Kalbim kırılmıştı reddesemde kırılmıştım. Nereye kadar reddecektim ki? Sırf söylediği sözler yüzünden aglamak üzere gelmiştim ama bi yandan kendime yediremiyodum ben birinin lafiyla kirilmazdim ki.
"Asu?" Ona dönmedim yanımdaki pufa oturdu, sigara icmeye devam ettim konusmak istemiyordum bakışlarımı yıldızlara cevirdim.
"Asu özür dilerim."
"Aramıza mesafe koyalim Erkin."
"Seni kırdım degil mi?" Duygularimi dile getirmeli miyim yoksa red mi etmeliyim? Bugune kadar duygularımi yaşamamıştım hatta secenegim bile olmamisti. Bu hakki kendime vermek istiyorum artik hayatimin kontrolunu istiyorum.
"Kırıldım Erkin ve tuhaf olanda uzun zamandir sözler beni etkilemiyodu hissetmiyodum ama senin kurduğun cümleler beni etkiliyor ve ben bu hissi sevmedim bilmiyorum suan bunu soylemekle dogru mu yaptim yanlis mi? Sadece icimden geceni soylemek istedim ve bu boyle gidicekse mesafe koyalim gerekirse konusmayalim ama bana saygi duyman gerekiyor." Bakışlarımı ona cevirdim pariltili gozleriyle beni izliyodu cok derin bakiyodu sanki onu uzun zamandir tanıyor gibiyim onda beni rahatsiz eden bisey var sanki bana zarar vericek gibi.
Herkes oyle senin icin Asu
Herkes benim icin kotuydu hayatimda bana iyi davranan tek bi kisi vardi oda oldu bana yapilanlara dayanamayan dedem diger herkes kotuydu.
"Asu bundan sonra seni kiricak tek laf edersem dunya kainat beni siksin." Dudagimi ısırdım gulmemeliyim. Bakışları koyulasti ve dudagima kaydi hizla gozlerini gozlerime sabitledi. Elalari maviligimde gezindi.
"Eger Erkin beni kiricak laf edersen dunya kainat seni siksin." Guldu .
"Icime giriceksin neredeyse uza biraz." Elimle omzunu ittirdim.
"Icine mi girecegim?"
"Yani ici- cus fesat misin aminkoyim!"
"Yoo ben masumane sekilde sormuştum." Dudaklarini buzup gozlerini belertti bu haliyle yanaklarini mincirasim gelmisti neden yapmiyorum ki? Iki yanağına sıkı sıkı sıkmaya basladim, saskinlikla kala kala kalirken elleri ellerimin ustunu orttu.
"Napiyosun kizim." Ellerim asagiya kayarken elimi birakmamisti. Dudagimi buzdum.
"Sanane be!"
"Hemen cirkefles kızım sen manyak mısın?"
"Lan manyagim." Kafasini ittirdim.
"La havle. "
Uzunca bir sesizlik oldu.
"En mutlu olduğun an neydi?" Ilgiyle bana bakıyordu.
"Dedemle lunaparka gitmistik o zaman." Ayaga kalkti
"Hadi kalk gidelim."
"Lunaparka mi?" Heyecandan elim ayagima dolasmisti.
"Evet." Yerimden kalktim ve odama kostum, geri döndüm.
"Sey ben hazirlaniyorum gorusuruz bay bay." Hizlica odama koştum gardiropu açtım burada kaldigim sirida gorevli bir kadin dizmisti o an ne sikime yarayacak desemde bi sikime yariyormus ,siyah mini bir elbise giymistim spor bir elbiseydi ayagima siyah converslerimi gecirdim. Hafif bir makyaj yapıp parfumumden sıktığım da iste hazırım. Aynada dondum gerçekten cok güzel olmuştum ve bu kirmizi rujla atesliydim.
Asagi inerken bi yandan da dusunuyorum kirmizi ruj suren kadinlarin hayati pek iyi gitmezmis ne alaka ben iyiysem surerim ruj sürmek icin illa kotu mu olmam gerekiyor. Te Allahim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi
ChickLit"Sinirliyim." "Seksi oluyosun da." Saskin saskin suratıma baktı omuz silktim. Ne var yani azıcık libidom yuksekse. Kafasini saga yatırdı ve gulumsedi. Doğdu güneşim diyomusum Erkin masallah Deccal piyasasi. "Arkani toplamak bana kaldi yine Asi." Ger...