Tuğba online

55 14 11
                                    

Etraf cıvıl cıvıldı . Kerem ile birlikte içeri girdik. Ne alsam diye düşünürken kimi görsem Kuzey! İşte değil miydi hani şirkete gidecekti? Daha kötü yanında kumral bir kız vardı. Bir anda başımdan kaynar sular döküldü. Beni nasıl aldatır? Ben şaşkın şaşkın izlerken bir an'da Kuzey kızın omzuna elini attı. İki saniye durdum Kerem nerede diye bakarken Kerem garson bir kızı kesiyordu normal şartlarda onu rahatsız etmezdim ama "Kerem! " diye seslendim Kerem biraz tedirgin oldu.

Kerem:Efendim Ece ne oldu sana? Niye kıpkırmızı olmuşsun?

Hiç sorma ileri bak kuzeyin yanında arkası dönük olan kız kimmiş

Kerem:Tanıyamadım şimdi niye kızdın ki

Kerem , kuzey bu gün şirkette olucağını söyledi.

Kerem:Yanına gidip sakince sormaya ne dersin veya yanlış anlamış olabilirsin.Abim hiçbir kimseyi aldatmaz. Sinirlidir asi'dir falan ama bu kadar da değil.

Bir an kendimi sorguladım neden böyle bir sorgulama içerisine girdim çok fazla düşünmeden bir erkek giyim yerine girdik.

Kerem:Abime şapka alabilirsin veya bere o takmayı sever

Sen ne alacaksın? Dedim

Kerem:Aramızda kalsın bir kravat aldım.

İyi gayet normal bence beğenir.

Kerem:tezgahlara bakarken bende bir bere seçtim İnce bir bere idi bana göre çok pahalıydı cebimde kalan son paraları verdim. Hediye paketi yaptırdım.

O sırada içeri o kumral kız ve Kuzey kol kola girdi benim sinir hücrelerim halay çekmeye başladı. Kuzeye doğru ilerledim. Arkadan omzuna dokundum ben bunları yaparken Kerem halla garson kızı kesiyordu her neyse kuzey bana baktı ve;

Kuzey:Yavrum sende mi burdasın.

Kuzey yanındaki kim dedim lafı uzatmadan sert bir tepki ile

Kuzey halinden memnun bir şekilde "Tuğba" dedi.

Kuzey Tuğba kim!

Kuzey Manevi kız kardeşim Lise sona gidiyor biraz yaşına göre büyük gösteriyor değil mi? Kıskandın mı yoksa dedi alaycı bir ses tonu ile

Bereyi aldığıma pişman olmuştum

HAYIRR niye kıskanıyor olayım ki! Hiçte bile.

Kuzey:Burda ne işin var? Benden izinsiz niye geldin?

Niye izin istiyim kendime birşeyler aldım.

Kuzey:Hesaptan para çekilmemiş?

Kendi param ile aldım.

Kuzey:bir daha benim param varken kendininkini alma

Tuğba:Merhaba Ece abla Kuzey abi senden çok bahsetti tam da seni konuşuyorduk.

Niye beni konuşuyordunuz??

Tuğba:uzun hikaye akşam Kuzey abinin doğum gününde anlatırım...

Peki.

Kuzey:Tek başına nasıl burdasın Veysel yok mu!?

Kerem var diye Veysel ı almadım.

Kuzey:kerem nerde??

Garson kızla kesişiyor

Kuzey kerem e dönüp çok bakma gözün kalır dedi Kerem abisinin sesini duyup geldi.

Kuzey:Umarım arabayı kerem kulanmıyordur geberirsiniz.

Kerem:Abi yaa

Kuzey Hadi eve gidelim bu günlük bu kadar yeter dedi ve hep berber çıktık ve arabaya bindik kuzey Veysel ile muhbette dalmıştı benim gözümden bir şey kaçmaz Tuğba yandan yandan Kerem'i kesiyordu. İki saniye Tuğba ile göz göze geldik Tuğba Ya göz kırptım Tuğba'nın yanakları kızardı...
Eve doğru geldik. Kerem ve kuzey hızlı hızlı yürürken biz Tuğba ile arkadan geliyorduk.

Tuğba :Ece abla aramızda kalsın olur mu?

Tabiki aramızda kalıcak ama önce numaranı ver...

Tuğba 054*********

Tamamdır...

BÖLÜM HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ

NOT;KISA OLDU FARKINDAYIM KUSURA BAKMAYIN SİZİ SEVİYORUM <3



ECEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin