Ох я Ліксу не хотілось сюди іти.
Страх брав верх, над ним завжди іздівалися в школі через сім'ю пияків, тільки Джисон підтримував його в складні хвилини. Зайшовши в школу були деякі знайомі лиця. Серпень, діти почали приходити по книжки( придставте що це тіпа наша школа, я просто не знаю як в них). Піднімаючись на четвертий поверх він помітив одну дуже знайому особу. Низький, товстий, темне чорне волосся дуже коротко підстирежене. Оні це Бомгю( ні це не Бомгю з тхт мені просто лень придумати ім'я). Він в школі хоть і страшний але був самим крутим, просто через те що його батько був бізнесменом, тим самим нащадком того чоловіка, суперника по мафії діда Хьонджина, зараз в нього тільки декілька магазинчиків з одягом. Через те що райончик де була школа бідний він і був самим крутим.
Бомгю повернувся і побачив Фела, він був його здобиччю. Над ним завжди іздівалась його компанія. Він почав підходити ближче, все ближче й ближче. А що Фелікс він і так людина яка всього боїться, він забіг за Хвана який весь час ходив за їм.
Х- ей ти чого
Ф- іди в ліво і зайди в кабінет директора, не попадайся на очі тому челу) говорив він на вухо
Пізно.
Б- Бомгю
Б- опа Фелікс привіт, як давно я тебе не бачив, а чому ти ховаєшся, ходи обніми старого друга) ні росправив руки для обіймів і либився як псих.
Феліксу стало ще страшніше. Він дьоргнув Джина за край футболки щоб той повернувся. Коли він повернув голову то побачив що лікс йому махає що не.
Х- шо треба) так як на йому були очки і маска його не впізнал
Б- хотів зі старим другом привітатися, а ти хто?
Ф- привіт все ми може іти? Він трішки виглянув державши джинні шоб не втік.
Б- Феліксе ми можем відійти на 5 хв.
Х- нет
Б- я спитав в Фелікса, а тобі я питання задав!
Х- тобі краще не знати.
Ф- вибач але в мене нема часу
Б- та ну 5 хв нам вистачить, там ще інші є) він зробив дуже підозрілу посмішку. А шо йонбок, він вже наготовився шо його будуть бити вже вийшов з-за Хвана і зробив крок в перед, але но но но. Старший схопив його за футболку і притянув до себе.
Х- нікуди він не піде.
Б- да закрийся ти, заїбав, не тебе питаю.
Х- і шо ти цим добився, Ліксі куда ти казав на ліво? Вони розвернулись Лікс тільки помахав головою.
Б- я не закінчив.
*Хм Лікс якась така форма імені, сука да шо з тим дабайобом не так*
Шепотом:
Х- Лікс хто він?
Ф- це Бомгю, він самий крутий хлопець в школі, а його компанія завжди іздівалися наді мною
Х- ага, значить він тобі ніякий не друг?
Ф- угу
Х- можна я покажу йому лице
Ф- може не треба, потім всі будуть обговорювати,, ізгой Лі Фелікс прийшов з найкрутішим бізнесменом і мафією в школу.
Х- и чо тобі тут вже не жити, і цей про мафію ніхто не знає так шо нікому не кажи, а то пристрелю
Ф- окей, я могила) трішки страшно канешно стало, але нічо не поробиш. Вертаються наші Хьонлікси.
Х- шо тобі треба?
Б- Фелікс
Ф- нікуди я не піду
Х- я його не пущу
Б- да ти нахер псих заєбал, не пустить він, ти якого хуя вопше до його пристав.
Хьон подивився на Лікса, він одобрювально кивнув. Що ж сказати, розуміють один одного без слів( ідеальна пара хіхі).
Хьон зняв очки, потім маску і подивився на Бомгю.
Б- сука, так ти ж Хва..
Ф- ми не говоримо його ім'я в слух.
Х- ти чо мене похоронити вирішив?
Ф- но но но
Х- ну дивись мені, так а ти?
Б- а шо я я нешо
Х- ще питання будуть) говорив вже одягаючи маску і окуляри.
Б- не можна йти?* Бля за шо*
Х- вали і др Лікса не приставати, а то я тебе найду.
Б- гарного дня) 5 секунд і він злиняв.
Х- і це треба було щоб він мені стільки нервів тріпав.
Ф- вибач якщо доставив проблем.
Х- ой та нічо йдемо?
Ф- а так давай.Зайшовши в кабінет сидів чоловік років 50- директор Чхве.
Все було б гладко якби він не доколупався до Джинні хто він. Ну зведений брат, так не зніми маску, зніми маску. Зняв.
Х- питання?
Д- ні можете йти
Х- про це ні слову.
І сховався за дверима.
Х- не блін шось не нравиться, зведений брат, не блін зніми маску, зніми маску.
Ф- не переживай, за то документи тепер в нас) говорив він складаючи документи в папку. Вже майже перший час. Спустившись на перший поверх, в кутку стояла компанія Бомгю і дивилася з коса на двох друзів (поки)
Ф- щось не так) заговорив Фел до них своїм низким голосом.
Б- ні все нормально.
І тут за дверей почувши знайомі голоси для Молодшого.
Н- ну привіт, я вже думав тебе не знайду: дома тебе нема, на дзвінки не відповідаєш.
Мурашки по шкірі- так, страшно то капец, сперш він подумав що це відчим але ні, він би налетів на його з кулаками.
Ф- ти хто?
Н- і ти мене не впізнав?
З-за дверей виходить жінка літ 40 і хлопець на 16
Ф- Джисоні, мама Хан) він налетів на них з обіймами.
М,Х - мама Хан, лікс почав називати її так коли вона стала для його як рідною, а вона не проти.
М,х- Феліксе де ти пропадав, ми так хвилювалися
Д- джисон
Д- я вже думав тобі кришка.
Ф- я короче переїхав і мене відчим не знайде) він відійшов і почав стрибати від радості.
Д- смс, як?
Йонбок показав рукою на Джинні, а той що? Стоїть дивиться на щасливого Лікса. Йому хотілося зробити його таким самим щасливим.
Х- добрий день ) вирішив він підійти ближче
М,х- вітаю, а ви хто я чому, як я зрозуміла Фелікс тепер живе вас?
Хьон подивився на Лікса і останній махнув головою. Зняв все з лиця, побачили, стоять в шоці,
Д- єбааать
М,х- джисон не матюкайся, а то по шияці получиш.
Д- ай ну ти ж тоже в шоці
М,х- согл, а як це розуміти.
Хьон знов поливився на лікса
Х- довіряєш?
Ф- да
Х- можна, але предуприди.
Ф- мама хан я дам сону номер телефону і розповів йому ок?
М,х- добре, я чому ви тут?
Ф- ходили забирали документи, я в нову школу з Хьоном іду.
Д- капец в тебе тут за три дні сталось.
Х- ай то ше мало
Ф- а ви тут чого?
М,х- ми Джисона з дому виганяємУра я всьо 1071 слова, єбааа ото я махнула. Ну за то і не гріх 12★ахаах да я хитре, короч пісяти і спати
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сонце, ти мій(В Процесі🖤)
FanfictionФігушки😁 короч фф про хенликси, минсони і остальні ( планую великий, але то вже як нерви скажуть🤝)