Felix'in anlatımıyla
Sabah jeonginin beni dürtmesi ile uyandım.Bana meraklı gözlerle bakıyordu.
Felix:"günaydın"
Jeongin:"hyung niye hyunjin,changbin ve chan hyung yok"
Felix:"nasıl ya" elimi yatakta dolaştırdım hyunjin yok neden acaba.
Felix:"neyse gel aşağıya inelim ve kahvaltı hazırlayalım işleri vardır gelirler"
Jeongin ile aşağıya inip kahvaltı hazırlamaya başladık.
Jeongin:"hyung domatesleri sen doğrar mısın"
Felix:"tamamm"
Domatesleri doğrarken kapı açıldı. Bir yandan domatesleri doğrayıp bir yandanda kapıya bakıyordum. Hyunjin'in elinde siyah valizle içeri girdiğini gördüm.
Felix:"aahhh"
Jeongib:"hyung iyi misin,elini kesmişsin"
Hyunjin:"felix iyi misin"yanıma koşarak geldi zaten salonla mutfak bir olduğu için kolayca yanıma gelebildi.
Hyunjin:"kendine biraz dikkat etsen ölür müsün bekle ilk yardim çantasinı alıp gelicem"
Chan hyung yanıma gelip elimi suya tuttu ve kanı akıttı zaten o sırada hyunjin koşarak yanıma geldi.
Hyunjin:"bak şimdi batikon canını yakabilir canın yanarsa changbinin elini sık tamam mı"
Felix:"hmhm"
Changbin:"benim suçum neydi neyse tamam ver elini"elini tuttum
Hyunjin batikonu pamuğa döküp elime sürdü canım çok yanmıştı ama bağırmamak için changbinin elini sıktım.
Changbin:"aaaaaaaaaa"
Chan:"olm salak mısın çocuk bağirmıyo sen bağırıyosun"
Changbin:"bağırmamak için elimi sıkıyo ama,parmaklarım kırıldı yaaa"
Hyunjin:"ağlama be tamam bitti zaten yara bandı yapıştırıcam sonra benle odaya geliceksin lix kahvaltıyı minho hazırlar"
Minho:"günaydın da ben neden hazırlıyorum"
Jisung:"sus ve hazırla sevgilim hem beraber vakit geçirmiş oluruz"
Minho:"tamam o zaman"
Hyunjin benim elimden tutarak üst kata çıkardı. Bir dakika burası hyunjinin odası değil ben bu odaya hiç girmedim.
Hyunjin:"burada bekle minik bebek"
Aşağıya hızla indi "ben bebek değilim" diye bağırdım arkasından. Bir dakika geçmeden yukarı elindeki valizle geldi.
Hyunjin:"Gel bakalımm" kapıyı açtı. Lan şaka mı burası,mükemmel her yerde harika çizimlerle dolu tuvaller,fırçalar,boyalar,kalemler. İçeri girdim ve odayı dolaştım.
Hyunjin:"nasıl buldun benim küçük resim atölyemi"elindeki valizi açarken sordu
Felix:"vay anam babam be burası resmen bir harika"
Valizi açtı ve bana gösterdi
Felix:"oha amk"
Hyunjin:"ne o cok mu şaşırdın bunlar 2hafta içinde biter"
Felix:"ee ben neden burdayım"
Hyunjin:"bana lazımsın çünkü"
Felix:"pardon"
Hyunjin:"sen benim modelimsin artık"
Felix:"nee cidden mi çok mutlu oldum da biz yarın evden gidiyoruz aşko"
Hyunjin:"sıkıntı yok ben seni hayal ederekde çizerim"
Beni atölyedeki 3lü koltuğa oturtu. Tüm malzemelerini karşımdaki şovalyenin oraya aldı ve beni çizmeye başladı.
2,5 saat geçti uykuya daldı dalıcam yok böyle bişey yani hala çiziyo uyuya kalıcam aaa
Hyunjin:"bitti,bende bittim sende bittin"
Felix:"kalkıcak halim yok kaldım böyle put gibi yaa"
Hyunjin:"bekle"dedi ve beni kucağına aldı odasına götürdü,yatağa uzandırdı burnuma öpücük konturdu ve odadan çıktı.
Felix:"off allahım ya bu adam beni kalpten götürücek aşık mıyım değil miyim offf o dudaklarını keşke bir kere öpebilsem kokusunu içime çekebilsem onu her zerremde hissedebilsem off"
Dediklerime ben bile inanamıyorum her neyse uykum var uyumalıyım
Hyunjinin anlatımıyla
*Tak tak tak
Hyunjin:"chan hyung girebilir miyim"
Chan:"gel hyunjin"
Hyunjin:"of chan hyung off"
Chan:"ne oldu hyunjin geç otur şöyle"
Seungmin:"hyunjin iyimisin"
Hyunjin:"hayır seungmin"
Seungmin:"anlat"
Hyunjin:"ya şey ben bilmiyorum ben galiba felix'ten hoslanıyorum çilleri,gözleri,dudakları öyle güzel ki öyle tatlı ki bazenleei onu öpesim geliyo ama ya o beni sevmiyosa ya beni arkadaşı olarak görüyosa"
Chan:"oh oh maşşallah yani"
Seung:"bak hyunjin ben felixin ağızını ararım chan da bana açılmadan önce öyle düşünüyordu"
Hyunjin:"NE"
Chan:"yani evet şey biz sevgiliyiz"
Hyunjin:"darısı benim başıma neyse ben atölyeye gidiyorum size iyi şeyler"
Chan:"lan hyunjin"
Seungmin kıkırdadı. Kapıdan çıkarken arkamı döndüm.
Hyunjin:"yarın gidiyormusunuz seungmin"
Seungmin:"evet gidicez ama belki 2 gün sonra geri gelebiliriz"
Hyunjin:"yes be neyse görüşürüz"
Odalarından çıktım ve atölyeye gittim ve çizimlerime devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pardon Ne Gecesi| Hyunlix
Hayran Kurgu[ TAMAMLANDI] +82******* Dün çok eğelenceliydi tekrar etmeye ne dersin. Leelix Pardon ne gecesi ______ Oylamayı unutmayın