[4] İkimiz

2.6K 112 51
                                    

Merhabalar yeni yılın şerefine yeni bölümle geldim. Umarım yeni yılda gönlünüzden geçen her şey gerçekleşir. Bu arada 1k olmuştuk. Onu da atlamayalım💕 Okuyan, oy veren, yorum yapan herkese çok çok teşekkür ediyorum. Bu arada Kenan'a uygun bir model buldum. Umarım sizde beğenirsiniz. Bölüm sonuna bir konuşma bırakıyorum. Keyifli okumalar❤️

Kenan:

Ege:Kenan abi merhaba

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Ege:
Kenan abi merhaba.
Rahatsız ediyorum kusura bakma lütfen.

Kenan  abi:
Merhaba Ege.
Estağfurullah o ne demek.

Ege:
Bugün müsaitsen yanına gelmek istiyorum.
Ceketini vermek için.

Kenan abi:
Bu kadar acelesi yoktu ama /x
Neyse /x
Müsaitim.
Ne zaman istersen gelebilirsin.

Ege:
Tamam o zaman.
Neredeysen oraya geleyim.

Kenan abi:
Evdeyim bugün.

Ege:
Tamam.
Dershaneden sonra uğrarım.

Kenan abi:
Tamam.
(Görüldü)

Son ders zilinin çalmasıyla kitaplarımı topladım. Bu sene son senemdi ve oldukça stresliydim. Güzel bir üniversiteye gitmek için çok çabalıyordum. Bütün işlerimi hallettikten sonra Mehmet'i beklemek için bahçeye çıktım. O da beni bekliyor olacak ki kapıya bakıp duruyordu. Yüzümde gülümseyle ona doğru yürümeye başladım.

"Bende seni arıyordum. Niye burada bekliyorsun?"

"Oyalanmadan hemen gidelim istedim. Çok güzel bir kafe açılmış, hadi oraya gidelim." Kafamı sallayıp onayladım. Biraz eğlenmek iyi gelirdi. Adım adım hem konuşup hem güle güle gidiyorduk. Aklıma Kenan abiye gideceğim gelince adamlarım duraksadı.

"Noldu? Niye durdun?"

"Benim bir işim vardı Mehmet. Şimdi aklıma geldi. Daha sonra gitsek olur mu ya?" Biraz bozulsada kafasını salladı. Onunla vedalaşıp geldiğim yolu geri yürümeye başladım. Mehmet'in gönlünü almayı kafamın bir köşesine yazdım. Allahtan pek uzakta oturmuyorduk. 20 dakikanın sonunda gördüğüm iki katlı binayla birazcık gerilmeye başladığımı hissetmiştim. Karşıya geçeceğim sırada birinin seslenmesiyle durdum.

"Pişşt sen, öndeki." Arkama dönüp baktığımda değişik tiplerin olduğu ve bana tuhaf tuhaf bakan grubu gördüm.

"Bana mı seslendiniz?"

Ağır Abi [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin