0.7

424 34 46
                                    

Hoca sınıfa girince yanımdaki çocuk hala başını sıradan kaldırmamıştı. "Günaydın çocuklar! Sınıfımızda yeni yüzler görüyorum. Sağ sıradan herkes sırayla kendisini tanıtsın." dedi.

Yaklaşık 7 kişi kendisini tanıtmıştı ki ayağa müzik çalar kalktı ve oda kendini tanıttı. "ben Aden çok iyi anlaşacağımıza eminim" Müzik çaların burada ne işi var be?

Sıra yanımdaki çocuğa geldiğinde hala başını kaldırmamıştı. Elimdeki kalemle dürttüm. Başını kaldırıp bana baktığında bu şahısın gol çocuk olduğunu gördüm. Şu üst katımda oturan gol diye bağıran çocuk. Ulan bu ikisinin benim okulumda benim sınıfımda ne işi var?

Ay doğru bunlar yeni taşınmıştı o yüzden okulları da değişmişti değil mi? "Kendini tanıtman gerekiyor." dediğimde ayağa kalkıp "Arden" dedi ve geri oturdu.

ona Gözümü devirip ayağa kalktım. "Merhaba ben Elmina. Hım... Herhalde bu kadar." dedim ve başımı sallayıp sırama geri oturdum. Şu golcü çocuk yani Arden ise başını sıraya geri koymuştu. Geri kalan kişiler de kendini tanıttıktan sonra ilk ders diye hoca serbest bırakmıştı. Sıradan çıkmak için ayağa kalkmıştım ama Arden oturduğu için çıkamıyordum. Kalem ile omzunu dürtüp "Çıkar mısın?" dedim. Başını kaldırmadan "Hayır." dedi. "Çıkmam lazım çıkar mısın?" dedim. Oflayıp ayağa kalktı. Ben de sırada çıkıp kenarda oturan ve müzik dinleyen Pınar'ın yanına gittim. Yanına oturup "Naber?" dedim. "İyi seni sormalı." dedi. Pınar en iyi anlaştığım sınıf arkadaşımdı.

Pınar ile ders bitene kadar sohbet ettik. Ders bittikten sonra da beraber ayaklanıp kantine indik. Ben bir tane açma bir tane de çikolatalı süt alıp masalardan birine geçip oturdum. Pınar da karışık tost ve limonata alıp yanıma geldi. "Gel bahçede bankta yiyelim." dedi. "Olur." dedim ve kalktım.

Beraber bahçeye çıkıp banklardan birine oturduktan sonra yemeklerimizi gömmeye başladık.

.

Nasılsınız?

Müziğin Sesini Kısar Mısın? - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin