{1}

218 1 140
                                    

ɪ'ᴍ ꜱᴛᴀʀᴛɪɴɢ ʙᴇʟᴏᴡ! ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀʏ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ʙᴇɢɪɴ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛꜱ/
__________________ ׂׂૢ་༘࿐
┊ ⋆ ┊ . ┊ ┊
┊ ┊⋆ ┊ .
┊ ┊ ⋆˚         
✧. ┊         
⋆ ★

𝙏𝙤 𝙨𝙖𝙮 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙛𝙧𝙖𝙞𝙙 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙣 𝙪𝙣𝙙𝙚𝙧𝙨𝙩𝙖𝙩𝙚𝙢𝙚𝙣𝙩, 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙤𝙪𝙩𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙩𝙚𝙧𝙧𝙞𝙛𝙞𝙚𝙙. 𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙖𝙨𝙣'𝙩 𝘽𝙤𝙬𝙨𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙙𝙚𝙖𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙖𝙨 𝙇𝙤𝙧𝙙 𝙑𝙖𝙙𝙚𝙧 𝙝𝙞𝙢𝙨𝙚𝙡𝙛. 𝙏𝙝𝙚 𝘿𝙖𝙧𝙠 𝙇𝙤𝙧𝙙 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙎𝙞𝙩𝙝 𝙨𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙝𝙖𝙙 𝙗𝙧𝙞𝙚𝙛 𝙚𝙣𝙘𝙤𝙪𝙣𝙩𝙚𝙧𝙨 𝙬𝙞𝙩𝙝. 𝙎𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙧𝙚𝙢𝙚𝙢𝙗𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙢𝙚𝙩 𝙇𝙤𝙧𝙙 𝙑𝙖𝙙𝙚𝙧. 𝘾𝙖𝙡 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙙 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙘𝙖𝙥𝙩𝙪𝙧𝙚𝙙 𝙖𝙡𝙤𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙏𝙤𝙖𝙙...𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙪𝙥𝙥𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙣𝙙. 𝘽𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙚𝙣𝙚𝙢𝙮 𝙝𝙖𝙙 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙬𝙖𝙞𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚𝙢. 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙘𝙖𝙥𝙩𝙪𝙧𝙚𝙙 𝘾𝙖𝙡 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙖𝙠𝙚𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙩𝙤 𝘽𝙤𝙬𝙨𝙚𝙧'𝙨 𝙘𝙖𝙨𝙩𝙡𝙚 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙢𝙖𝙧𝙧𝙞𝙚𝙙 𝙤𝙛𝙛. 𝙎𝙝𝙚 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙨𝙚𝙚 𝙝𝙞𝙢 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣. 𝙏𝙝𝙖𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙪𝙣𝙩𝙞𝙡 𝙈𝙚𝙧𝙧𝙞𝙣 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙧𝙚𝙬 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙈𝙖𝙣𝙩𝙞𝙨 𝙝𝙚𝙡𝙥𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙤𝙪𝙩. 𝙀𝙫𝙚𝙣 𝘽𝘿 𝙬𝙖𝙨 𝙖 𝙗𝙞𝙜 𝙝𝙚𝙡𝙥, 𝙝𝙚 𝙝𝙚𝙡𝙥𝙚𝙙 𝙝𝙚𝙧 𝙜𝙚𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙋𝙤𝙬𝙚𝙧 𝙎𝙩𝙖𝙧. "𝙃𝙚𝙚𝙙 𝙢𝙮 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨, 𝙄 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙧𝙚𝙩𝙪𝙧𝙣..." 𝙝𝙖𝙙 𝙥𝙡𝙖𝙮𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙢𝙞𝙣𝙙 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙤𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙑𝙖𝙙𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙙 𝙡𝙚𝙛𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙡𝙖𝙣𝙚𝙩. 𝘼𝙣𝙙 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙩𝙧𝙪𝙚 𝙩𝙤 𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙤𝙧𝙙...𝙝𝙚 𝙘𝙖𝙢𝙚 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙞𝙣 𝙛𝙪𝙡𝙡 𝙛𝙪𝙧𝙮. 𝙄𝙩 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙'𝙫𝙚 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙚𝙖𝙨𝙮 𝙩𝙤 𝙩𝙖𝙠𝙚 𝙝𝙞𝙢 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙮....𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙚𝙖𝙢 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙩𝙤𝙜𝙚𝙩𝙝𝙚𝙧. 𝘽𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙖𝙨 𝙛𝙖𝙧 𝙖𝙨 𝙨𝙝𝙚 𝙠𝙣𝙚𝙬....𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙝𝙖𝙙 𝙜𝙤𝙣𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙞𝙧 𝙨𝙚𝙥𝙖𝙧𝙖𝙩𝙚 𝙬𝙖𝙮𝙨. 𝙎𝙝𝙚 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙠𝙣𝙤𝙬. 𝙋𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙧𝙚𝙢𝙚𝙢𝙗𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙘𝙧𝙚𝙖𝙢𝙨 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙏𝙤𝙖𝙙𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧𝙨 𝙖𝙨 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙝𝙖𝙙 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙘𝙪𝙩 𝙙𝙤𝙬𝙣. 𝙏𝙝𝙚 𝙛𝙪𝙧𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙘𝙤𝙡𝙙𝙣𝙚𝙨𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙛𝙚𝙡𝙩 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙑𝙖𝙙𝙚𝙧 𝙬𝙖𝙨 𝙢𝙪𝙡𝙩𝙞𝙥𝙡𝙞𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙢𝙤𝙢𝙚𝙣𝙩. 𝙃𝙚 𝙖𝙡𝙢𝙤𝙨𝙩 𝙠𝙞𝙡𝙡𝙚𝙙 𝙝𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙘𝙖𝙥𝙩𝙪𝙧𝙚𝙙 𝘾𝙖𝙡. 𝙉𝙤𝙬 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙞𝙣𝙜? 𝙎𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙞𝙣 𝙖𝙣 𝙄𝙢𝙥𝙚𝙧𝙞𝙖𝙡 𝘽𝙖𝙨𝙚 𝙙𝙧𝙚𝙨𝙨𝙚𝙙 𝙪𝙥 𝙖𝙨 𝙤𝙣𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙎𝙩𝙤𝙧𝙢 𝙏𝙧𝙤𝙤𝙥𝙚𝙧𝙨 𝙩𝙤 𝙗𝙡𝙚𝙣𝙙 𝙞𝙣. 𝙋𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙝𝙖𝙙 𝙨𝙩𝙤𝙡𝙚𝙣 𝙖𝙣 𝙖𝙘𝙘𝙚𝙨𝙨 𝙘𝙤𝙙𝙚 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙚𝙩𝙚𝙣𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙘𝙚𝙣𝙩𝙚𝙧 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙝𝙞𝙥. 𝙈𝙤𝙧𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙡𝙞𝙠𝙚𝙡𝙮, 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙚 𝙩𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙞𝙢 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙩𝙤 𝙝𝙞𝙨 𝙜𝙖𝙡𝙖𝙭𝙮 𝙞𝙣 𝙤𝙧𝙙𝙚𝙧 𝙩𝙤 𝙠𝙞𝙡𝙡 𝙝𝙞𝙢...𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙙𝙤 𝙞𝙩 𝙗𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚𝙝𝙖𝙣𝙙. 𝙋𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙠𝙚𝙥𝙩 𝙝𝙚𝙧 𝙣𝙚𝙧𝙫𝙤𝙪𝙨 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙖𝙨 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙡𝙠𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙧𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙖𝙨𝙚, 𝙝𝙚𝙖𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙥𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙄𝙢𝙥𝙚𝙧𝙞𝙖𝙡 𝙤𝙛𝙛𝙞𝙘𝙚𝙧𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙤𝙡𝙙𝙞𝙚𝙧𝙨. 𝙎𝙝𝙚 𝙝𝙚𝙡𝙙 𝙖 𝙗𝙡𝙖𝙨𝙩𝙚𝙧 𝙞𝙣 𝙛𝙧𝙤𝙣𝙩 𝙤𝙛 𝙝𝙚𝙧, 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙨𝙩𝙤𝙡𝙚𝙣 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙣𝙚 𝙨𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙠𝙣𝙤𝙘𝙠𝙚𝙙 𝙤𝙪𝙩. 𝙎𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙤 𝙛𝙞𝙣𝙙 𝙝𝙞𝙢 𝙖𝙣𝙙 𝙦𝙪𝙞𝙘𝙠....

/that one gif below is of her face claim.

◤─────•~❉✿❉~•─────◥

◣─────•~❉✿❉~•─────◢

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

◣─────•~❉✿❉~•─────◢

CalKestis23-_

T͢w͢o͢ W͢o͢r͢l͢d͢s͢ i͢n͢ O͢n͢e͢ {R͢p͢ B͢o͢o͢k͢-R͢e͢q͢u͢e͢s͢t͢}Where stories live. Discover now