[6] Trip

1.6K 79 60
                                    

Biz geldiikkk ❤️  Medya Ege 💚

Ege'nin resmine bakınca aklımda şu şarkı çalıyor "o gözlerinin yeşilinden geçemiyorum sevginden" djskfkwkdkw

Arayı fazla açmayalım dedim. Keyifli okumalar ballarım 💛


"Arkadaşların erken gitti galiba. Masada Kenanla ikiniz baya eğleniyordunuz da."

Donup kalmıştım. Abim öğrenmişti. Nereden duymuştu ki? Ne yapacaktım şimdi.

"Abi ben." Kaşlarını çatmış benden bir cevap bekliyordu.

"Senin onunla aranda bir şey mi var?" Aniden sorduğu soruyla gözlerim irice açıldı. Hemen kafamı iki yana salladım.

"Y-yok tabii ki abi." Yok ama ben onu az önce öpmüştüm. Yani teşekkür manasındaydı ama. Of kafam patlayacaktı.

"Bu yemek ne o zaman? Bu saate kadar ikiniz ne yaptınız başbaşa?" Sesi sert çıkınca bir adım geriledim. Korkunç görünüyordu şu anda. Ne diyeceğimi bilemiyordum. Karşısında öylece dururken bir şey söylememem onu daha çok sinirlendiriyordu. "Bir şey söyle abicim, hadi. 'Yanlış düşünüyorsun, öyle bir şey yok abi' desene. Ne susuyorsun lan?"

"Abi bağırma lütfen. Annemler duyacak." Kolumdan tutup kaldığımız odaya götürdü beni. Kapıyı kilitleyip bana döndü.

"Otur şuraya. Bana her şeyi anlat doğru düzgün." Başımı sallayıp yatağa oturdum. Aklıma bir şey gelmişti ve bunu söylemekten başka çarem yoktu.

"Abi diyeceğim ama tepkinden çok korkuyorum. Önce nolur bir şey yapmayacağına söz ver." Bakışları iyice koyulaştı.

"Lan sen bana onu mu koruyorsun?"

"Hayır abi bir dur ya. Kenan abiden bahsetmiyorum." Kenan abi dememden memnun kalmış olacak ki bakışları biraz gevşedi.

"Tamam. Her ne olduysa bir şey yapmayacağım. Söz." Başımı salladım ve derin bir nefes aldım.

"Beni geçen gün Enes ve tayfası sıkıştırdı. Rahat-" daha ilk cümlemde başlamıştı abim.

"NE DEMEK SIKIŞTIRDI LAN? BANA NİYE ANLATMIYORSUN? SİKTİM LAN HEPİNİZİ!" Ayağa kalkıp kapıya gidecekken bileğinden tuttum.

"Abi nolur. Söz vermiştin hani? Hem bir dur daha bitmedi ya." Derin derin soluklandı. Bende anlatmaya devam ettim. "Ömer abi Kenan abiye söylemiş zaten. Kenan abiler gidip dövmüşler."

"Bana niye söylemediler lan? Ben sorarım onlara."

"Abi nolur bir şey yapma bak sende. Kenan abi bir daha bir şey yapamazlar dedi."

"Bu yemek nerden çıktı peki?" Bu söyleyeceğim yalan için özür dilerim abi.

"İşte benim moralim bozuldu Kenan abi de biraz kafam dağılsın diye teklif etti. Bende kıramadım." Abimin kaşları gevşedi. Bana sıkıca sarıldı.

"Böyle bir şey olduğunda hemen bana söylüyorsun. Tamam mı abicim." Kafamı salladım. "Kusura bakma sana bağırdığım için. Biliyorsun seni gözümden sakınıyorum ben. Kenanda kardeşim gibidir. Hatta gibi değil kardeşim. Yani aranızda bir şey olması tuhaf olur." 'Bilmem anlatabildim mi?' Der gibi bakıyordu yüzüme. Kafamı salladım. Ama içim çok huzursuz olmuştu. Neden böyle bir şey demişti şimdi? Yani ne gibi bir tuhaflık olabilirdi ki? Bunları göz ardı ederek aklıma gelen soruyu sordum.

"Abi senin nerden haberin oldu bizim yemeğe gittiğimizden?" Yine kaşları çatıldı.

"Nerden olacak. Pezevenk Enes söyledi. İkinizin resmini atmış bir de altına yazmış bir sürü şey. O an sizi öyle görünce kan beynime sıçradı." Sanırım bu Enes başımıza bela olacaktı. Bizimle uğraşacaktı.

Ağır Abi [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin