15. İhanet

380 37 5
                                    

Hayatta hep iyi şeyler olurdu, ama bazılarinki ise maceraları hiç bitmezdi.

Güvendiğin kişiler yeni bulduğun kişileri hayattan götürebilirdi.

🌿

Başımın ağrısıyla, başımı tuttum. Etrfafıma yavaşça baktığımda bir odadaydım bu odayı daha önce görmüşmüydüm?

Oda simsiyahtı başım çatlıcak gibiydi, tekli bir yatakta yatıyordum , heryer simsiyahtı ama ışıklar açıktı.

Odanın kapısı yavaşça açıldı ve içeriye yüzü kapalı bir adam girdi.

~Derya~
Asansörü çalıştırmak için telefondan tamirciyi aramıştım kızlarda çocukların yanına gitmişti.

Hemen arayıp Asansörün yanına geldiğimde kapı açıktı ama içinde kimse yoktu.

Ariana nereye gitmişti, hemen kızların yanına gittim, Ariananın evinin önüne geldim ve kapıya tıkladım, kapıyı Defne açmıştı "Defne,Ariana yok gitmiş" dedim, Defne şaşkınlıkla bana bakıyordu "nasıl yok ordan geliyordu sesi nereye gidebilirki" dedi bilmiyorum dercesine ellerimi kaldırdım.

Aklıma Yiğit'i aramak geldi, telefonumu açıp,Yiğit'i aradım açmamıştı "aç şunu aç " dedim bu sefer Mert'i aradım ve açtı "görevdeyiz şuanda hızlı söyle " dedi kısık sesle konuşuyordu "Ariana kayıp " dedim Mert yüksek sesle "Ne, nasıl peki çocuklar?" Dedi "çocuklar burada ama Ariana kayıp hemen gelmeniz lazım" dedim. "Kapat geliyoruz" dedi bu ses Yiğitin sesiydi.

Telefonu kapattı bende çocukların yanına gittim, çocuklara ne yalan uydurucaktık.

~Oğuz~

Yiğit arabayı son hızla sürüyordu, En önemli operasyondayken, Ariananın kaçırıldığını duyunca, herşeyi bırakıp arabaya ilerlemişti , bizde arkasından gittik çünkü sevdiklerine birşey olursa gözü dönüyordu, kendine birsey yapabilirdi.

Yigit arabayı sürüyordu, yanında ki yerde ise Mert oturuyordu, benle, Onur ise arka koltukta oturuyorduk.

Mert "Yiğit biraz yavaşla, her an birşey olabilir" dedi, ama Yiğitin gözü dönmüştü, asla durmuyordu ne desek nafileydi.

Apartmana varmıştık, Yiğit arabayı parketti ve arabadan inip koşarak apartmana girdi, bizde arkasından koştuk.

Asansöre binmeden merdivenlerden çıkmaya başladı, merdivenleri ikili atlıyordu.

5 kata geldik nefes nefese kalmıştık, Yiğit zili çalmaya başladı bende hızlı bir şekilde elini zilin üstünden çektim "içeride çocuklar var korkutma onları" dedim, kapıyı İrem açtı "geçin ama çocukların hiçbirşeyden haberi yok " dedi bizde içeriye girdik.

Salona geçtik çocuklara ise odalara gitmek istediklerini söylediler ve odaya gittiler.

Hepimiz oturuyorduk,Yiğit hariç salonun içinde tur atıyordu "Nasıl oldu, nasıl kaçırdılar Ariana'mı benim olanı kim nasıl kaçırabilir lan" dedi Yiğit, Derya olayı anlatmaya başladı ağlıyordu" Ariana bizi kahveye çağırmıştı bizde evlerine geldik kapıyı,Ariananın oğlu açtı,Ariana nerde dedik bahcede dedi. Biraz bekledikten sonra ise, Ariananın oğlu yanımıza gelip bahçede yok dedi, bizde hemen aşağıya inmek için asansöre binicekken, arızalıydı, Ariana asansörün içinde mahsur kalmıştı, çocuklar'ın yanına İremle, Defne gitti, bende eve gidip bir tamirci çağırdım geri asansörün önüne geldiğimde ise asansör açıktı ama içinde Ariana yoktu." Dedi ve daha fazla ağlamaya başladı.

Sırlarla Kaplı Bir Hayat...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin