1 hafta sonra changbinin anlatımıyla
Şuan hyunjin hariç herkes salonda felix perişan halde seungmin onu teselli ediyor. Ne ara bu hale geldik aklım almıyo hep gülüp şakalaştığımız grup şuanda bitmiş halde.
Minho artık hyunjinin odasına baskın yapmıyo,jisung,felix ve seungminle az konuşuyo jeongin onları barıştırmaya çalışıyo,chan zaten bitmiş halde hyunjinin durumu onu çok üzüyo.
Felix:"neden aşağıya inmiyo beni istemiyo mu artık"
Jisung:"saçmalama o seni çok seviyo ama seni kırmaktan korkuyo"
Changbin:"ben gidip konuşayım"
Felix:"lütfen aşağıya inmesini sağla"
Changbin:"deniycem"
Diyip hyunjinin odasına çıktım kapıyı çalıcaktım ki kapı açıkmış. Sessizce kapıyı açtım napıyor o eline ilaç döküyo ne ilacı o uyku ilacı mı.
Eline 8 tane döktüğünü gördükten sonra yanına koştum ve ilaç dolu eline vurdum.
Changbin:"hyunjin salak mısın sen napıyosun kendine iyi misin oğlum yapma bunu kendine."
Hyunjin:"ben kötü birisiyim bu fünyada bana ihtiyaç yok"
Changbin:"hyunjin bak elimin tersindesin çakarım bir tane"
Hyunjin:"felix aşağıda beni mi bekliyo"
Changbin:"evet"
Hyunjin:"inemem korkuyorum"
Aklıma gelen şeyle duraksadım.
Changbin:"hyunjin hatırkıyor musun biz dc oynarken sen c demiştin bende sonra kullanıcam demiştim hadi bu hakkımı kullanıyorum yürü aşağıya"
Hyunjin:"hayır ya"
Changbin:"felix için aşağı in senin için çok endişeli"
Hyunjin:"peki..."
Felixin anlatımıyla
Çok endişeliydim changbin neden hyunjinin yanına giderken bağırdı ki napıyordu neden neden. Merdivenlerden gelen ses ile hepimiz oraya döndük.
Kalkıp koşarak ona sarıldım,benim yüzümden bu haldeydi ağlamaya başladım,ikimizde yere çöktük ve birbirimize sarılarak ağlamaya başladık.
Hyunjin:"özür dilerim felix hepsi benim hatamdı sana inanmadım,sana zaman vermeliydim beni affedebilirmisin hiç bilmiyo-"
Felix:"ben seni çoktan affettim sevgilim seni bu hale getirende benim,asıl bsn kendimi hiç affetmeyeceğim"
Yaklaşık bir saat sarılıp ağlamadan sonra
Hyunjinin odasındaydık o lavaboya girmişti,sonunda barışmıştık etrafa göz gezdiriyordum.
Etraf havasız olduğundan camı açtım ye yatağa oturdum,ayağıma değen şey ile irkildim,ne olduğuna baktım. İlaç?
Komidinlere bakmaya başladım hyunjinin tarafındaki komidinde ilaç kabına benzer bi kab vardı yatakta uzanım onu aldım.
Felix:"ne uyku ilacı mı ah sevgilim seni ne hallere düşürdüm böyle"
Yerdeki ilaçları ve ilaç kabını çöpe atıp yatağa uzandım.
Hyunjin sonunda çıkabilmişti.
Felix:"hyunjin şey"
Oda yatağa uzandı ve bana sarıldı.
Hyunjin:"efendim bebeğim"
Felix:"sen... kendini öldürmeye mi çalıştın"
Hyunjin:"felix lütfen bu konuları daha fazla açmayalım daha çok üzülüyorum"
Felix:"peki sevgilim sen nasıl istersen" diyip ona daha çok sokuldum.
Onun kokusunu zaten özlemiştim. Bu nedenle onun kokusunu içime çekerek rahat bir uykuya daldım.
(Sabah)
Minho:"üğğh üğğh hıhığ"
Gözlerimi yarım açıp minhoya baktım.
Felix:"minho ne oluyo neden ağlıyosun"
Jisung:"hüğğüğ"
Hyunjinde uyanmıştı.
Hyunjin:"öldük mü amk noluyo"
Minho:"uzun süredir sizi böyle sarmaş dolaş görmüyordum hüğh"
Jisung:"arkadaşığm"
Felix:"efendim jisung"
Jisung:"sizin arabanın yedek anahtarı nerde"
Felix:"napıcaksın amk"
Minho:"ya kamp yapıcaktık"
Hyunjin:"e tamam beraber yapalım chan hyunglara'da söyle hadi bizde giyinelim"
Jisung:"ya of minho offf"
Minho:"ya bunlar uyuyunca olmaz mı ya jisung yaa"
Felix:"günaydın aşkı- ya hyunjin ya kalk hadi uyuma ya"
Hyunjin:"pf peki bari adam akıllı bişey giy orası soğuktur.
Felix:"püğf peKöğ BarE aDağM aKıLlı böRsEy Göy"
_________Pf oldumu bilmiyorum ya oylamayı unutmayın lütfen 25. Bolumde bitiricem ztn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pardon Ne Gecesi| Hyunlix
Hayran Kurgu[ TAMAMLANDI] +82******* Dün çok eğelenceliydi tekrar etmeye ne dersin. Leelix Pardon ne gecesi ______ Oylamayı unutmayın