Çok küçüktüm yasayacaklarim 50 yaşında bir insanin kaldıramayacağı kadar büyüktü. Ben büyümüştüm ama ruhum o evde can çekisiyodu o evi yakana kadar da can cekisecekti,suan napiyordum?
Şimdi karşımda dikilmiş annemi süzüyordum. Öldüğünü sandığım sürekli öldüğü icin beni arafta bırakan anneme. Biseyler söylüyordu. Kulağım ugulduyordu,anlamiyordum.
Ellerime baktim,onun kaniyla dolu elime.
Sarsak adimlarla yanina oturdum saçına dokundum, kollarına gercekti ölmemişti.
Sevinmeli miyim? Napmam gerekiyor ona sarilsam beni iter miydi? Hayir sarilmak istemiyordum,anne sevgilisine ihtiyacim yoktu,ben o sevgiye muhtac kiz degildim artik.
Ellerimi yumruk yaptim sorularimin cevabini verecekti.
"Nasil yasiyosun sen oldun?" Alayla güldü herzamanki gibi.
"Tuh kizim yaşadığıma sevinmedi ,igrenir ifadeyle bakisimi surdurdum,Beni o kurtardi." Erkine baktim baktigim an ayaga kalkti. "Yalniz kalin anne kiz ve sen, annemi gosterdi,"sakin bana yanlis yapma." Erkinin tehditvari sesi haraketleri annemde hicbir etki yaratmamis gibi omuz silkti.
Bi bok yiyosun.
"Sen sen oldun." Saclarimi çekmeye basladim aglamam gerekiyor degil mi?olmuyordu yapamiyordum. Gozlerim ayaklarimda derin derin nefes almaya basladim.
O oldu.
"Sana sunu soylebilirim Asu, Erkine guvenme yalanlarina kanma sana soyledim benim kizim degilsin." Hiddetle ona dondum.
"Ne demek o ne demek aptal kadin!" Gogsum siddetle inip kalkarken bos gozlerle ona bakiyodum.
"Seni bir kadin bize getirdi,istediginizi yapin en acisini yasatin dedi,suan babanla bir villada her istedigimiz elimizin altinda yaşıyoruz buraya gelmek istedim çünkü son kez gercekleri bil istedim." Ayaga kalktim.
"Dalga mi geçiyorsun aminakoyim onca sey bunun icin mi yasadim ben!" Sozlerimi gozardi etti.
"Hayir bak suan ben istedigim hayati yasiyorum o bunak bana istedigimi verdi o gun dedigi gibi sen korkunc seyler yasayacaktin ben zamani geldiginde bir kralice gibi yasayacaktim." Yuzunde ki gururlu ifadesi sinirimi bozarken bogazina yapistim sivri tirnaklari kolumu yirtarken ben durmuyordum. Erkin buraya kosarken.
"Ona soyleme bu sana borcumdu ama sakin ona soyleme." Erkin beni belimden cekerken ona dondum ve agzina bir yumruk caktim.
Hizli adimlarla yanindan ayrılıp ceketimi ve ayakkabilarimi aldim.
Nereye gidicem aminakoyim gidecegim yer bile yok!
Gozumden yaslar gelirken Erkinin bagiris sesleri geldi kulagima.
Apartmandan ayrilir ayrilmaz sinirle onume cikan bir kizi ittim.
"Dikkat etsene kizim!" Ona döndüğüm an saskinlikla ona döndüm bu omuydu cidden.
"Asu?" Bensuydu Bensum.
"Bensu?" Ayaga kalkip bana sarildi hızlıca, hayatini kurtardigim kizi bulmustum.
Siktigimin hayatinda tek guvendigim insani bulmustum. Benim cocuklugum tek sirdasimdi.
Ailesini izin vermedigi halde kacip yanima gelen kirmizi kafayi bulmustum."Nereye?" Sacimi oksarken mayismistim.
"Cehheneme." Guldu.
"Hic degismemissin." Sustum konusmak istemiyordum. Elimi tuttu ve asonsore bindik tekrar .
Aminakoyim ben buradan kurtulamiycak miydim?
Asonsor 13 kata durdugunda elimi birakmadan kapiyi acti. Iceri girdiğimde mavi ve siyah tonlari agirlikli bir ev karsiladi beni. Kiz hasta aminakoyim hep siyah mavi aman sanki ben zittiyim bende hep siyahim aminakoyim.
Deliriyorum galiba.
"Otur sen ustumu değiştirip geliyorum." Dedigi yere oturdum. Daha kucuktu 7 yasindaydi sarhos bir adam ona saldiricakken sadece o vardi, o karanlikta buldugum ilk tasi adamin kafasina firlatmis onu oradan cikartip kurtarmistim. Mahaledekiler onu benden uzak tutmaya calisiyodu cunku o iyi aile kizi bense berbat bir ailenin kiziydim. O aksine beni hic bırakmamis tam 4 sene birlikte buyumustuk. Taki annesi onun kacip kacip bana gelmesi babamin uyuşturucu icip bir yerlerde sizmasi annemin halleri kadini iyice rahatsiz etmis onu benden koparmislardi.
Ama gorundugun gibi o yine benim küçük kardesim olarak çıkmıştı karsima.
"Neden bu haldesin asi cicek." Yanima oturup elini koltuga yasladı.
"Bana soyle deme yolarim bak."
"Yolsana." Ikimizde kahkaha atmaya basladik ve birden ona sarildim o da hizlica kollarını boynuma dolarken onca sene aya bakip derdimi anlattigim geldigi aklima.
Onu cok ozlemistim ve deliriyoruz.
Bir sure oyle kalip uzaklaştigimizda ikimiz bir sigara yaktik ve olanlari anlatmaya basladim .
Icime ozgurce doktugum tek insana bu hissin tarifi yoktu olamazdi. Ona sonsuz guveniyordum.
"Vay aminakoyim anneni sikicem." Saskin saskin ona dondum ve omuz silkti.
"Kizim senin icine ben mi kaçtım sen kufur ettin."
"Hayat bu hale getirdi Asu ve biliyor musun?benimkide soru nereden bileceksin.annem babam oldu tek basima kaldim." O boyleydi hemen gözleri dolardi benim aksime.
"Nasil oldu?"
"Trafik kazasi tırla carpistilar tiri surene 10 yil verdiler 10 yil." Elleri yumruga koydum elimi.
"Sokayim sisteme." Sesizlestik.
"Annen dogru soyluyor olabilir Asu."
"Biliyorum." Sigarayi sondurup yenisini yaktim.
Ikimizde sustuk konusmadik biz bakışlarımızla anlaşabiliyorduk.
Bu hic degismezdi biz degissek yine kan kardesligimiz degismezdi.
Cunku biz buyduk kardes.
💋💋💋💋
Yeni karaker hakkinda düşünceleriniz?
Ben sevdim Bensumu iyi kiz iyi.
Olum ben hep yorgunken yaziyorum babasini satayim.
Siz nasilsiniz? Nasil gidiyor.
Babaaneyle tanisma zamani geliyor yavas yavas.
Bakalim serefsizligine 10 uzerinden kac vericez?
Optum bebeklerim💋😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi
ChickLit"Sinirliyim." "Seksi oluyosun da." Saskin saskin suratıma baktı omuz silktim. Ne var yani azıcık libidom yuksekse. Kafasini saga yatırdı ve gulumsedi. Doğdu güneşim diyomusum Erkin masallah Deccal piyasasi. "Arkani toplamak bana kaldi yine Asi." Ger...