yeter be yeter

43 8 16
                                    

Felix:"bune ya alacaklı mı geldi"

Minho:"hyunjin kapıı"

Hyunjin:"siz bakın"

Jisung:"yemeği sen hazırla o zaman hm"

Hyunjin:"baktım"

Koşarak kapıya gittim ve açtım. Açar açmaz şoka girdim.

Hyunjin:"Anne-"

Felix:"hyunjin kim geliş"diyerek yanıma geldi felix. Annem ağlıyordu,ama neden.

Bir anda yakama yapıştı ve sordu...

Bayan hwang:"hyunjin doğruyu söyle sen gay misin"

Hyunjin:"ne"

Bayan hwang:"doğruyu söyle dedim"

Hyunjin:"e evet-" konuşur konuşmaz annemden yediğim tokatla başım yana doğru döndü.

Felix:"hyunjin iyi misin-"

Bayan hwang:"uzak dur oğlumdan,ibne yaklaşma"

Hyunjin:"anne yapma"

Minho annemin yanına geldi ve onu felixden uzaklaştırdı. O sırada bende hemen felixe sarıldım ağlıyordu.

Bayan hwang:"hyunjin tek soru sorucam ben mi bu ibne mi cevap ver"

Minho:"ne"

Bayan hwang:"kes minho,cevap ver hyunjin"

Felixin ağlaması artmıştı,ona daha sıkı sarıldım ve annemin gözlerinin içine bakarak konuştum.

Hynjin:"bana hayatım boyunca eziyet çektiren birini seçecek değilim,kapı orda"

Bayan hwang:"beni değilde bu oruspuyu seçtin yazıklar olsun"kapıyı sertçe çarpıp gitti.

Minho hala olayın etkisinden çıkamamıştı yanıma gelip iyi misin diye sordu başımı salladım.

Felixin belindeki ellerimi çekip yüzünü tuttum ve kaldırdım. Hala sessiz ama çok ağlıyordu,onun ağlamasına kıyamıyorum.

Gözlerine,burnuna ve dudağına küçük öpücükler kondurup göz yaşlarını baş parmağımla sildim.

Hyunjin:"ağlma felix,lütfen bu beni daha çok üzüyo yapma bunu"

Felix gözlerini açıp bana baktı ve ellerini boynuma sardı,belinden tuttum ve kucağıma aldım oda bacaklarını belime sardı.

Ağlaması 1 saat sonra durmuştu şuan hala aynı pozisyonda kucağımda uyuyordu.

Jisung:"oruspu dedi ya şaka gibi"

Minho:"çok ağladı kıyamam kim bilir ne kadar üzüldü"

Hyunjin:"ondan nefret ediyorum bana yaptıklarına katlandım ama felixe bunu diyemez"

Jisung:"onu boğmak istiyorum"

Minho:"jisung!"

Hyunjin:"jisunga kızma bende onu boğmak istiyorum"

Minho:"umarım kısa sürede unutur"

Hyunjin:"pek sanmam"

Kucağımdaki bedenin hareket etmesi ile uyandığını anladım.

Felix:"hyunjin"

Hyunjin:"bebeğim iyi misin?"

Felix:"seninle olduğum sürece hep iyiyim"

Gözlerim doldu. Iyikide felixi seçmişim. Ne ben onsuz yapabilirdim ne o bensiz.

Jisung:"eee hadi pankekler soğudu"

Minho:"ne soğuması çürüdüler yürüyüm yemeğe"

İkımizde gülümsedik. Felixi kucağımdan kaldırmadan yemek masasına getirdim ve oturdum.

Ona yemeğini ben yedirecektim.

Hyunjin:"sevgilim çilek ister misinn"

Felix:"evet"

Bir kaç tane pankeki bölüp hazır hale getirdim. Çatala bir tanesini batırıp felixe uzattım.

Hyunjin:"aa felix bak uçak geliyo vuuu"

Felix:"ya ben bebek miyi-" ağzına yemeği tıktım.

Minho:"sevgilim gel bende sana öyle yedireyim"

Jisung:"yaşasın"

Felix:"kıskançlar sizii"

Bunu derken çok tatlı gözüküyordu dayanamayıp onu öptüm.

Minho:"öhöğ öhöğ hğm aile var burda aile ağlama annecim" minho kucağındaki jisungun kafasını,göğüsüne yasladı.

Hyunjin:"felix ben şeyy"

Felix:"ney"

Hyunjin:"annem adına özür dilerim bana hep söylerdi zaten alışıktım ama sen?"

Felix:"hyunjin şuan seninle olduğum için iyiyim tamam mı kafana takma"

Gözlerim doldu. Benim yüzümdendi normalde onu bu gün istediği yere götürmek için bilet bile almıştım. Normalde bu gün onu mutlu etmek için önümde hiç bir engel yoktu,tabi o kadın gelmeydi.

Minho:"hm şey ya felix çantanda bişey olcaktı ya baksana bi"

Felix kucağımdan kalkıp çantasına bakmaya üst kata çıktı.

Felix:"AAAA HYUNJINNNN"
___

Bir bölümünde sonuna geldik hahayt

Ya bölümü böyle başlatmıycaktım aslında ama neyse umarım sevmişsinizdir💗


Pardon Ne Gecesi| HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin