Alex'in havlaması ile kuzey kalktı. Patisini Demire sıkıştırmış. Onunla ilgililenirken bende bahçenin diğer bölümde doğru yürüdüm çünkü bir hayvanın acı çekiyor olmasına dayanamadım. Bahçe'den sıkılıp eve girdim. Şarjda olan telefonumu aldım mesaj kutum boştu. Ben acıkmıştım. Mutfağa girdim Sibel hanım Ocak'ta çorba kaynatıyordu. Onunla beraber sohbete daldık.
Sibel:Ece hanım baharat sever misiniz ona göre ekliyorum.
Severim..
Sibel:Kızım da çok sever.
Allah bağışlasın kaç yaşında
Sibel:19 yaşında falan üniversiteye gidiyor yarın izin kulanacağım.
Ne güzel ne okuyor.
Sibel:Hukuk fakülteside
Maşallah. Nerde okuyor??
Sibel:İzmir.
Uzakmış ya
Sibel:Birde bana sor oğlum askerde astsubay kız izmir'de yanlız kaldım.
Umarım kavuşursunuz.
Sibel:Kuzey bey ile siz de Kavuşursunuz umarım
Niye ki yanımda zaten.
Sibel:Aaa bilmiyor musunuz? mayıs sonu Haziran başı kuzey beyin en yoğun olduğu zaman otelleri var ya.
Otelleri de mi var dedim şaşkın bir ses tonu ile.
Sibel:Evet bu arda çorba hazır ister misiniz?
Evet evet lütfen
Sibel hanım çorbayı koyarken kuzey içeri elli kanlı girdi.
Ne oldu!?
Kuzey:Alex'in patisi kandı bir şey yok veterinere götürdüler.
Kuzey:Bir şey yok merak etme yemekte ne var Sibel hanım?
Sibel:Tavuk suyu çorbası, sarma, pilav, çoban salatası var
Kuzey:Ellerine sağlık bir tabak pilav ve çorba koyar mısın
Sibel abla yemekleri koydu ve gitti yerken hiç konuşmadık Kuzey yemeğini hızlıca bitirip telefonda Kerem ile yazışıyordu.
Kuzey:Aşkım sana bir şey söyliycem.
Söyle dinliyorum dedim.
Kuzey: benim bu hafta işlerim yoğun kerem ile program ayarladık.
Kerem varsa sorun yok dedim.
Kuzey: Tamamdır o zaman mızıkçılık yok?
Tamam. Bende Deniz bey ile işlerimi hallederim.
Kuzey:Hey orda dur işte! Ben gelicem sana zaman ayırırız merak etme
Off
Kuzey:Oflama bana hadi geç oluyor yatalım.
Saat 9
Kuzey:Olsun
Tamam ben ODAMA gidiyim sen ODANA git uyuyalım dedim ve gittim kuzey yanıma hızlı adım attıp "ben bunu kastmemiştim" dedi. Ben dinlemeden odama gidip pijamalarım ile tavana boş boş bakıp duruyordum. Uykuya dalmışım.
~~~Sabah
Yataktan alarm ile kalktım saat 05.38
İdi hemen kıyafet odasına girip düzgün bir şeyler giydim. Saçımı topladım. Kapatıcı ve rimel ile makyajımı bittirdim. Aşağıya mutfağa doğru indim. Mutfakta dolabı karıştırdım. Kendime tavuklu bir salata yaptım ama çok fazla yapmışım Kuzey'im de yesin diye bir kahvaltı tabağına ekledim .Ardımdan Kuzey'in en sevdiği kavurmalı yumurta ve tavşan kanı çay demledim. Kaymak, Bal derken her şey hazırdı. Sırada Kuzeyi kaldırmak vardı. Kaldırmadan önce peynirleri dilimlerini ayırdım.saat 07.09 geçiyordu hemen Kuzey'i kaldırmaya gittim ama kuzey çoktan kalkmış tavanı seyrediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ECEM
Teen FictionEce kan davası yüzünden evlendirildiğini düşünse de Bu sadece bir yalandı Kuzey ile evlendirilmesinin sebebi ailesinin kuzeni ile birleşip onu satması Ece artık dost bildikleri tarafından vurulmuştu ve Kuzeyin eline düşmüştü Kuzey'in her ne kadar kö...