen till vänster om henne.
- Det är...
- Oscar. Jag vet. Skojade ju bara. Han går i klassen över mig och är typ snyggast på skolan.
Jaha. Tack då.
- Ok. Men du vänta här på Felix.Tredje persons perspektiv
Medan Olly och Bim pratade (om man ska kalla 3 meningar för att prata) skyndade Felix in på Daff kontor.
Han satt framåtlutad över sin dator och bara stirrade på honom.
- Du det där.... Var inte då bra gjort. Hans blonda lugg faller ner över hans glasögon. Felix tittar sig nervöst runt om i rummet innan han börjar prata.
- Det var hon som började! Försvarar han sig.
- Haha Felix, Felix... Duvet att det finns en sak som heter mobil. Med den kan man filma saker. Saker som kan hamna på nätet.Felix
- Oj. Är det enda jag har att säga. Filmade någon det. Vem?
- Ja oj. Jag har fixat en interjuv om på onsdag med Frida (Söderlund) så du kan berätta vad som hände. Ok?
-Ok. Ses. Jag reser mig uppfrån stolen ich går tyst ut ur rummet.
-
-
460 ord. Inte så långt men brukar typ skriva 100/200 sååå... Ja❤ Men sry för dålig uppdatering men ja, sommarlooooooov❤ Vota o kommentera för mer.❤❤ :)
/Happy
DU LIEST GERADE
Not real love~f.s~
FanfictionBim och Felix. De har alltid hatat varandra. När de börjar lägga upp bilder på varandra så ofta att det blir ett riktigt "bildkrig" börjar många tro att de är tillsammans. När Felix manager Daff råkar säga live att de är ihop.. Måste de sedan låtsas...