6.ölümle baş başa

800 50 3
                                    


İnsanlar Ailelerine güvenirler, ama bazı insanlar ailelerine güvenmezeler daha doğrusu güvenemezler çünkü insanlar ailelerine güvenine arkasından hep bıçaklandı.

Hayat bazen acımasız olur.

🌿

Arkamdan birisi boğazıma bıçak dayamıştı. Arkamı dönersem bıçak boğazımı keser.

Arkamdaki kişi konuşunca kim olduğunu anladım.
" o Arkadaşlarından uzak duracaksın " dedi alayla güldüm." Oo bak sen arkalardan bıçak çekmeler falan, iyiymiş sevdim " sinirlendiğini hissettim ve daha çok gnüldüm.

Sinirli bir şekilde konuştu" delisin sen tamamı tam bir deli" alayla daha çok güldüm için bıçak ucundan boğazım kesilmişti.

Umusamadım, çünkü bunun daha kötüsünü yaşamıştım.
Gülmemi durdurdum ve " Bende kendimi güzel buluyorum zaten demene gerek yoktu ama olsun saol canısı" dedim,sahte ailemi sinir ediyordum her seferinde.

Sinirli bir şekilde nefesler aldı " o arkadaşlarından uzak duracaksın,yoksa sonun olur" dedi. Hiç birşey yapamazdı.

Merake etmiştim, herhalde beni em fazla ölümle tehdit ederdi, çünkü sadece onların bana yaptığı tek şey tehditti.

Alayla güldüm " ne yaparsın, hımm düşüneyim, gene tehditmi edersin" dedim ve alayla güldüm " çok sevdiğin kızın elimde " dedi. Gülümsemem soldu yutkundum.

Nasıl ellerinde olabilirdi ya, hemen eline vurdum ve bıçak yere düşmüştü hemen yanına ilerledim ve Boğazını sıktı ." Ne diyorsun lan sen ne demek kızım sizin ellerinizde" dedim. Alayla güldü" eğer arkadaşların Mehmet'i bırakırlarsa kızını veririm ve o arkadaşlarınla hiç konuşmıcaksın yoksa gene kızını bulurum veya oglunu " dedi.

Nefret ediyordum ailemden,bunun başka açıklaması olamazdı. Başka çarem yoktu ve kafamı salladım" ve boğazını sıkmayı bıraktım. " aferin böyle ol" arkamı dönüp gidecekken
" yarın akşam saat tam 20.00' da **** parkında bekliyorum " dedi ve gitti.

Napıcaktım ben,onlar benim için artık çok özel birileri olmuşlardı.

Ama bunu kızım için yapmalıyım yapacaktımda.

Banka geri oturdum ve aklımdan bütün anılarımız geçmeye başladı.
~defne~
Kapıyı açtığımda önümde bir kadın vardı bu kadını biyerde görmüştüm tam birşey dicektim ki burnumda bir koku hissetim ve bir silah sesi...

~Ariana~
Biraz düşündükten sonra hastanenin içerisine girdim ameliyathaneye doğru ilerldedim, Yiğit gile soğuk yapacaktım kızım için başka çarem yok.

Amaliyathanenin önüne gelmiştim hepsine tek tek baktım Yiğit'e,İrem'e,Oğuz'a,Derya'ya, Mert'e hepsinden çok özür diliyorum bunu yapmak zorundayım.

Hepsi oturuyordu 1 kişi hariç.

Yiğit oturmuyordu oğlumun camından oğluma bakıyordu.

Oraya yaklaştım hiç birinin yüzüne bakmadım.

Artık acı dolu oyununa başlamıştım.kızım için.

Sırlarla Kaplı Bir Hayat...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin