17

462 40 6
                                    

На ранок хьон поїхав на роботу а Ліксу написав повідомлення де він та коли повернеться. Прокинувся він в 10 та пішов готувати сніданок. Коли він їв то переписувався з джисоном. Як виявилось він сьогодні вже переїжджає в новий будинок десь на окраїні. Вони договорились зустрітись погуляти в 13 дня. Збиратись довго не прийшлось тож в 12:44 він вийшов з дому. Якась машина стояв біля будинку через який виходив лікс, і як на зло стояли журналісти. Вихід тільки через ті ворота, сходе туди хтось заїжджає. Подумав він рискне. Вийшовши на задній двір та підійшовши до хвіртки він нікого не побачив тож подумав проскочити. Коли він вже майже добіг до виходу хтось почав кричати.
?- стій а то стріляти буду
Ф- *та за шо*
- не стріляйте мені просто потріб...
?-Фелікс?
Ф- шо?(почав повертатися) Джисон?
Д і Ф- ТА НУ НАХЕР
Ф- ти чо? А тут чого? Так стоп!
Д- шо
Ф- тобто це тепер твій дім
Д- ну
Ф- і тепер ти тут житемеш
Д- да
Ф- так ми соседи
Д- а де ти живеш
Ф-во диви(він показав пальцем в сторону маєтку )
Д- ахаха як смішно
Ф- та реально, я з Хенджином живу
Д- ипаааать

Після цього їхня прогулянка відмінилася бо Феліксу схотілося подивитися на Хановий новий будинок. Тепер Феліксу не буде сумно одному сидіти поки Хван на роботі. Приблизно до 6 години вечора вони прибирали та облаштовували кімнати а потім вирішили ну як вирішили Соні заставив Лікса показати йому трошки місцевість. Так ше й така везуха Джисон буде з ними ходити в школу. Всю дорогу вони йшли і прикалувались що уоли вони прийдуть будуть ходити такі 3 новеньких крутих і всі попадають від їхньої краси. Потім подзвонив Хенджин і сказав іти їсти, прям як мама в дитинстві... так не згадуєм старе живем новим. А ще Фелікс сказав що в нього є новина. Сьогодні Джисон ще буде ночувати в квартирі з батьками а завтра ввечері вони вже поїдуть. Тож вище згаданий викликав собі таксі і поїхав додому а Фелікс пішов додому.
------------------------------------------------------------
Сьогодні всього був легкий день підписати деякі документи і їздити в мафію глянути як справи. Додому він приїхав 6:30. Лікс йому написав що пішов гуляти з Джисоном. Стало цікаво що за новина.

Коли лійкс прийшов додому він вчу я в дуже гарний запах. Що наробив Чаджамйон(не знаю чи правильно написала але хай буде)
Ф- привіт, як справи на роботі
Х- привіт все по-старому, так а що за новину ти хотів розказати
Ф- знаєш цей будинок щось через який я виходив з двору
Х- ну
Ф- там тепер джисон живе
Х- ооо тобі тепер зато скучно не буде поки я буду на роботі пропадати. Розкажи як ви познайомились.
Фелікс розказав ще від початку до кінця як його вбили батьки і він ходив до джисона з матір'ю в квартиру вони стали йому справжньою другою сім'єю. Як його били в школі джисон його захищав. Після вони поїли та вирішили подивитися фільм. Вирішили подивитися крик. Джин не хотів тому що думав що Фелікс злякається а йому  так хотілося його подивитись. І справді весь перегляд він прижимався до джина з переляку. А той і не був проти так вони і заснули.

Перейдемо наперед сьогодні 1 вересня Джейсон уже переїхав і вже обжився в новому будинку а наша парочка часто до нього навіщається як і він до них. Да да вони ще досі не признались. Хоча може вже скоро. Ранок вони оділи чорні брючні штани біля рубашки побряли рюкзаки і пішли всі 3 в школу ладно не пішли їх повіз джин. Під'їхавши до школи вони вийшли трьох такі бойфренди. Зайшовши в клас в них був перший урок класного керівника - чанбіна.

Вибачте що вчора не виклала була дуже зайнята до ночі а зранку в 5 треба було вставати) думаю частини будуть виходити раз на тиждень інколи два

Сонце, ти мій(В Процесі🖤)Where stories live. Discover now