5 Haziran 1943/Karargah
Cassie kesinlikle Steve'i burada beklemiyordu. Askere alındığını duyunca bile ilk başta inanamamıştı. Sonrasında ise önemli görevlere değil de daha karargah içi olan görevlerde yer alır diye düşünmüştü. Fakat şimdi burada olması demek kendini çok fazla zorlaması demekti. Ya ilaçlarını alamazsa diye düşündü. İlaçlarını alamazsa ölebilirdi ve arkadaşı bunu hiç umursamıyordu.
Steve de aynı Cassie gibi şaşkındı. Cassie ile karşılaşabileceğini düşünüyordu ama tabi ki bu şekilde değil. Boş kaldıkları ilk vakitte kesinlikle onunla konuşması gerekiyordu.
''Vay canına açıkçası böyle öğreneceğini düşünmemiştim.''
Albay Phillips gelmeden askerlerin hizada durması gerekiyordu. Bu yüzden girdiği şoktan kurtulan Cassie askerlere daha da yaklaştı.
"Askerler, dikkat!" Önlerinde durdu. "Beyler, ben Ajan Barnes. Bu bölümün tüm faaliyetlerini ben ve arka tarafta gördüğünüz Ajan Carter yönetiyoruz."
"Bu aksan da ne, Kraliçe Maria*? Amerikan ordusuna yazıldım sanıyordum." Asker laubali bir şekilde konuştu.
''Hangi yıl olursa olsun senin üst rütbende olan bir insanla böyle konuşmak askeriyeden atılmak demektir. Nasıl böyle konuşmaya cesaret edebiliyor?'' Bucky'nin sorusunu Peggy cevapladı. ''Bu bölüm tam olarak askeri sistemle yönetilmiyordu. Buradan çıkacak olan bir kişi serumu alacak, geriye kalan kişiler de başka alaylara gönderilecekti o yüzden tüm kurallar geçerli değildi ama dediğinde haklısın. Normal şartlarda şu durumda kesinlikle atılması gerekirdi. Albay Phillips onun bu deney seçiminde kalmasını ama diğerlerinden daha çok çalışıp tabiri caizse işkence gibi günler geçirmesini uygun buldu.''
"Adın ne asker?"
"Gilmore Hodge, majesteleri."
"Öne çık Hodge!" Hodge alaylı bir şekilde öne doğru ilerledi. "Sağ ayağını öne uzat." Cassie'ye daha da yaklaşırken, "Güreşecek miyiz?" diye sormasıyla Steve'in de gözleri onlara kaydı. "Hosuna gidecek bazı tekniklerim var." Diyip göz kırpmasıyla Cassie kendini tutmayı bırakıp bir yumruk atarak onu yere serdi.
''Ah Tony kesinlikle ondan ders alman lazım. Silahsız dövüş konusunda berbatsın.'' Rhodey gülerek söylerken geri kalan kişiler hayranlıkla ekrana dalmıştı. Kadın kesinlikle her konuda harıkaydı.
Diğer askerler de yere düşen Hodge bakarak sessizce güldüler. Hodge daha kalkamadan Albay Phillips de yanlarına geldi.
"Ajan Barnes!" "Albay Phillips."
"Adayların iradesini kırıyorsun. Güzel!" Hodge ilerleyip, yüzünde tiksiniyormuş gibi bir ifadeyle ona baktı. "Kalk ve biri ne yapacağını söyleyene dek hazirolda dur." "Başüstüne!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Court Baiser de la Mort | wtm
Fanfic" Hayır Tony, maalesef geçmişte bazı yanlışlıklar yapılmış ve senin annen olmaması gereken biri olmuş. " Hydra'nın 2. Dünya Savaşı sırasında geçmişe gönderdiği bir kadın yüzünden tüm evrenin kaderi ve zaman çizelgesi değişti. Bunun düzeltilmesi ger...