නිරුවත් කලුවර 01

962 54 4
                                    


"අනේ දැන් නං රිදෙනවා. ටිකක් නවතින්නකෝ... අනේ.." 

මං ඉවසන්නම බැරි තැන, වේදනාවෙන් කෑගැහුවා.. ඇඟම හිරිකනවා වගේ අමුතුම වේදනාවක් ඒක.

"හරි ඕයි.. ඉන්නවා ටිකක්.. රිදෙද්දී තමා ආතල්.. උබේ කෑ ගැහිල්ලට තව මෝල් වෙනවා.."

"මට නං බැහැ.." 

ඒත් එයාට ගානක්වත් නැහැ. මගේ වේදනාවට මට ලැබුනේ මගේ කට ඇතුලට යට ඇඳුමක් හිර උන එකයි, මගේ අත-පය තවත් තද උන එකයි විතරයි. තවත් වේගය වැඩි උනා. දහඩිය නැහැවුනා. මටත් ආයේ වේදනාව නැතිව ගියා.

"අම්මෝ සැප... ඌ.... උඹේ ඇඟ පට්ට ***... ** සැප.."

"ආහ්හ්... ම්ම්... රිදෙනවා.. ආව්.. තව..... අම්මෝ වේගේ..." 

මගේ කටේ තිබ්බ යට කලිසම ආයේ එලියට වැටුනා. මගේ ඇස් උඩ ගිහින් දැන් නං. ඇත්තටම ගොඩක් ඒක feel උනා.. අපි එක එක විදියට අදාළ වැඩේ කරා. වෙලාව ගැන වගක් තිබ්බෙවත් නැහැ.

"ඕයි මට යන්න එනවා.. ආහ්හ්... මන් අද උබේ ඇතුලෙම දානවා.. අහ්හ්..."

"හා යවන්න. බය වෙන්න දෙයක් නැහැ නේ.." 

ටික වෙලාවකින් ඔක්කොම වැඩ ඉවර වෙලා එයා, මගේ ඇඟ උඩටම වැටුනා. එතකොට තමා මට පොඩි නිදහසක් දැනුනේ.. මට දැනුන මගේ පිට උඩින් එයාගේ දාඩිය ඇලිලා සීතලක්. ඇත්තටම ඒක මට තව තවත් ඇලිල ඉන්නම හිතුන දෙයක් උනා.

"ආ.. දැන් උඹේ වාරේ.. ඊලග පාර උඹේ මූණේ යවන්න ඕනේ බන්.."

"ම්ම්ම්... ආහ්හ්...." 

මමත් ඉතින් එයාගේ ඇඟ උඩට ඇවිල්ල දෙන්න එක්කම අතෙන් සෙල්ලම් කරලා ඉවර කරා. ටිකක් ගිමන් අරින්න ඕනේ උනා මට. ඇත්තටම මහන්සි. තට්ටම් රිදෙනවා ගහපු පාරවල් වලට. ඒත් එහෙම ඉන්න බැහැ.

"අඩෝ උඹ නං මාරු ඕයි.. හැබැයි තව ටිකක් දගලලා කරලා හිටපන්. කෑගහන විදිය නං මාරු.."

"මන් ඉතින් අමුතුවෙන් දෙයක් කරන්නේ නැහැ. මට දැනෙන දේ තමා.."

"දැන් යමන් wash එකක් එමු. මේ ටික ඔතල කුණු එකටත් දාපන්.."

"දෙන්න..." 

අපි පාවිච්චි කරපු condom අනන් මනං ටික ඔතල කුණු එකට දාලම, ඇඟත් සෝදන් මගේ ඇඳුම් ටික ආයේ අන්දගත්තා. මට දැන් ඇත්තටම ඇවිදගන්නවත් බැහැ. මන් මෙහෙම කරලා පුරුදු නැති හින්ද වෙන්න ඇති. මන් නිකමට වෙලාව බැලුව. රෑ 11යි 12යි.

නිරුවත් කලුවර...Where stories live. Discover now