Hoş geldin Kuzey

20 4 0
                                    

Umarım öyle olmaz ..

Tuğba:Umarım saat çok geç oldu yarın yine berberiz  ben kalkıyorum.

Tuğba gitti tek başıma kaldım saat 18.00 a geliyordu. Bahçe dekoru da bitmişti anlaşılan çünkü sadece korumalar kalmıştı. Kuzeye  mesaj atmamak için uyumaya karar verdim. Yatak odama gittim telefonu karıştırdım dayanamayıp aramaya karar verdim.telefonu ilk çalışında açtı.

Kuzey:Efendim..

Şey sadece merak ettim nerdesin?

Kuzey:Emrah ile berber takılıyoruz.sen ne yapıyorsun?

Hiç uzandım. Öyle aklıma geldin de ne zaman geliceksin?

Kuzey:Bilmem bana daha önce kimse bunu sormadı.. Ne zaman istersin.

Ne zaman istersen o zaman gel. Ama olabildiğince çabuk.

Kuzey:2saat içinde gelirim.

Tamam iyi eğlenceler.

Kuzey:Teşekkür.

Telefonu kapattım. Yorganı üstüme çektim. Telefon ile oyun oynamaya başladım uyuya kalmışım uyuya kaldığımı kuzeyin elleri ile beni kaldırdığında hissettim. Gözlerimi açtım

Kuzey:Kaldırmak istemedim.

Sorun yok. Saat kaç

Kuzey:saat 11 e geliyor. Uyumuştun rahatsız etmek istemezdim. Bekledim bekledim uyanmadın bende dayanamadım.

İyiki kaldırdın çok uyumuşum zaten dedim gözlerimi ovuşturarak.

Kuzey:çok sevimlisin prenses.

Teşekkürler  üstümden  kalkar mısın?

Kuzey tamam dedi ve yanıma uzandı.

Kuzey:Evde sıkıldın mı?

Biraz.. Ama Tuğba falan geldi.

Kuzey:iyi iyi . Benim uykum geldi bende uyuyacağım seni gördüm uykum geldi.

Git odana uyu.

Kuzey:Hayırrr

Niye

Kuzey:burda  yatıcam.

Kuzey bak bu 2 oluyor.

Kuzey:Offf tamam 3 olmaz hadi  gel yamacıma

Kuzey git .

Kuzey :zaten iki üç hafta içinde evlenmem lazım seninle.

Niye ki ?

Kuzey:Almanya'da işimiz var sen Almansın. Sende geliceksin  ve benim Alman vatandaşı olucağım zaten Evlenme konusunu konuştuk..Bu parti konusu bitsin nikâh kıyarız ve aradan çıkar sonra bu yatak muhabbeti biter. Bu odanın kapısına duvar örüceğim.

Keşke bana da sorsaydın.

Kuzey:Bak ister inan ister inanma sen beni ben seni seviyorum şimdi yanıma gel ve itiraz etme maviş.

Peki dedim yanına geçtim o uyurken ben telefon ile ilgilendim. Yarını düşünmekten uyuyamadım. Bir o yana bir bu yana döndüm durdum en son uykuya daldığımda kuzey rüya görüyordu onun sesi ile kalktım onu uyandırdım tekrar geri yattı elini karnıma koydu Sıcacıktı . Karın ağrısı kalmadı tabi o bunun farkında değil çünkü uyuyordu.

Ona bakarken gözlerim yavaş yavaş kapandı kendimi uykunun kollarına bıraktım.




ECEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin