Felixin anlatımıyla
Hyunjinin odasından kapıyı sertçe çarparak çıktım. Odadan çıkmamla dolan gözlerimi artık tutamadım. Hem ağlayıp hemde aşağıya iniyordum hızlı bir şekilde.
Salondaki herkes benim hıçkıra hıçkıra ağladığımı gördüklerine ayağa kalktı.
Seungmin:"felix iyi misin"
Jisung:"felix nereye"
Jeongin:"seungmin peşinden gidelim"
Jisung:"ben ne olucam"
Seungmin:"sen bu gün burda kal biz felixle konuşucaz ne olduğunu sana söyliycez sende hyunjinle en yakın kim varsa ona anlatırsın"
Jisung:"peki"
Eva doğru hızlıca koşuyordum. Etraf karanlıktı. Umarım yine peşimde değildir. Korkuyorum.
Bir anda biri benim kolumdan tutup duvara çekti. Beni zorla öpmeye çalıştı.
Felix:"min siktir git oruspu çocuğu"diye bağırdım.
Seungmin:"lan piç kurusu gene mi geldin sen" min duyduğu sesle beni bırakıp kaçmaya başladı. O beni bırakır bırakmaz yere çöktüm ve ağlamaya başladım.
Jeongin:"hyung iyi misin lüften ağlama"
Ağlamaya devam ettim.
Seungmin:"felix senin için endişeleniyoruz gel konuşalım lütfen evde ama burda değil söz seni dinliycez sana inanıcaz"
Felix:"o bana inanmadı aşkından ölüp bittiğim kişi bana inanmadı"
Jeongin:"ne"
Felix:"lütfen eve gidelim daha fazla burda durmak istemiyorum."
Ikiside kollarımın arasına girip beni eve götürdüler. Eve girer girmez odama gittim ve kendimi yatağa attım dizlerimi kendime çekip yüzümü gömdüm ve ağlamaya devam ettim
Yaklaşık 5 dakika sonra kapım tıklatıldı ağlamam yavaş yavaş dinmişti.
Seungmin:"feliximm gelebilirmiyiz minnoşum"
Felix:"seungmin? Girebilirsin tabikide"
Seungmin kapıyı açtı elinde iki tane fincan vardı arkasındanda jeongin girdi. Tam karşıma oturdular. Seungmin elindeki fincanı bana verdi.
Seungmin:"papatya çayı iç"
Buruk bir gülümseme sunup fincanı aldım. Jeongin elindeki fincanı komidine bırakıp göz yaşlarımı sildi.
Jeongin:"evet hyung artık ağlama ve bizi olayı anlat"
Seungmin:"öncelikle bu minie midir min midir o kimse"
Felix:"peki,seungmin hatırlıyor musun biz hyunjinlerle tanışmadan bi çocuğa aşıktım ve onu bazenleri takip ediyoduk"
Seungmin:"evet hatta sen hyunjinle tanışınca çocuğa birdaha yazmadın"
Felix:"evet işte bu minie yani min dediğim kişi o,ama ben ona bidaha yazmadığım için adını değiştirmeye zahmet etmedim bile"
Jeongin:"eee sonra"
Felix:"bu çocuk bana 2gün önce yazdı bana yürümeye başladı markete giderken falan takip etmeye başladı"
Seungmin:"ne bunu neden söylemedin peki"
Felix:"dur anlatıyorum,neyse işte ben dedim ki benim peşimi bırak o dedi ki hayır sen benden hoşlanıyorsun ama kaçıyosun"
Jeongin:"bu çocuk sakat mı ya"
Felix:"dimi,işte dedim bak benim sevgilim var oda dedi ki göstermeden inanmam bende buluşalım göstericem dedim"
Seungmin:"sonra sen telefonu kapattın bu çocukta ne zaman buluşucaz yazdı jisungda bunu gördü"
Felix:"evet ama lütfen hyunjine söylemeyin bana inanmayan biriyle konuşmak hatta görüşmek bile istemiyorum"
Seungmin:"şimdilik söylemeyiz ama ilerde bilmiyorum hmmmm" yüzü tatlı bir ifade almıştı bu beni gülümsetti
Felix:"ahh gerçekten sizinld konuşmayı çok özlemişim"
Jeongin:"bendee ya"
Birbirimize sarıldık. Ayrılınca konuştum.
Felix:"bu gün eskisi gibi birlikte yatsak olur mu hyunjin ile yatmaya alıştım da"
Jeongin bir anda üstüme atladı
Jeongin:"evettt tabiki yatarız çok özledim eski zamanları"
Seungmin:"tama. Jeon kalk çocuk öldü,hadi pijama giyip gelelim"
Jeongin üspümden kalktı ve seungmin ile odadan çıktılar bende telefonumu alıo hyunjine yazdım
Aşk bahçem ve felix'in yazışması
Felix
Hyunjin beni yanlış anladın beni dinlemiyeceksin ama olsun.
Gerçeği öğrenince çok pişman olacaksın ama ben seni yinede affedicemAşk bahçem
Şuan yüzünü bile görmek istemiyorum sen bana sevmekten bahsediyorsun siktir git.
(Görüldü)Hyunjinin anlatımıyla
Odada öylece durmuş ağlıyorum kapımı kitlediğim için kimse giremiyordu. Bana nasıl bunu yaptı. Dinlemeli miydim ama bana başan anlatabilirdi söylemedi ama utandıysa.
Kafam çok karışık ona sarılmak o güzel kokusunu içime çekmek istiyorum. Yüzünü bile görmek istemiyorum bir zaman sonra gerçekler ortaya çıkar.
Ağlamam dinmezken telefona alıp felixle son yazışmamıza baktım ve daha çok ağlamaya başladım. Eski halimizden eser yoktu peki bizi bu hale getiren ben miydim yoksa felix miydi?
*************
Peki sizce onları bu hale kim getirdi?Hikaye hem düz ilerlemesin diye hemde ilk bölümde yazdığım şeyi kullanmak için bişey yapmam gerekti aklıma bu geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pardon Ne Gecesi| Hyunlix
Fanfiction[ TAMAMLANDI] +82******* Dün çok eğelenceliydi tekrar etmeye ne dersin. Leelix Pardon ne gecesi ______ Oylamayı unutmayın