1.1

159 15 11
                                    

Siz: Ha

Siz: Haa

Siz: Haaaaa.

0539*: Şükür düştü jetonun.

Siz: Ay çok korktum bir an.

Siz: Şahin amcanın oğlu var mıydı ya?

0539*: Oğlu olduğuma göre yok galiba.

Siz: DJFHSJFJJSXK

Siz: AY ALEM COCUKSUN YA

Siz: Neyse madem sen üst katımda oturmuyorsun baya rahatsızlık vermisimdir sana ya.

0539*: Evet.

0539*: Özellikle son ses şarkı açıp zipladigin zaman.

Siz: Ya kusura bakma olur muuu?

Siz: Ben arada zıpladığımın farkına varmıyorum da...

0539*: Tamam tamam hsgffhdg

0539*: Önemli değil.

0539*: Ama artık bence üst katındakilere yazmalısın bana değil.

Siz: Pekii.

Görüldü...

*Telefonumu kapatıp yatağımda tepindim. Rezil olmuştum! Peki şimdi ne yapacaktım?

 Saate baktığımda 6.30 olduğunu görüp yataktan fırladım. Hızlıca hazırlanmam gerekiyordu. Lavaboya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra küçük bir kaç bakım yaptım ve odama döndüm. Siyah  bol pantolonumu giyip üstüne beyaz gömleğimi giydim. Okulumuzun süveterini de giyip baş örtümü bağladım. Hırkamı ve çantamı da alıp evden çıktım. 

Saat 7 olmuştu. Üst kat çıkmadan hızlıca inmek için asansörü beklerken ayağımı yere vurup durmuştum. Sonunda asansör geldiğinde rahat bir nefes alacakken içinden Aden ve Arden çıkmıştı. Gözlerimi sonuna kadar açıp ikisine bakarken asansörün kapısı kapanıyordu. Asansörün kapısını eliyle durduran Arden ile kendime geldim. Hızlıca asansöre bindim. 

Gülümseyerek bana bakan Aden'e gülümseyip "Günaydın." Dedim. O da aynı şekilde karşılık verince asansörden indik. Okula kadar Aden ile sohbet ede ede gitmiştim. Arden ise arkadan memnun olmayan bir yüzle geliyordu.

"Sey..." Adenin kivranmasiyla bir şey söylemek istediğini anlayıp tekrar ona dondum.

"Senin yanında birisini görmüştüm de..." "Pınar mi?" "Evet. Şey oldukça güzel bir kız kendisi. Yani-" "053865****" Gözlerini kocaman açıp hızlıca telefonunu çıkardı. "053965 bir dakika kaç demiştin?" kıkırdayıp devamını söyledim. Arkadaşımın numarasını çok soran olduğu için ezberlemiştim. Hoş Pınar da numarasını herkese dağıtıyordu zaten. 

"Çook teşekkür ederim Elmina. Dile benden ne dilersen." dedi Aden. Gülümseyip "Bazı anlarda altınızda da bir insan oturduğunu hatırlamanız yeterli olacaktır." dedim. Kahkaha atıp yanında yürüyen Arden'e dirseğiyle vurdu. "Bu laf sanaydı ikiz bana değil." dedi. Arden Aden'e kısaca bakıp "Her gün son ses müzik dinleyen ben olmadığıma göre bence o söz bana değildi ikiz." 

Kaşlarımı kaldırıp Aden'e döndüm. Aden bana gözlerini kırpıştırarak bakıp "Bir dahakine kulaklığımı takacağım olur mu?" dedi. Kısık sesle güldüm ve başımı salladım. 

Önüme dönerken Arden'in bana kaşlarını çatarak baktığını görmüştün ancak pek takılmamıştım. 

.

.

Hellooooo!

Bu aralar bu kitabıma ağırlık verme kararı aldım. Yazarken baya eğleniyorum çünküü. 

Umarım beğenmişsinizdir uzun süredir bölüm yazmıyorum paslanmış olabilirim...

Müziğin Sesini Kısar Mısın? - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin