0.6

406 33 34
                                    

Siz: sen cidden benim üst komşum değil misin yani?

0536*: Günaydın

Siz: Of

Siz: hala inanmıyorum

0536*: İnanma ama

0536*: Bana

0536*: Yazma.

Siz: ok

Siz: bakarız

0536*: Bakma

0536*: Vıcığı çıktı

0536*: Yeter

Siz: Of yürü git ya

Siz: ne zararım var Allah aşkına

0536*: çok zararın var.

Siz: ok.

.

Çantamı hazırladıktan sonra kapının önüne koyup aynanın karşısına geçtim.

Güzel pijamalarım elveda...

Hızlıca pijamalarımı çıkarıp okul formamı giydim. Bizim okul forması normalde mini bir etekli formaydı ama müdüre kapalılar için forma yapılmasını talep etmiştim.

Aferin banaa.

Siyah bol pantolon üstüne de okulun beyaz gömleğini giyip yine okulun siyah süveterini üstüne giydim. Evet okulumuzun formaları mü-kem-mel.

Siyah başörtümü de boynum gözükmeyecek şekilde bağlayıp masamın üstündeki cüzdanımı ve telefonumu aldım.

Odamdan çıkıp kahvaltı hazırlayan annemin yanına gidip masaya oturdum.

"Günaydınn" dedim. Oda başını sallayıp zaten hazır olan masaya bir kaç şey ekledi.

Yavaş yavaş tadını çıkararak yemeğimi yiyip kalktım.

Çantamı alıp "Anne ben çıkıyorum." diye bağırdıktan sonra evden çıktım.

Okulum yakın olduğu için yürüyerek gidiyordum. Merdivenleri koşarak inip binadan çıktım. Ama arkamdan kapı kapanmamıştı. Arkamı döndüğümde üst katımızdaki sevgili müzik çaları gördüm.

"Günaydınn!" dedi. Başımı sallayıp arkama dönecekken kapıyı yüzüme çarpan çocuk ta çıktı müzik çaların arkasından.

Beni görünce gözünü devirip yanımdan yürüyerek geçti. Müzik çalar da bana gülümseyip büyük ihtimalle ikizi olan çocuğun yanına koştu.

.

Çantamı sıranın üstüne bırakıp gözümü sınıfta gezdirdim. Merhaba yeni sınıfım. Seni özlemiyeceğim eski sınıfım.

Evet şuan ki sınıfımdaki çoğu kişiler eski sınıfımdakiler ile aynı ama çoğu okuldan gitmiş. Çok şükür ki en gıcıkları gitmişti.

Telefonumu çıkarıp onunla ilgilenmeye başladım. Yanıma birinib oturmasıyla telefonum dan başımı kaldırıp kim olduğuna baktım.

Ama tek gördüğüm başını sıraya gömmüş kıvırcık kahverengi saçlı bir erkekti.

Kaşlarımı çatıp etrafıma baktım. Hiçbir sıra boş olmadığı için buraya oturmuştu büyük ihtimalle.

Yahu ben tek oturmayı seviyorum ama.

.

Merhabalar!

Nasılsınız?


Müziğin Sesini Kısar Mısın? - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin