0.8

288 22 12
                                    

Zil çalınca geri sınıfa geçmiştik. Sırama oturup titreyen telefonumu elime aldım.

Annem: Kızım dönüşte şu üst komşunun oğullarıyla gel oldu mu?

Siz: hayır anne olmadı

Annem: Tek dönme kızım

Siz: bir şey olmaz

Annem: Bana bak Elmina!

Siz: Tamam be!

"Ne naz yaptın be? Alt tarafı bir kaç adım yanımızda yürüyeceksin." dedi Arden. "Sen benim mesajlarımı mı okudun?"

"Evet." deyip kendi telefonu ile oynamaya başladı. "Ben senin mesajlarını okusam hoşuna gider mi?" dedim. "Sanki devlet sırrı konuşuyoruz neden gitmesin?" dedi.

"Gerizekalı. Git başka yere otur be!" dedim. aşını çevirip etrafına baktıktan sonra "Nereye oturmamı bekliyorsun insanların kucağına mı?" dedi. Ona iğrenir bakış atıp etrafa baktım. Hiç yer yokmuş ondan diyormuş ya çocuk. 

"Birisi ile yer değiştir." dediğimde başını masaya koydu ve "Uğraşamam istersen sen değiştir." dedi. Gözlerimi sonuna kadar açıp başına vurdum ve "Ben başından beri burada oturuyorum be!" dedim.

"O zaman yapacak bir şey yok. Ben gayet memnunum." deyip başını kaldırdı. Sırıtıp geri başını masaya koydu.

"Pislik." deyip önüme döndüm. Telefonu sıranın altına koyup defterimi çıkardım ve hocayı dinlemeye başladım.

.

Zil çalınca hızlıca toparlanıp çantamı omzuma astım. Sıradan çıkacaktım ama yanımdaki Arden geri zekalısı kalkmadığı için çıkamadım. "Kalksana çıkacağım." dedim. Bana kısa bir bakış atıp uyuşuk hareketlerle sırasının altından defterini çıkardı. "Tamam be bekle biraz. Zaten beraber gideceğiz." dedi.

Gözümü devirip tövbe çektikten sonra geri oturdum. Şimdi fark ettim de bu çocuğun saçları ne kadar güzel ya. Aden'e baktığımda ayakta sırıtarak bir tane çocuk ile konuştuğunu gördüm. Aden ile iyi anlaşırdım aslında ya.

Ben Aden'i izlerken önümde bir cüsse belirmesiyle cüssenin sahibi Arden'e döndüm. "Ne bakıyorsun hadi gidiyoruz." deyip arkasını döndü ve hızlıca  yürüyerek sınıftan çıktı. Bende hızlıca sıradan kalkıp yürümeye başladım.

Yetiştiğimde bir iki adım gerisinde yavaşlayıp yürümeye devam ettim.

.

Aylar sonra beklediğiniz o bölüm geldiiiii

Nasıldıı?

Müziğin Sesini Kısar Mısın? - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin