Kuzey ve Aykut'un atışması bitince Aykut korkudan kayboldu. Baş başa kalmıştık.Kuzey benim oturduğum koltuğa geldi ve dibime oturdu gözleri yüzümü inceliyordu ellerini saçlarımın arasından geçirdi .
Kuzey"Bu güzel anın bozulmasını istemiyorum.. "Dedi ve durmadı bana doğru yaklaşıyordu o yaklaştıkça ben geri gittim kaçacak yerim kalmadı kendimi tamamen koltuğa yaşlanmış halde buldum engel olmak için elimle omuzlarından tutup ittim ama nâfile... Beni öptü
Bir kadın bizi izliyordu Kuzey izlediğini fark edince bana sıkı sıkı kenetlendi aldırış etmedi taki kız" Sevgilim bu ş***** kim dedi beni kastedilmiş olduğu belliydi. Kuzey yerinden fırladı
Kuzey:Her gün benden dilediğin paralar ile Erkeklerle âlem yaparken iyi ama ben nişanlımı öperken mi suç aldatılmak nasıl bir his beğendin mı seni terk ediyorum eğer bir daha benim nişanlıma ş****,* dersen senin de diyer takıldığın p********de canını alırım yıkıl karşımdan.
Eski sevgilisi Bu zamana kadar seni sömürdün sen kovmuyorsun ben gidiyorum dedi ve çıktı kuzey gayret sakin bir şekilde bana döndü ve kahve içelim mi dedi
Şok içinde kaldım sanki az önce olanlar çok normal bir şeymiş gibi davranıyordu. Telefonum çaldı arayan Faruk. Eyvallah faruk! Dedim içimden ve telefonu kapattım 2 defa atadı ikisini de kapatım Kuzey sinirli olduğu için fark etmedi çünkü kim diye sormadı..
Sen ciddi misin??
KuzeyEvet yavrum niye ki. Sen benim sevgilim olmasından rahatsız olmuştun zaten bitti işte.Hadi bakalım kahve içelim. Dedi ve kafamı kafasına yasladı gözlerimin içine baktı
Kuzey:Bak şu gözlere seni bırakıcak gözler var mı?
Bu lafına karşılık onu elimle itim tâbi fayda etmedi. Saçlarımı eli ile tuttu ve sıktı.
Kuzey:Kaçmak o kadar kolay mı?? Sende isteyeceksin ya öyle ya böyle... Yoksa sakladığın bir şey mi var söyle!
Kuzey hiçbir şey yok bakma öyle korkunç gözüküyorsun...
Kuzey:Aramızda bir şey var...Bana karşı soğuksun sana her imkanı sunuyorum neden!
Bu sözlerin ardından iyice dibime girdi Elini cebime götürürdü. Telefonumu aldı..
Yapma Kuzey lütfen bakma
Kuzey:telefonun şifresini söyle! Bu sana son ikazım aramızda ne var söyle!
Yok bir şey niye inanmıyorsun. ..
Kuzey:Bak ece beni sevmiyorsan istemiyorsan açıkça söyle!
Seni tanımıyorum ki lütfen zarar verme elim acıyor bırak beni.. Kuzey bu sözümden sonra elimi bıraktı.
Kuzey:Bana bir şans ver veya seni bir şekilde bu bataklıktan kurtarayım. Sana bir ev , araba ne istersen alıyım sana yeni bir hayata başlaman için ne gerekiyorsa yapayım ama bana gerçeği söyle neden ben sana bağladım ilk görüşte sevdim seni bana bu acıyı yaşatma sen benim canımı yakarsan bende senin canını yakarım.şimdi söyle!!
İkimizin de sesi çok yüksek çıkıyordu odada sesimiz yankılanıyordu bende daha fazla dayanamıyordum onun kara gözleri kızarmaya başladı...
Tamam söyleyecem
Kuzey:Derhal söyle! Kim aradı
Faruk aradı. Beni durmadan arıyor...
Kuzey:Faruk kim kızım!?
Şey söyliycem ama kızıma lütfen ve beni bırak...
Kuzey:Tamam yavrum sen bana böyle gel
Faruk benim eski erkek arkadaşım beni durmadan rahatsız ediyor. Bana zamanında senet imzalattı... Bunu kimse bilmiyor. Beni faruk ile dayım tanıştırdı.Dayımın planı da belliymiş kumarda kaybettiği evini geri almak için beni borca soktu bende güvendim sonra Dayım benim sayemde evini geri aldı ve benim üstündeki borcu ödemedi. Annem babam da borcu öderiz bir şekilde dedi sonra işte beni sana vermişler ve borcu kapatmışlar sanırım kısacası beni mal gibi sana sattılar dedim ve ağlamaya başladım
Kuzey çok sinirlendi ve şunları söyledi;
Kuzey:Ulan insana ailesi böyle bir kazık atar mı? Ecem sakin ol herşeyi anladım da peki yavrum ne isitiyor bu Faruk piçi derdi ne almış parasını!
Bunu benim bildiğimi bilmiyor beni sattıklarını senden öğrendim ya? Faruk benden para koparmaya çalışıyor.Kuzey bak çok tehlikeli bir adam Faruk senin yanında olduğumu bilmese beni sürükleye sürükleye götürür buradan..
kuzey hiçbir güç seni yanımdan başka bir yere götüremez! Dedi ve salonun çekmecesinden bir silah daha çıkardı . Onu da beline taktı.
Kuzey başına bir şey gelecek gitme diyip yavlardım beni dinlemedi. Telefonumu aldı ve gitti giderken yalının korunmalarına beni asla dışarı çıkarmamsı için uyardı. Kuzey sinirden deliye dönmüştü . Hızlıca arabayla gitti sadece arkasından baka kaldım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ECEM
Teen FictionEce kan davası yüzünden evlendirildiğini düşünse de Bu sadece bir yalandı Kuzey ile evlendirilmesinin sebebi ailesinin kuzeni ile birleşip onu satması Ece artık dost bildikleri tarafından vurulmuştu ve Kuzeyin eline düşmüştü Kuzey'in her ne kadar kö...