Bir insanda hafızası hep kaybolursa en fazla ne olabilirdiki, herşeyi unutman çok kötü olabilirdi.
Seni kandırabilebilirlerdi bile,o defter olmasaydı...
🌿
Eve gelmiştim ve defterimden herşeyi öğrenmiştim, bir kızım ve oğlum varmış, o insanlar ise benim arkadaşlarımmış.
Bu hastalığımın tedavisi vardı ama çok pahalıydı benim param buna yetmezdi.
Benim bir ablamla abimde varmış ama ablam beni bırakıp gitmişti sadece onun en son çığlığını duymuştum daha çok küçükken.
Abim ise beni takip ediyormuş, ve ben onu biliyormuşum, ama küçükken hiç hatırlamıyorum.
Bide 2 erkek çocuğunu yazmışım,birisine kıvırcık adı vermişim, diğeri ise kendisine gzli diyormuş. İkisi bana hep yardım etmişler.
Şuanda balkonda oturuyordum, çocuklar ise aşağıda top oynuyorlardı.
Çocukların yanında olmam lazımdı her an yeniden birşey olabilirdi.
Balkondan çıktım ve üstüme ceket alıp, kapıya gittim,askılıktan anahtarı alıp evden çıktım ve ayakkabımı giydim.
Asansöre bindim ve en alt kata bastım.
Asansör durncu çıktım, ve ilerledim, apartmanın kapıpsını açıp bahçeye çıktım.
Çocuklarınn yanına gittiğimde ise Almiranın kolu çizilmişti.
Koluna baktım "kim yaptı bunu sana?" dedim,Oğlum ise "Bir adam arabanın camına taş attı,cam parçasıda,Almiranın koluna geldi "dedi,Arabaya baktığımda ise limuzin arabanın camı parçalanmıştı.
Almirayı elinden tuttum ve büyük masanın yanına gelip Almirayı sandalye ye otutturdum ve Oğluma dönüp "Sen Almiranın yanında dur,ben yukardan sağlık çantasını alıp gelicem" dedim Oğlum kafasını salladı ve bir sandalye çekip Almiranın yanına oturdu.
Bende hızlı bir şekilde asansöre binip 5. kata bastım.
Asansör durunca indim, ve anahtarı elime alıp kapıyı açtım, çekmeceden ilk yardım çantasını alıp geri evden çıktım ve kapıyı kilitledim.
Asansöre binip tekrardan, en son kata bastım ama 4. katta durdu.
İçeriye Erkekler girdi ve 1 kadın ve adam girdi en köşeye geçtim, hepsi bindiler ve çıkışa bastılar.
Oğuz"Y-Ariana,kötü birşeymi oldud elinde ilk yardım çantası var " dedi,Yiğite baktığımda bana bakıyordu, geri Oğuza döndüm, "Almmira kolunu çizdirmiş kanadığı için pansuman yapıcam" dedim, Yiğit "Nasıl oldu bu?" dedi,yere bakarak"Birisi arabaya taş atmış çocuklarda orada oynadığı için, cam parçaları Almiraya gelmiş" dedim.
Asansör durdu ve indik,ben hızlı bir şekilde kızımın yanına gittim, ilk yardım çantasını masaya katıp içini açtım ve pamuk çıkardım.
Almiraya bakıp "biraz acıyabilir prenses, cam parçaları içine girmiş olabilir" dedim Almira kafasını salladı.
pamuğu yavaşça bastırdım, ve kanları sildim, ilk yardım çantasından, katronyağ çıkardım,yeni bir pamuk çıkartıp katronyağyı pamuğa sıktım ve koluna sürmeye başladım, içine cam girmemişti.
Sargı bezi çıkartıp koluna sardım,Almiraya baıp "Yarın çıkartırım prensesim tamammı" dedim Almira kafasını salladı.
Bir cırtlak bağırış sesiyle arkama döndüm,Kadın Limuzinin kırılan camın önündeydi, galiba kırıldığı için bağırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırlarla Kaplı Bir Hayat...
Ficção Adolescente❗KİTABA ARA VERİLDİ❗ Bir annenin maceralı ve korkunç hayatı... -"Ben senin hem babanım hem çocuğunun babasıyım" +"Sen benim hiç bir şeyim olmadın olmıyacaksında"