2.Tanışma

1.6K 80 22
                                    


🌿

Şuan hepimiz salonda oturuyorduk ben tekli koltukta oturuyordum,bana yardım eden benim yanımdaki koltukta oturuyordu. Diğerleride L koltukta oturuyorlardı.

Herkes çok sessizdi

Saat gece 1'di çok uykum gelmişti, esnedim ve o sırada benim yanımdaki koltukta oturan adam konuşmaya başladı benim yaşlarımda bir adamdı." Bence artık biz eve gidelim yarın buluşup konuşuruz"  Herkes onayladılar ve ayağa kalktılar, kapıya doğru ilerlediler bende arkalarından gittim ve kapının önüne geldiğimizde "hepinize çok teşekkür ederim siz olmasaydınız ben kızımı" gerisini söyleyemedim. Erkeklerden sarı saçlı adam konuştu" ne demek biz görevimizi yaptık" dedi. Ardından hepsi iyi akşamlar diyip gittiler.

Bende kapıyı kapattım ve salona geçtim.

~2 saat önce~

" Almira'nın babası nerde" diye sordu ben ise,"içeri geçelim herkes içerde" diyip hızlıca Almira'nın odasından çıkıp salona geçtim ve tekli koltuğa oturdum.

~şuanki zaman~

Çok yorulmuştum, onun için salonun ışıklarını tam kapatıcakken kapı çaldı, bu saate kim kapıyı çalardı ki? Kapıya doğru yürüdüm ve kapıyı açtım.

Karşımda bana daha yeni yardım eden adam vardı. Kaşlarımı çatarak ona baktım.

Adam konuşmaya başladı "şey ben bu arada Yiğit Özbay" dedi,
"Bende Ariana akbulut" dedim. "Bişeymi oldu Yiğit gecenin bu saatinde geldin?" Diye sordum " şey dicektimde ben" dedi elini ensesine götürdü, utanmışmıydı? Ama neyden utanmıştı ki.
Adımı söyleyince yüz haltları fazlasıyla değişmişti

Ağzından bireyler geveleyip sustu sonra biraz durduktan sonra konuştu" şey ben galiba o soruyu sormamalıydım kusura bakmayın" dedi. Yiğite baktım ve " önemli değil " dedim "iyi akşamlar" dedi bende" iyi akşamlar" dedim, Yiğit aşağıya doğru inmeye başladı bende arkasından baktım esmer bir çocuktu gözleri ela gözlü gibiydi yakışıklıydı "of ben ne diyorum ya" diyip kapıyı kapattım kitledikten sonra salona girip ışığı kapattım ve Almiranın odasına gidip ışığını açtım, uyuyordu

Yanına gittim çömeldim ve " İnşalah beni unutmazsın kızım" dedim ve çömeldiğim yerden kalkıp kapıya doğru ilerledim ışığı kapattım kapıyı örttüm ve odama doğru ilerledim.

Odamın ışığını açtım kapımın karşısında gardolabım vardı yanındada 2li yatak vardı, gardolaptan pijamamı aldım  üstümü çıkartıp pijamalarımı giyip yatağıma uzandım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

☆☆☆

Yatağımın üzerinde birisi zıplıyordu gözlerimi açtım ve yatağımın üzerinde zıplayan kişiye baktım , tabikide her günkü gibi kızımdı yani Almira'ydı bana baktı ve zıplatmayı durdurup yanıma uzandı "Günaydın annee" dedi gülümsedim" günaydın anneciğim " dedim " Hadi kalk bakalım kahvaltımızı yapalım prensesim " dedim " tamam anne " dedi ve yanağımdan öpüp koşarak odadan çıktı.

Sırlarla Kaplı Bir Hayat...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin