Поки Лікс дивився в вікно Хван кому зателефонував.
Х- алло Мінхо ти зараз де?
М- я зараз не в офісі. Я в головному тц вирішую певні питання з постановкою товару.
Х- о це добре, піднімись будь ласка в мій кабінет і захопи з собою дизайнера.
М- ок щас буду
І він скинув.
Ф- до кого ти дзвонив?
* Поки Джин говорив по телефону його мова була схожа ніби він говорить зі своїм другом. Одним словом Фелікс заревнував. Стоп що!?!?! Заревнував?!?! Ні ні ні не може бути!!!! Та коли він був у Хана та він говорив з кимось чи вриводив додому, він теж переймався але не так сильно. Хоча може.... Ні ні ні Фелікс ти не гей. Ні ні так не можна ти з ним знайомий лише день. Тай дня ще нема. Так все.Х- до секретаря, він зараз прийде ми підберемо тобі одяг та взуття, потім поїдемо в лікарню та за їжею.
Ф- а в лікарню навіщо?
Х- ну як навіщо? Тебе провірити, чи все гаразд.
Ф- та ну нетреба. Ти й так вже багато зробив. В цей момент в двері постукали.
Х- заходьте) тут його спокійний вираз обличчя змінився на більш суворий та серйозний а голос на нижчий. Таким молодший Хьона ніколи не бачив. Тобто, цей вигляд серйозного бізнесмена та без сердечної мафії це лише маска? За нею ховається такий милий та турботливий хлопчина.В кабінет зайшли два чоловіка
Перший трішки нижчий за Хенджина з каштановим волоссям одягнений в просту, вільну блакитну рубашку та широкі чорні брючні штани- МінхоІнший нижчий за останнього блондин одягнутий в діловий
костюм тільки без жакета.Д- дизайнер
М- Вітаю містере Хване, ось дизайнер- Мін Су Шен
Д- Добридень містере Хване.
Х- та візьміть виміри в цього хлопця та принесіть йому достатньо одягу на літо та осінь) він підійшов до Фелікса та положив руку йому на плече.Д- звісно, виконаю) він підійшов до хлопця та начав метром вимірювати показники та записувати в блокнот. Тим часом Хьон підійшов до секретаря Хо.
М- так ти не мав сьодні бути на роботі.
Х- ех обставини привели.
М- що за хлопець?
Х- довга історія але це мій новий друг.
М- та ну, у нашого без сердечного Хвана молодшого з'явився друг.
Х- я бачу хтось з роботи хоче вилетіти
М- ой всьо мовчу. Дивися тобі перед школою потрібно переробити всю поки важливу роботу та підписати договір про нову будівлю готелю на Чеджу з Ким Дон Хімом.
Х- так з роботи осталось небагато, десь на днів 4, і треба з'їздити на Чеджу. А яких числах він вільний?
М- десь 22,23,24 він буде там( зараз 17 серпня) і ще дещо
Х- що?
М- короч він теж молодий йому 22 і він сказав що на він буде підписувати контракти з своєю другою половиною і інша сторона теж має бути з половинкою.
Х- якісь дивні в нього вимоги.
М- і ще.... Він гей
Х- ну тепер повний комплект. Ай ладно. Так ще треба занести документи в школу.
М- дієм по тому плану що я твій зведений брат ми переїхали з Пусана в Сеул і я занесу твої документи?
Х- так.
М- а твій дружок) він подивився на Лікса
Х- точно Фелікс
М- так значить він Фелікс
Х- ах да Фелікс іди сюди) дизайнер якраз вийшов з замірами з кабінету і сказав феліксу щоб він зайшов десь через годинку за одягом.Ф- іду) він підійшов до них
Х- знайомся це Секретар Хо мій секретар йому 20, якщо що можеш звертатися до його за допомогою.
Мінхо це Фелікс мій друг йому 17, якщо він буде потрібен він живе в мене) і тут в Мінхо очі вилізли на лоб. Але потім він Обов'язково дізнається всю історію.
М- друзі Хьонджина мої друзі, а для друзів я Мінхо) він простягнув руку в знак вітання.
Ф- Фелікс, дуже приємно. Вони пожали руки.
Х- так Фелікс і якій школі ти навчався
Ф- Старша школа №6
М- мені з'їздити забрати документи?
Ф- Вони тобі не віддадуть потрібна дитина з дорослим. Тож мені обов'язково їхати.
Х- так завтра в мене зустріч тож( сьогодні понеділок) тож в середу поїдем по документи.
Мінхо поки що не неси мої заберем Феліксові то разом занесеш.
М- ок
Х- так Лікс що з одягом
Ф-* Ліксссс це так ніжно прозвучало*- він сказав що десь через годинку підійти в "Comfortable and beautiful" і забрати речі.
М- *Лікс, та в ним щось є. Ну почекаєм.* Залишіть це на мене я привезу речі в будинок.
Ф- дякую Мінхо.
Х- так збирайся і поїдемо в лікарню.Ой вибачте що так рідко частини виходили будо багато роботи. Але зараз в мене почались канікули тож старатимусь частіше випускати роботи.
Можливо комусь цікаво то тг- Wwdorh
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сонце, ти мій(В Процесі🖤)
FanfictionФігушки😁 короч фф про хенликси, минсони і остальні ( планую великий, але то вже як нерви скажуть🤝)