İyi okumalar ^ ^
°
Kulağıma oluşan şarkı sesi ile sabır çekip derin bir nefes aldım ve soruyu çözmeye devam ettim. Tepinmesi ile beraber sandalyeden hışımla kalktım. Sert ve hızla kalktığım için sandalye devrildi. Sandalyeyi takmayıp yatağımın yanında bulunan oklavayı alıp yatağıma çıktım. Oklava ile tavana vurdum ama şarkının sesinden duymadı. Başörtümü takıp Odamdan çıkıp kapıyı çarptım ve kapıya yürüdüm. Evden de çıkıp terliklerimi giydim ve üst kata çıktım. Kapıyı kırarcasına vurup açmasını bekledim. Ayağımla yere ritmik bir şekilde sertçe vuruyordum. Kapı açılınca uzun boylu dalgalı saçlı birisi bana tek kaşını kaldırmış bakıyordu.Gözlerimi yere çevirip "Şarkının sesini kısın ama yeter! Mesaj attım kısın diye takmadınız. Yahu bir alt katınızdakileri de düşünün demi? Ders çalışmaya çalışıyorum ama sizin yüzünüzden sadece çalışmakla kalıyorum. Bir soru çözdürmüyorsunuz be. Bir haftadır son ses şarkı açıyorsunuz. Hayır tamam şarkı açıyorsunuz neden tepiniyorsunuz? Neden!?" dedim tek nefeste ve yüksek sesle.
Aldığım tepki ne miydi? KAPIYI YÜZÜME KAPATTI. BİR ŞEY DEMEDEN HATTA! Ay çıldıracağım. Kapıya yumruk atıp açmasını bekledim. Bu sefer kapıyı daha deminki çocuk ile aynı boydaki sırıtan bir çocuk açtı. Kaşlarımı çatıp gözümü çektim. Bu kim be?
"Şarkıyı açan şahıs siz misiniz?" dedim. Kahkaha atıp "Sende tavana vuran kız olmalısın." dedi. "Evet oyum. Haklıyım da. Neden tepiniyorsun kardeşim? Neden şarkıyı son ses açıyorsun?" dedim. "Galatasaray marşı açtığımda bağırarak eşlik ediyordum ama?" deyince başımı eğdim. "Olabilir. Bu senin tepindiğin gerçeğini değiştirmiyor. Ha bir de maç olduğu günlerde GOL! Diye öküz gibi bağırmayın bende biliyorum gol olduğunu." dedim.
"Şarkıyı kabul ederim. Hatta tepinmeyi de kabul ederim ama gol diye bağırmayı kabul edemem. Ben maç izlemiyorum ki bir kere. İkizim bağırıyordur. Hani şu daha demin tek nefeste suçsuz yere bağırdığın ikizim." dedi kahkaha atıp.
"Neyse şarkının sesini kıs ve tepinmeyi de kes." deyip merdiveni indim. Kapıyı kapatmadığım için girip odama geçtim. Oh be kapatmış şarkıyı. Sandalyemi yerden kaldırdım ama soru çözme morali falan kalmamıştı bende. Yatağıma boylu boyunca uzanıp gözlerimi kapadım.
.
Nasılsınızzz?
Hadi üst komşular hakkında bir şeyler yazın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müziğin Sesini Kısar Mısın? - Texting
General FictionSiz: Müziğin sesini kısar mısın? Siz: uyumaya çalışıyorum. 0544*: Ben müzik dinlemiyorum ki? 0544*: Ayrıca sen kimsin?