günün sonunda aizawa hizashi nemuri ve ben birlikte takılmaya karar vermiştik bugün klasik önceki günler gibi geçmişti biraz içsek birşey olmaz ya dedi nemuri hizashide bu fikre katılıyordu hayatımda hiç içki veya alkol içmemiştim içmekten yana değildim onlar içerken oturup izlerdim hem birimizin ayık olması gerekirdi aizawa kabul etti hepsi bana bakınca başımla onaylayıp arabaya geçtik ben nemuri arkaya oturduk aizawa sürücü koltuğuna hizashide yanına kısa bir yolculuğun ardından içki evine geldik hizashi hızlıca bir masa ayarttı masa cam kenarındaydı bu iyidi yerimize geçtik ben en köşeye geçtim onları izlemeye başladım acaba sarhoş halleri nasıldı komik olcağına emindim bu anı zevkle izleyecektim çoktan sipariş vermişlerdi bile çok geçmeden söyledikleri şeyler gelmişti bardaklarına doldurup tokuşturdular ve tek dikişte bitirdiler bir bardak daha ve bir bardak daha böyle gide gide 2-3 şişe bitirdiler nemuri hafif hafif sarhoş olmaya başlamıştı hizashi komik şakalar yapıp bizi güldürüyordu aizawa benim içmediğimi fark etmişti ama sorgulamadı nemuri birkaç şişe daha istedi ve onlarda geldi hizashi böyle sıkıcı oluyor dedi nemuri o zaman viski oynayalım. o nasıl oynanıyor diye sordum ve aizawa anlatmaya başladı sırayla ortaya birşey soruyorsun yaptıysan içiyorsun yapmadıysan içmiyorsun. anladım nemuri bardaklara doldurdu ben su içsem olur mu? hizahsi güldü oyunun amacı ilk kim sahroş olucak onu öğrenmek. Ee siz olmaya başladınız bile adaletsiz olmaz mı? Bakma sen bize hemen olmayız dedi hizashi ve oyuna başladık ilk nemuri sordu "hiç dost kaybı yaşadın mı?" üçüde içti ama siz birbirinizin herşeyini biliyorsunuz. o zaman seni tanırız dedi aizawa. sıra hizashide hayatında hiç ağır bir yalan söyledin mi? hepimiz içtik bu klasikti dedim ve aizawa sordu hiç çok sevdiğin birini kaybettin mi? üçüde içti nemuri bana bakıp çok şanslısın dedi ve önüne döndü gerçekleri bilsen bunu demezdin sıra bendeydi hiç birini öldürdün mü? aizawa ve hizashi içti biraz tereddüt ettim ama bende içtim söyleyin bakalım kimin canını aldınız söze hizashi başladı villain baskınında birini sesimle hemen ardından aizawa bende o baskında birini silahla, nemuri peki ya sen? bacaklarım titremeye başladı belkide bu soruyu sormamalıydım oyuna devam etmeliydik oyunun başında asla yalan söylemeyeceğimize yemin ederek başlamıştık doğruyu söylemeliydim üçüde gözlerini bana dikmişti boğazımı temizledim ailemi şaşkınlıkla baktılar ama babamın cesedi olay yerinde çıkmadı o şerefsiz büyük ihtimalle kaçtı ve kayıplara karıştı hizahsi nasıl yani diye sordu aizawa soran gözlerle bakıyordu geçmişimi anlatmalımıydım bugün değil başka zaman tekrar soracaklardı uzatmamak için anlattım.
15 yaşındayken onlardan ölesiye nefret ediyordum sonra karar verdim gece hepsi uyuduğunda gidip ocağı açtım perdeler ocağa yakındı onları ateşe verdim yetmedi masa örtüsünün ucunu yakıp gerş masaya koydum ateş giderek büyüyordu masadan sandalyeye sandalyeden halıya halıdan diğer eşyalara derken bütün ev tutuştu hepsinin kapısını açtım ateş içeride girdi ev yanarken örtüyü kaçamasınlar diye ayaklarına bağladım sonra telefon alıp odama gittim ve camı açtım telefondan polisi arayıp bir ekip yönlendirdim odadan çıkamadığımı anlasınlar diye yanan halıyı odamın önüne serdim ordan benim odamada bulaştı çok geçmeden polisler gelmişti beni camdan kurtardılar ve hastaneye götürdüler 3-4 saat sonra öldüklerini söylediler ve evde kaç kişi olduğunu sordular annem babam ve ablam. babamı bulamadıklarını söylediler ama diğer ikisi ölmüşlerdi
hepsi dikkatle dinlediler hiç lafımı bölmediler aizawa peki neden yaptın? gülümsedim ama acı gülümsemesiydi ve tekrar anlatmaya başladım
5 yaşımda babamdan ilk dayağımı yedim bu benim hatırladığım kısım ondan öncesini hatırlamıyorum hiçbirşey yapmamıştım sebepsizce odama gelip kemerle vurmaya başladı çok ağladım annem kapıdan haince gülümsüyordu ablam yanında öldür onu diye bağırıyordu hiçkimse yardıma gelmedi sonrasında acıdan bayılmışım uyandığımda heryerim kan içindeydi ne yapacağımı bilmiyordum çok küçüktüm tuvalete gidip peçeteyle kanayan yerlerimi sildim ve birdaha geldi kafamı duşakabine vurmaya başladı canım çok acıyordu bağıra çağıra ağlıyordum ama yine kimse gelmedi artık başım çok dönmeye başladığı için sustum içimden çığlıklar atıyordum durması için biraz daha dövüp gitti odama geçtim dolaba saklandım orda uyuyakalmışım diğer günde aynısı ve diğer günde aynısı bu böyle 3-4 yıl uzayıp gitti nasıl yaşadığımı bende bilmiyorum 8 yaşımda odadan çıkıp ana kapıya koştum açtım arkama bakmadan kaçmaya çalıştım ana caddeye uzak bir yerde yaşıyorduk bacaklarım titriyordu ayaklarım kanıyordu pes etmedim yoruldum ve bir arabanın arkasına saklandım biraz dinlenip tekrar kaçmaya başladım arkamdan kimse gelmiyordu sanırım kaçmama izin verdiler diye mutlu olmuştum ama durmadım ana caddeye yaklaşmıştım o gün orda ölmek istedim gözlerimi kapatıp arabaların üstüne doğru koşmaya devam ettim ve çarptım araba çarptı diye sevinmiştim yere düştüm gözlerimi açtığımda karşımda babamı gördüm çığlık atmaya başladım kimse duymadı saçımdan eve kadar sürükledi ve bayılana kadar dövdü 15 yaşına kadar dövmeye devam etti ben büyüdükçe şiddeti arttı arada bıçakla odama gelip kollarımı kesiyordu bacaklarımı kesiyordu başka birgün halatla geldi boğazıma dolayarak sıktı sonunda ölücem diye sevindim ama bırakmıyordu öldürmüyordu sadece işkence ediyordu hem dövüyordu hem hakaret ediyordu ama ablam ona tam tersiydi hergün eve yeni yeni hediyeler çok özeniyordum ama birini alsam bu sefer daha ağır cezalar vericekti sonra birgün kıyafetlerimi çıkardı sadece iç çamaşırla kalmıştım o şeyi yapacak diye çok korkmuştum ama neyseki yapmadı soğuk bodruma kitledi ne kadar kaldığımı hatırlamıyorum yemekte vermiyorlardı çok zayıftım kendimi koruyamıyordum bodrumdan çıkarıp buz gibi suyla doldurulmuş havuza soktu yüzmeyi bilmiyordum ama merdivenlere oturdum o bahçede keyif kahvesini yudumluyordu akşama kadar ordan çıkarmadı soğuktan başım dönüyordu ve titriyordum artık çıkabilirsin dedi ve içeri geçti balkon kapısını kitledi içeri girmek için yalvardım ama almadı sabaha kadar orada durdum güneş aydınlanmaya yakın uyuyakalmışım biri beni içeri taşıdı havluya sarıp yatağıma yatırdı ve üstümü örttü gözümü açıcak halim bile kalmamıştı o yüzden kimin olduğunu bilmiyorum 15 yaşında kararımı verdim ve yaptım ama babam hala yaşıyorsa onu gördüğüm yerde öldürcem.
tekrar onlara döndüm aizawanın gözünden bir damla yaş düştü hemen sildi nemuri başını öne yaslamıştı hizashi ağlamak üzereydi ama ağlamayın ya geçmişte kaldı aizawa yaşayamadığın çocukluğu biz sana yaşatıcaz gülümsedim hizashi bize ağlama diyorsun ama seninde gözlerin dolmuş bardağımı doldurdum ve tek dikişte içtim nemuri başını kaldırıp yavaş dedi aizawa oyunu bırakalım içelim dedi tek tek doldurdum bardaklara tokuşturup içtik bir süre sonra midem bulanmaya başladığı için bıraktım eve mi gitsek artık çok içtik onayladılar hesabı ödeyip çıktık hizahsi ve nemuri hızlıca arka koltuğa geçtiler arabayı kim kullanacaktı nemuri uyukluyordu bende kötüydüm aizawa sürücü koltuğuna geçti yanına oturdum aizawa kullanabilcek misin? başıyla onayladı kafamı geriye yaslayıp camı açtım aizawa kemerini tak dedi benşm kemerim yokki evde kaldı dedim hizashi ve nemuri gülmeye başladı aizawa sırıtarak uzandı kemerimi taktı utanmıştım he o kemer.. gülerek yerine geri oturdu ve kendi kemerini taktı sürmeye başladı
hizashi nemuriye sen bende kal gitme bu halde evine diyerek onuda aldı ve evine girdiler aizawa bu sefer kendi evine sürdü ama ben dedim se bu halde evine bırakamam bende kalıcaksın ama eşyalarım yarın haftasonu haa doğru üşümeye başlamıştım camı kapatıp aizawanın boşta duran elini tuttum şaşırdı ama tepki vermedi eli soğuktu ama ısıtırdım sonrasında uyuyakalmışım araba durduğunda geldiğimizi anladım ama kalkmak istemedim aizawa inip kapımı açı kemeri çıkararak beni kucağına aldı uyumadığını biliyorum demek kendini taşıtmak istiyorsun dayanamayıp güldü ama başım dönüyor çocuk gibi söylendim kapıyı açıp odssına çıkardı ve yatağa yatırdı yastığını alarak kokusunu içime çektim ve sarıldım ne yaptığım umrumda değildi onla mutluydum dolaptan kıyafet çıkardı ayakkabılarımı çıkardı sonra üstüme yöneldi ne yapıyorsun kıyafetlerinle uyumayacaksın herhalde dedi ve seni soydu gel banyo yapalım dedi ayağa kalkıp zorda olsa banyoya gittin ve küvetin içinde oturdun aizawa peşinden geldi suyun sıcaklığını ayarladı o da sarhoştu küvette ayağa kalkıp onu kendine çektin ve kendine yaklaştırdın aizawa ilk ne yaptığını anlayamamıştı onun kıyafetlerini çıkardın hadi gir kızardığını görmüştün hafif sırıttın ve yere geri oturdun aizawa önüne oturdu sen duvara yaslandın aizawada sana yaslandı sen onun saçlarıyla oynarken küvet doluyordu aizawa uyumak üzereydi onun yüzünü biraz inceledin içinden onu öpmek geliyordu ama kendini tutmak zorundaydın hafif doğrulup onun yüzüne yaklaştın aizawa bir anda gözlerini açınca öyle kala kalmıştın ne yaptığını anlamıştı ve seni çekip dudağını öpmeye başladı altından kalkıp üstüne oturdun alt dudağını emiyordu sende onun saçlarıyla oynuyordun ikinizde nefessiz kalınca geri çekildiniz onun gözlerine bakıyordun o senin gözlerine dayanamayıp kucağından indin aizawanın karşısına oturdun oda doğruldu ve oturdu küvet dolmuştu şampuanı alıp kendi eline sıkıp saçına sürdün saçlarını köpürtüp bıraktın sonra eline biraz daha sıkıp aizawanın saçlarına yöneldin onun boyuna yetişmek için dizlerinin üstünde durdun ve onun saçlarına hafif masaj yaparak köpürtmeye başladın aizawanın eli bir anda sütyeninin iliklerine gitti ve onları tek hamlede açtı shouta? bir an durdu ona ilk defa shouta demiştin bana sho de. diyerek sütyenini çıkardı kızarıyordun hatta domates olmak üzereydin sonra kiloduna yöneldi yavaş yavaş aşağı indirmeye başlamıştı elini tuttun ve indirmesine yardım ettin şaşırmıştı geri küvete oturdun ve onun bacaklarına yöneldin onun boxerını çıkarmaya başladın hmm hızlısın diyerek güldü ve çıkardı artık ikinizde çıplaktınız biraz utansanda pek sorun etmedin kafanı suya daldırıp saçlarını durulamaya başladın aizawa bu haline gülmüştü saçlarını tam kurulayınca çıktın nefessiz kaldığın için derin derin nefesler aldın aizawa bu haline gülüyordu bekle sen diyerek kafasını alıp suya daldırdın seni engelleyebilcek güçteydi ama yapmadı sonrasında elini çekip kafasını çıkardı biraz daha durup çıktınız aizawanın kıyafetlerinden giydin ikizinizinde saçlarını kurutup uyudunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aizawa x yn
Teen Fictionilk hikayem - yazım hataları olabilir - kurguda yalnışlık olabilir (bir bölümde başka şey olan diğer bölümde başka şey olabilir) - bazı bölümler kısa olabilir - çok fazla yazar notu bırakmadım - bir bölümde 3. şahıssa diğer bölümde 1. şahıs olabilir...