Лікс переживав) дуже сильно переживав. Йому і так було не комфортно що якийсь хлопець який його зовсім не знав забрав до себе і він тепер живе в нього, харчується щей за чужі гроші. А ще йому стидно за те що він Хьону такого наговорив. Так на годиннику підступає 2 година дня а наш хлопчик вже спить сидячи на підлозі.
Тим часом в старшого все добре. Справи по бізнесу йдуть в гору, він як завжди на першому місці. Всі однозначно йому заздрять. Сім'я Хванів по бізнесу завжди була успішна і ніколи не мала кризису. Тільки одного разу. Ніхто не знав що не тільки бізнес містерів Хванів передається по спадщині а й справи мафії. На цьому незаконному шляху вони теж випереджали всіх. А все заключалося в тому що лише знають хто ж мафією ті люди які там працюють. Тобто всі знають що Хван Хьонджин є містер Хван але ніхто не знає що він є найбільшим мафією( короч знають що є мафія але не знають особи і на камери і всяке таке він не попадався). Тільки одного року коли бізнесом правив містер Хван - дідусь Хьонджина, хтось з персоналу злив всі справи на той час теж дуже пристойній мафії - сім'я Чо. На зараз їхня мафія дуже сильно скотилась вниз що її мало хто згадує. І тобі почали бути великі слухи що до їхньої сім'ї. Але на щастя все обійшлось. Відтоді персонал дуже часто перевіряють а крис вбивають.
Наш Джинні зараз сидить у свому кабінеті тепе документи які недавно обговорювали на зустрічі. В компанію йому залишилося роботи на днів 2 перед школою і зустріч на Чеджу. Йо як він не хоче туди їхати. Ні не через місце, а через людину до якої він їде - Дон Хім. Ні , ви нічого не подумайте, людина він хороша, от тільки його прибамбаси в бізнесі. То він на ту зустріч не поїде, то на іншу хай хтось прийде з домашньою тваринкою, а про зустрічі з ним як домовляєшся наприклад в червні а зустріч і березні. От така він людина. То мабуть тільки нашому Хьону повезло.
Після він поїхав в інший офіс на окраїні де мафія. Він був схожий на будинок але старий, два поверхи але все цікаве в підвалі. Він тут дуже великий. Запаси зброї, різні речі для тренування і люди які охороняють це місце. Додому він поїхав на пів на восьму. От його дім знаходився не далеко 10 хвилин максимум.Йонбок прокинувся з болью в спині через незручну позу в 5 годин. Встав, згадав що сталося, настрій впав, привів себе в божескій від і пішов в вітальню. Там стояло 5 величезних коробок. На перших двох написано літо, на інших двох осінь, і останній взуття.
Стоїть думає відкривати не відкривати. Ну ладно відкрию. Дві коробки одна взуття інша осінь переніс в спальню і почав дивитися і складати в шкаф. В коробці взуття були три пари кросівок: конверси, білі найки, і чорні масивні) чорні кожані туфлі, сидів і думав нашо вони йому. Легкі масивні сірі шльопки і такі ж тільки чорні ботинки. З коробки осінь: бежеве пальто, чорна куртка, 3 гольфи, декілька светрів, всяких спортивних кофтинок і штанів, джинсів, і брюків. Поскладавши в полки він пішов за іншими трьома. Закінчив він о сьомій. Сильно зголоднівши він пішов на кухню щось приготувати. Так як скоро приїде Хьонджин йому теж потрібно. Перше що прийшло в голову жарений рис і курятина. Приступивши він трішки нервував як відреагував Хьон на те повідомлення. Все вже майже готово, ключ в дверях повертається. Старший дома. Вчувши смачний запах ще на порозі він одразу пішов на кухню. Молодший ще більше занервував.
Х- Ліксі я дома) ммм що це за запах такий смачний?
Ф....) Хватило одного ,, Ліксі,, щоб йому стало краще.
Ф- О привіт) та я вечерю готую) Джинні заходить на кухню
Х- так ти в нас готувати вмієш, все!!! Більше кухаря не замовляю коли ти готуєш з таким запахом я їстиму тільки твою їжу. Він всівся на стілець.
Молодший трішки покрився рум'янцем але нічо.
Ф- ой не роби поспішних виводів, можливо це тільки запах такий.
Х- ні я в тобі не сумніваюсь.
Щось в Лікса в середині йокнуло. Не сумнівається, переживає, допомагає. Все ідеально. От тільки щось не так, щось не підпускає його ближче. Можливо це тільки відчуття прив'язаності до людини яка прявляє турботу. Хотілося б ні.Довго очікувана 10 часть. Кажу відразу) більший актив, частіше виходитимуть частини. Я розумію можливо хтось щось не розуміє пишіть в
інст: soha.bbbb.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сонце, ти мій(В Процесі🖤)
FanfictionФігушки😁 короч фф про хенликси, минсони і остальні ( планую великий, але то вже як нерви скажуть🤝)