Hava alanında uçağımızın kalkış saatini bekliyorduk. Minho jisungun arkasına geçti.
Minho:"jisung konuşmamız gerek" jisungun omzuna dokundu.
Jisung minhoya döndüğünde minho yere çöktü. Jisung endişelenmeye başladı ve söylenmeye başladı.
Jisung:"minho iyi misi-"
Minho cebinden bir kutu çıkarıp kafasını kaldırdı.
Minho:"jisung ölüm bizi ayırana kadar beni sevebilecek misin"
Jisungun gözleri doldu,büyük bir ihtimal anladı minhoyu yanlış anladığını.
Minhoya sarıldı.
Minho:"hayır jisung ağlama nolur"
Jisung sarılmayı bırakıp minhoyu öptü dudağından ve yüzüğü taktı. İkiside uzun uzun sarıldı.
Birden bir ses yükseldi...
Görevli:"beyfendi bırakın silahı"
Adam raskele yerlere ateş etmeye başladı.
3.kişi anlatımıyla
Adamın sağa sola savurduğu mermilerinden biri felixe vurmuştu.
Felix kuçuk bir inleme bıraktı. Tüm arkadaşları felixe baktı.
Şu an anlamasalarda felixi kalbinden vurmuştu o mermi.
Hyunjin felixin yanına koştu ve felix yere düşecekken onu tuttu.
Chan hemen ambulansı aradı,seungminde polisi aradı.
İkiside 3 dakikaya oraya ulaştı. Hyunjin felixin elini tutuyor ona bir şey olmaması için dua edip duruyordu.
Polis gelip hızlıca adamı yakaladı doktorlarda hızlıca felixi sedyeye yatırdı ve ambulans arabasına doğru gittiler.
Hyunjin ye seungmin felixle hirlikte ambulans arabasına bindi.
Ambulans hastaneye gelir helmez celixi indirip hemen amiliyata aldılar. Hyunjin hastanede yere çökmüş bağırıp duruyordu.
Bir doktor gelip hyunjine sakinleştirici yaptı. Şimdi ise hyunjin başını chanın omuna yaslamış ağlıyordu.
Ama en çok hyunjin ağlıyordu,aşkını kaybettiği için ağlıyordu,hayat arkadaşını kaybettiği için ağlıyordu.
Kalbi acıyordu sanki kendisi vurulmuş gibi,nasıl yapıcaktı o yokken nasıl hayatına devam edebilecekti.
Seungmin,jisung ve jeonginde ağlıyordu,onlar nasıl yaşıyacaktı peki...
En yakın arkadaşları ölebilirdi,onların yapmak istedikleri çok şey vardı şimdi nasıl yapıcaklardı.Minho,chan ve changbinde ağlıyordu,alışmışlardı ona,onun mutluluğu onun var oluşu bile insana mutluluk verirken şimdi nasıl mutlu olacaklardı.
Yaklaşık 2 saat sonra amiliyathaneden doktor çıktı.
Doktor hyunjinin önünde durdu,yere çöküp ellerini tuttu.
Doktor:"üzgünüm..."
Hyunjinin ağlaması arttı hıckıra hıçkıra ağlıyordu. Chan,minho ve changbin onlara destek omak için yanlarında ağlamamaya çalışıyordu.
Doktor:"şimdi morga götürülüyor birkaç saat sonra 2 kişi görebilir"
Doktor:"ha birde arkadaşınızın aksesuarlarını almak isterseniz morgun oradaki doktora söyleyin"
__Hyunjin zar zor sakinlesmişti şimdide morga sevgilisinin yanına gidiyordu.
Seungminde onunla gidiyordu. Hyunjin morgun girişinde duran adama elini uzattı.
Doktor:"beyfendi ne yapıyorsunuz"
Hyunjin:"1 saat önce morga gelen çocuğun takılarını istiyorum"
Doktor hyunjin eline 4 yüzük bir de kolye bırakmıştı. Hyunjin hepsini taktı.
Doktor hyunjin ve seungmin ile içeri girdi ve felixin olduğu kabinin kapağını açtı.
Doktor onları orda yanlız bıraktı.
Hyunjin felixe sarıldı. Sevgilisinin buz gibi olduğunu fark etti.
Hyunjin:"felix hani benim sana sarılmam seni hayata bağlıyordu,hadi kalk ailenin yanına gidelim"
Hyunjin:"beni yanlız bıraktın felix,hani hep beraberdik,hani hiç ayrılmayacaktık"
Hyunjin felixin yüzüne yaklaştı ve son kez dudaklarını felixin dudaklarıyla birleştirdi,dudakları buz gibiydi,yüzü bem beyazdı.
Hyunji daha fazla onu öyle göremeyecekti bu hali onu daha kötü yapıyordu. Kendini dışarı attı.
Seungmin:"hey felix,son zamanlarımızı beraber geçirerek çok iyi yapmışız değil mi,keşke senin yerine ben ölseydim"
Seungmin:"hastalığın yüzünden zaten ölme ihtimalin vardı sen ölüceğini bilerek yaşadın,hyunjin bunu öğrenirse ne olur bilmiyorum ama... bu gün ona söyliycem"
___Bu fici bitirmem gerekiyordu
Finale son bir yada iki bölümm
Oylamayı ve yorum yazmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pardon Ne Gecesi| Hyunlix
Hayran Kurgu[ TAMAMLANDI] +82******* Dün çok eğelenceliydi tekrar etmeye ne dersin. Leelix Pardon ne gecesi ______ Oylamayı unutmayın