0.5

464 39 15
                                    

Odamdan koşarak çıkıp yemek yapan annemin yanına geldim ve yanağından öptüm.

"He ne isteyeceksin?" dediğinde alınmış gibi bakış atıp "Anne ya şu telefonu bir daha mı düşünsen acaba?" dedim.

"Al işte biliyorum ben malımı." dedi ve yemeğini karıştırmaya devam etti.

"Anne ne olur?" dedim. "Of tamam git babana sor ben karışmıyorum." dediğinde yerimde zıplayıp "Yaşa be anne!" diye bağırdım.

Odama geri girip Huawei telefonumu alıp tiksindiğimi belirten bir bakış attım.

Daha sonra aklıma gelen fikirle sırıttım. Bugün Galatasaray maçı vardı. Annemler de evde olmayacaktı. Tam maçın en heyecanlı yerinde şarkı açacaktım.

.

Akşam olmuş maç da başlamıştı. Annem ile babam yemeğe çıkmışlardı. Hoparlörü hazırda tutuyordum. Kerem topu alıp kaleye koşarken telefonumdan alt dudak şarkısını açıp son ses verdim.

Yukarıdan bağırma sesleri geliyordu. Kahkahalarla gülerken kapının yumruklanmasıyla şarkıyı kapadım.

Delikten kim olduğuna baktığımda üst komşu olduğunu gördüm. Kapıyı ilk açan çocuktu.

Başörtümü örtüp kapıyı açtım. "Kızım sen ruh hastası mısın? Vallahi eğer hastaysan hastane masraflarını ben karşılarım." dedi. Gözümü devirip "Asıl sen ruh hastası mısın be?" dedim. "Maçın en önemli yerinde alt dudak şarkısını açan da benim değil mi?" dedi. Sırıtıp kapıyı yüzüne kapattım.

Daha da kapıya vurmamıştı zaten. Odama girip maçı izlemeye mutlu mesut devam ettim.

.

Yatağımda boş boş yatarken annemin kapımı baskına girer gibi açmasıyla yerimde doğruldum.

" Anne ne yapıyorsun?" dedim.

" Odanı süpürücem pasaklı. Senin yapmadığını yapıyorum." dedi.

.

Biliyorum çok garip bir noktada bıraktım ama bölümü yetiştirmek için atıyorum. Haftaya ve ondan sonraki hafta bölüm gelemeyecek. Çünkü sınavlarım başlıyor.

Sınav haftam bitince bol bol bölüm gelecek <3

Müziğin Sesini Kısar Mısın? - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin