Wybiegli z zamku i ujrzeli rozciągający się na wszystkie strony las. Draco dalej biegł przed siebie z Harry'm na rękach.
Gdy uznał, że są już wystarczająco daleko, posadził bruneta pod drzewem. Usiadł obok niego i podwinął mu nogawkę. Syknął gdy zobaczył ranę na nodze chłopaka.
- Aż tak źle? - zapytał młodszy.
- Nieee? - odpowiedział niepewnie blądyn.
- Pokaż mi to - poprawił się na ziemi Harry, spoglądając na ranę, opadł gdy tylko ujrzał głęboką dziurę w nodze.
Draco przypomniał sobie kurs pierwszej pomocy. Wyciągnął przed siebie rękę i rozerwał rękaw swojej koszuli.
- Co ty robisz!? - zdziwił się Harry.
Starszy nic nie odpowiedział tylko zaczął zawiązywać materiał nad raną bruneta.
- A co z twoją koszulą!? - krzyczał dalej.
W tym momencie Draco powiedział coś co Harry'emu zostało w głowie do końca ich wyprawy, a nawet dłużej.
- Twoje życie jest ważniejsze niż to, że zamarznę czy jakaś głupia koszula - i Harry już nic nie powiedział tylko dał sobie pomóc.
Po chwili blondyn pomógł mu wstać.
- Dzięki
- To co teraz do zamku Potter'ów - złapał Harry'ego pod ramię i zaczął iść.
- Czekaj. Ale tak piechotą? Przecierz zajmie to nam z rok! - powiedział brunet, a książe popatrzeć ma niego jak na debila - mam pomysł - powiedział i zagwizdał.
- Ale co ty-
- Cicho, poczekaj.
Stali chwilę w puszczy i nasłuchiwali. W ten usłyszeli rżenie konia w oddali, a potem ukazał im się wysoka klacz. Miała białe umaszczenie i była bardzo wysoka.
- Draco, to jest Hedwiga. Hedwigo, to jest książe Draco.
Klacz podeszła do chłopaków i polizała włosy blondynowi.
- Nieee tylko nie moje włosy - krzyknął chłopak na co Harry się zaśmiał.
Brunet złapał się klaczy i zwinnie usiadł na grzbiecie. Wyciągnął rękę do Draco jednak ten uparł się, że da radę. Po 5 minutach nieudolnych prób wsiadania, gdy Harry już miał zaczynać gre w Uno Hedwigą, zdyszany chłopak powiedział.
- Dobra pomożesz?
- A magiczne słowo?
(- Avada kedavra (sorry musiałam))
- Ehh.. Proszę
Harry uśmiechnął się i wyciągnął rękę do Draco, pomógł mu wsiąść i ruszyli galopem w stronę zamku.
***
No takiej reklamy na Polsacie jeszcze nie było.
Bardzo was za to przepraszam, ale już powrócił mi pomysł więc na pewno będą częściej rozdziały.
CZYTASZ
Książęca Miłość | Drarry
FanficDraco jest siedemnastoletnim księciem na zamku Eldern za trzy miesięce kończy osiemnaście lat i ma odziedziczyć tron po ojcu, pod jednym warunkiem... Musi znaleść partnerkę. Harry kończy szesnaście lat i zaczyna szukać pracy, bo ma dość mieszkania...