1 Haziran

21 5 8
                                    

Kuzey annesini uğurladı ve kapıyı kapattı baş başa kaldık.

Kuzey; yarın evleniyoruz sonunda artık seninle aynı yastığa baş koyabileceğim ve yatak odasının yan duvarına Yani senin eski kaldığın odanın kapısına duvar öreceğim biliyorsun sözüm var.

Sen ciddi misin dedim ama söylediklerinde ciddi olduğunu vurguladı.

Bana sarıldı yanağıma ve öpücük kondurdu yarın için heyecanlı olduğunu söyledi onun heyecanlı olduğundan Ben daha fazla heyecanlıydım ve kuzeyden birazcık korkuyordum.

Kuzey Gel birazcık içeri geçelim dedi kolundan tuttu beni salona doğru götürdü yanına oturtturdu beraber bir şeyler isterken Aynı zamanda da konuşuyorduk.

Kuzey Keşke yarın olsa veya yarın hemen gelse hemen gelse ki Sana olan hasretim bitse. Dedi bunları derken gözü dönüyordu o sırada da saçlarımla oynamayı ihmal etmiyordu kuzeye kadar saçlarımla oynayan başka hiçbir yoktu sanırım saçlarımı örüyordu bozuyordu değişik şeyler yapıyordu ama hoşuma gidiyordu.

Kuzey böyle can alıcı konuşurken aklına bir jeton düştü.

Kuzey balayında nereye gideceğiz Peki nereye istersin?

Ben böyle düşünürken televizyondaki reklamla aydınlandım kum Güneş sahil bu aslında hiç fena fikir değildi ama Hiç havamda değilim sorusuna karşılık olarak ormanlık bir yere gitmek isterdim dedim.

Kuzey bizim dağ evi var Oraya gidelim beraber seninle hem kafamızı dinlemiş oluruz Karadeniz'de güzel bir yer dağların yamacında ne kimse bizi duyamaz da kimse bizi göremez Bu fikir gerçekten hoşuma gitti En iyisi evi hazırlatmak hemen bizim oradakileri arayayım da evi hazırlasınlar edi ve telefonunu açtı telefondan bir numara çevirdi konuşmaya başladı telefon İlk çalıştığında açılmıştı

Kuzey; Tarkan Orada bizim dağlık evde durumlar nasıl iyi misin?

Tarkan: İyiyiz abi hamdolsun Sen ne yapıyorsun nasılsın?

Kuzey Keyfim o kadar yerinde ki dağ evine hazır dersen iyi edersin orada eşimle kalmaya geleceğiz gerekli olan personelleri de çıkar zaten ev yeterince küçük evde hiç kimse olmasın olabildiğince sessiz Sanırım bir çalışan vardı yanlış hatırlamıyorsam değil mi?

Tarkan :Evet abi bir çalışan vardı Simay Hanım.

Kuzey :Söyle ona ona iki haftalık izin verdim doya doya kullansın.

Tarkan ;Peki abi Yemek konusunda sorun etmez misin?

Kuzey: sen ne dersem onu yap.

Tarkan :Peki abi

Tarkan'ın sözüne karşılık Kuzey telefonu kapattı ve bana döndü işimiz halloldu dedi kahvemden son bir yudum aldım ve sehpaya koydum. kuzeye duş alacağımı söyledim başını sallayarak onayladı yukarıya doğru merdivenlerden çıktım sıcak suyun altına kendimi Bıraktım yeterince yorgun bir gündü ve stresli Yarın evlenecektim evleneceğim inanamıyorum çünkü her şey çok çabuk geçmişti ve kuzey hakkında Bildiklerim sınırlıydı böyle saçma sapan düşüncelere son vererek duştan çıktım duşta uzun süre kalmış olmalıydım ki yarım saatimi duşta harcamıştım Duştan çıktığımda içeride Ustalar gördüm kuzeye doğru baktığımda

Kuzey ; şey aklımdan çıkmış sana söylemeyi unuttum Evde küçük bir tadilat işi var yukarı çık beni bekle.

Kuzenin dediğini yaptım ve yukarı çıktım yukarıda yatağın üstünde uyuyakalmışım.

1 Haziran_____________

Sabah Kuzey'in uyandırması ile kalktın beni her zaman uyanmam için beklerdi gözlerimi açtığımda onun sıcak bakışlarıyla karşılaştım.

ECEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin