Hayal kırıklığı

15 13 0
                                    

"Işte böyle sekerim."

"Ne yani bu göt seni oyaladı gelemem isim var diye ve doğum gününe gelmedi mi?"

"Evet ayol alık mısın kac kere diyeceğim kız. Bu got lalesi beni beni Ardasini got gibi ortada birakti. " hafifce eliyle dizimi dürtü.

"Ne bu öküzün adi?"

"Erkin hayatim cus sende adamin evini ele gecirmissin adini mi bilmiyosun?"

"Nereden bileyim ayol o kadar sevimsiz ki merak etmedim."

"Duyuyorum. "

"Duy diye soyledik zaten." Ardayla ayni anda dedigimiz seylerle Erkin goz devirerek yukari kata çıktı, aman onun olmadığı her an huzur ayol bu Arda iyice kendini benzetti beni tırsıyorum.

Ardayla çocukluk arkadasi olduklarini ogrenmistim ve Arda gay oldugunu da ama Erkin onun bacisiymis bakmazmis ilk basta kafam karismisti ama sonra olay cozume kavusmustu, tabi bunda Erkinin Ardayi kovalayarak sonunda camdan sarkitmasi ve Ardanın gotune kacan sesiyle gercegi anlatmasiyla son bulmustu ama eglenceliydi.  Hele Ardanin bokunu yiyeyim abi ayagimi sik yeter ki birakma diye bagirmasi ve benim ufak gazlarimla Ardanin kendini H man sanıp itemiyince daha da sarktiginda vurdular bana diye cigirmasi salak Ardacim Arda ilk basta 3 cocukla dul kalmis gibi ona ve bana trip atsa da sonradan bana kara civciv dediği an bende ona Miley Cyrus çakması dememle bana ısınmıştı ,çünkü Miley onun icin asiri seksi ve alevliymis. Simdi ikimiz adını yeni öğrendiğim Erkine cepeydik ve o sonunda kacirtmistik aman o da bahane arıyor ne dedim ki?

"Hande 'nin sacini gordun mu?" Merdivenlerden bakışlarımı ayırıp Ardanin mavilerine cevirdim bakışlarımı.

"Yoo."

"Soyle bakma korkuyorum kızım bak ." Elindeki fotografa döndüm cidden bu ne?

"He kötü olmus."

"Kotu ne demek skandal sen gel o guzelim sacları buna çevir Yıldız Tilbe ağlıyor. "

"Yıldız Tilbe ne alaka?"

"Bu essiz deli saçını o yapamadi diye." Guldum bu cocuk dedikodu yapınca benim de yapasım geliyor bağımlılık gibi.

Erkin elinde sigara paketiyle  geri indiginde karşı  koltuga oturup sigara yaktı ve Ardaya döndü.

"Git artık. " Arda bana masum ve üzülmüş şekilde bakarken bende sinirle Erkine döndüm. Ardanin annesi gibi hissetmiştim kendimi.

"Ne kovuyosun be cocugu öküz herif!"

"Normalde 15 dakikadan fazla durmaz Asu ama 3 saat oldu ve basim ağrıyor ve suana kadar katlandiysam senin için. "  benim için mi? Niye ben senin civciv annen miyim?

Arda kıvırarak Erkine yürürken bakismamizi bolen sey Arda nin gotu olmustu bu arada Ardanin gotu cidden cok buyuk! Erkinin yanina oturup gogsune daireler çizip altan bakışlar atiyodu. Resmen ayartma modundaydi.

"Kocacığım burada kalaca-"

"Kocani sikeyim Arda."

"Beni siksen is cozulur aslinda." Gulmemek icin dudagimi kapatsam da kikirdamistim. Erkin sinirle bana döndü.

"Tabi isin is burada cefayi ben cekiyorum gülün Asu Hanim lutfen." Kahka attigimda la havle dedi ve elini goge kaldırdı. Hepimize mumin kardesim sabir.

"Arda hadi abicim." Arda birden cirkeflesip bagirmaya baslayinca saskinca ona döndüm. "Aman be dua et senden tırsıyorum yoksa sana kufuru basmıştım adisin be se-" o soylene soylene giderken ben hala şaşkındım oyle bir ses duymadim hayatimda anasini satayim naif sesi yerine öküz sesini 10 saniye arayla nasil yapti bu aminakoyim? Sasirdigim noktalardan biri de tirsmasina ragmen sertce karnina yumruk atmasi tirmasa oldurur herhalde.

