8.Korkuyla baş başa

674 42 4
                                    



Hayatta bazı kişiler hep yalnızdır kimse onu korumazdir, ama bazen yeni birileriyle tanışır ve o kişiler seni hep korur ve senin yanında olur

Ama sen küçükken hiç korunmazdın, büyünce birileriyle tanışırsın ve onlar senin her zaman arkanda olurlar.

🌿

Arkamı döndüm ve bende şaşırdım.

Arkamda 20 ye yakın koruma vardı Mertle Oğuz ise o adamı tutuyorlardı mertle onura teşekkür edercesine baktım ve önüme döndüm

Sahte annemin arkasında sadece 2 kişi vardı o kadına baktım ve " kızımı veriyormusun yoksa arkamdaki adamlar kocanın işini bitirsinlermi " dedim.

Öldürsünlermi demedim çünkü kızım korkarak bana bakıyordu gözlerinde o korkuyu gördüm " prensesim sakın ol tamamı korkma hiç birşey yok " dedim ve yanına doğru ilerledim O kızıma silah doğrultu almiraya hızla " kızım şimdi gözünü kapat tamamı prensesim kapat gözünü tamamı ben aç diyene kadar sakın açma kulaklarınıda ellerinle kapat " dedim.

Hemen dediğimi yaptı o kadına döndüm ve " kızımı bırakmazsan kocan ve senin isin biter, ver kızımı bana"- dedim kafasını iki yana salladı " kızını verdiğimde ya beni vurursanız"
Dedi güldüm " beni kendinizle karıştırmayın " dedim ve kızıma doğru ilerledim bu sefer bana doğrultu silahı.

Arkadan anneme biri yaklaşiyordu 3 kişilerdi ve birisi o kadını ve yanındaki adamları tuttular koşarak kızımın yanına gittim ve sarıldım kokusunu içime çektim " anne çok korktum" dedi." Geçti prensesim, bak artık benim yanımdasın" dedim.

Mert bana seslenince ona döndüm " ariana bunları napalım " dedi. Bırakırlarsa yeniden kızıma veya oğluma bişeyler yapabilirlerdi, anlamsızca kafamı salladım

Almira'nın sesiyle" anne o kadın bana vurdu " dedi ve sinirle o kadına baktım bunu nasıl cesaret ederdi merte döndüm " bi yer bulun sessiz kızıma yaptıklarının cezalarını verecekler" dedim. Kafasını salladı ve gitti Oğuz yanıma geldi " yenge biz gidelim artık hadi" dedi.

Bu yenge lafını neden çok demişlerdi bunu sonra soracaktım suan sırası değildi.

Almiraya baktım çok korkmuştum onun için kafamı salladım görevli adamlar ve Mert yoktu bide o sahte ailem.

Eve doğru yürümeye başladık Almirayı kucağıma almıştım ama çok yorulmuştum " yenge istersen ben alıyım Almirayı" Almira uyumuştu kafamı salladım kucağimdan aldı ve ilerlemeye başladık " bu yenge konusunu konuşcaz " dedim.

Güldü " olur yengecim " dedi. Sinirle ayağımdaki ayakkabımı çıkartıp atacakken " Almira var kucağımda yenge " dedi sırıtarak, sinirle ona baktım.

Biraz yürüdükten sonra varmıştık, binaya girdik ve 4 kata bastı, asansörün kapısı açıldı ve Oğuz çıktı bende çıktım ve zili çalacakken durdurdum.

Bana kaşları çatık bir şekilde baktı " ne oldu " dedi. Almirayı kucağından aldım " ben eve gidicem Almira uyandıktan sonra hastaneye gidicem" dedim tam birşey söyliyecekken asansöre bindim ve 5.kata bastım.

Sırlarla Kaplı Bir Hayat...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin