Х- ти що боїшся мене?
Ф- ........) Він почав відходити все дальше доки не вперся в стіну. Старший весь час йшов за ним.
Х- ну?
Ф- ти ж.... не вб'єш....мене? Говорив він вже трішки схлипуючи.
Х- ну ти чого) він почав витирати сльози які вже почали котитися по ніжних білих щоках.- звісно ж ні. Я вбиваю тільки тих на кого є замовлення.)Хенджин взяв Фелікса за плечі повів та посадив на ліжко. Ликс заспокоївся.
Х- дай свою руку) ніжним, тихим голосом попросив Хван.
Ф- хм) не зрозумів він спочатку.
Х- дай руку.
Фелікс не розуміючи навіщо вона йому просто простягнув її. Не дивлячись на жару він був синій широкий кофті та чорних спортивних штанах. Коли були навіть трішки великі тож вони звисали. Хьонджин взяв її та підтягнув рукав. На нії красувались порізи вздовж і в поперек.
Х- що це? Говорив він якимось співчуваючим голосом. В Фелікса відповідь тільки знову почали текти сльози.
Х- ну сонце, не плач, а то і я буду плакати. Почав він знову витирати його сльози. Зрозумів він поки що одне цей бідний хлопець багато настраждався за своє життя.
Х- зачекай я води принесу) він вийшов з кімнати та попрямував на кухню. Він не дуже любить служанок та помічників тож тільки раз на 3 дні наймає собі прибиральницю щоб вона прибрала дім. З кухарями таж біда готує він сам або їсть в ресторанах. Їжу йому майже немає часу купувати тож купує його секретар та єдиний друг- Лі Ноу, або як прозвав його Хван - Минхо. Той старший всього лише на 2 роки. Сам Хван не дивлячись на 18 років лише в осінь іде в 11 клас( незнаю як там але хай буде так, і ще події відбуваються серпень).Він зайшов на кухню. Вона була не дуже велика але й не маленька. Стояла довга барна стійка яка відокремлює кухню від їдальні з великим столом.
Тож повернемося до Хьонджина. Взявши склянку він налив води та почав підніматись на другий поверх і кімнату Фелікса. Підійшовши до дверей він почув тихе сопіння. Зайшовши в кімнату він побачив як маленьке сонечко скрутилось клубочком і тихо спить. Хлопець підійшов до нього та накрив покривалом. Відійшовши від нього він пішов до вікна та комусь зателефонував.
Перший гудок
Другий гудок
Третій гудок
М- кому нехрен шо робити і два ночі дзвонить ааа? Кричав в трубку Мінхо
Х- ти такий грозний ахах
М- а Джин ти
Х- я
М- шо ти хооооч?
Х- мене завтра на роботі не буде.
М- чому? Питав хьон
Х- по особистим причинам.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сонце, ти мій(В Процесі🖤)
FanfictionФігушки😁 короч фф про хенликси, минсони і остальні ( планую великий, але то вже як нерви скажуть🤝)