Erkin kapinin kapanma sesiyle yanıma oturduğunda kafasini koltugun arkasina yasladı ve gozlerini kapatti. Fırsatçı azcikta ben Firsattan istifade onu izledim. Kirpikleri o kadar gur ve uzundu ki benim bile o kadar değil ki kirpiklerim gur ve uzun, bakışlarım istemsiz dudaklarina kaydi kaydigi an gulumsedi kirmiziydi dudaklari ve ne cok kalin ne cok inceydi siritmaya basladiginda koluna vurdum.

"Ne sırıtıyorsun be?" Daha cok guldu ve burnumu isaret ve orta parmaginin arasina aldi sinirle eline vururken daha da abandi.

"Biraksana be acidi öküz!" tekrar koluna vurdum.

"Yaradan sana sinek ısırığı gibi yumruk gucu vermiş asi." Burnumu ovusturmaya basladim acimisti. Okuz bu cocuk, insallah sevgilinle opusurken hapsirirsin pis got!

"Kes be kes sen benim bicepslerimle yarisamazsin." Kolumu kaldirdim ve olmayan kaslarimi gösterdim ne yani kasim olmayabilir ama yarin inadima spora da başlarım.

"Ne biceps ama nasil yaptin bunu hergun 10 kere kasik bicak mi kaldırdın?" 

"Yalniz suan beni küçümsuyosun ben senin saçını başını yolarım!"

"Sacm-" saçını tutup kendime cektim.

"Asu bırak ya bıraksana kızım tutkalladin mi naptin biraksana kizim!"

"Birakmam! Özür dile!" Kendini birden bana doğru döndüğünde artik yuz yüzeydik ve ellerim hala saçlarındaydı iki elini belime degmiycek sekilds koltuktan destek almıştı.

Yutkundu, yutkundum.

Ellerimi yavasca saclarindan çektim o ama o cekilmedi bana bakip biseyler cozmek ister gibi bakiyordu sorunun cevabini ister gibi. Saçlarımı kulağımın arkasina sıkıştırdı ve geri cekildi.

Cekildiginde derin bir nefes aldim.

Yapma Asu sakin düşündüğüm seyi yapma yanarsın.

Yapamam zaten buna izninim yok.

O kendi dusuncelerine dalmış ben kendi düşüncelerime dalmistim. Ikimizde sessizken sesizligi ben bozmuştum.

"Bana zaafi olan ve benim bilmediğim ne Erkin?" Adini soyledigim an hizlica bana döndü adi ilk defa agzimdan çıkmıştı.

"Bilmene gerek yok." Ses tonu vahsilesirken sinirden cenesi kasilmisti.

"Sana guvenmiyorum bi boklar cevirdigin asikar Erkin ama sunu unutma yemin ederim canim yanarsa kul olursun. " alayla güldü.

"Sen kimsin ki Asu beni yakacaksın sen sadece aglar duvarlarina sarılırsın. "

Hicbisey söylemeden kalktim ve odama yürüdüm o da bisey yapmak icin hamle yapmadi ve ben biseyi tekrar beynime kazıdım.

Kimseye guvenmem ne olursa olsun kimsenin umrunda olmayacağımı ve bu kadar canımı yakmamasi gerekiyodu. Ondan duymam bu kadar acitmamaliydi. Kendime gelmem lazımdı yoksa karanliga batardım. 

Ve ben karanliga batarsam herkesin gunesini sömürür söndürürdüm.

💋💋💋

Nabersiniz aslan parcalarim🔪

Kızim kendini koruyor cunku hep kendini korumasi gerekiyodu ve ona kendini sevdirmek cok zor olucak.

Ardacimin gotu bi yana ee birtane eglenceli karakter olucak sekerlerim yoksa hep dram hep dram valla gina gelir ama.

Bu arada Erkin mal ciddi mal ben seni kizdan uzaklasmak istedigin icin yaptigini anlamiyor muyum? Sen istedigin kadar asik ol olamayacak bu is git bak

Aklima final geldi yazarken bu kitaba uyacak bir son. Yazarken dinliyorum müzik bir gidiyor babasini satayim mukkemelllo.

Neyse opuldunuz aslan parcalariiii💋💋💋💅🏼💅🏼

Yazim hatalari varsa da lutfen kusura bakmayin halledicem uc bölümü ayni anda yazdigim ve hic uyamadigim icin ayrica bastigim halde yazmayan klawyem oldugu icin sukurler olsun😇😇😇

    💋🔪

AsiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin