12 Mayıs 2018/ Avengers Üssü"Efendim Bay Strange üsse giriş yaptılar." Friday'in sesi ile Tony başını uğraştığı işinden kaldırdı ve ayağa kalktı. Sevgilisini özlemişti ve üsse geleceğinden haberi yoktu. Bu pek onun yapacağı bir şey değildi fakat önemli bir şey olsaydı portalla direkt yanına geleceğini biliyordu. Daha fazla oyalanmadan yukarıya diğerlerinin yanına çıktı.
"Tony konuşmamız gerekiyor. Bay ve Bayan Stark'ı da çağırdım. Biraz acil bir durum."
Stephen'in direkt konuya girmesi diğer kişilerin de ilgisini çekmişti. Onu sadece Tony'i görmek için geldiğini zannetmişlerdi.
"Dünya yeni bir saldırı ile mi karşı karşıya kaldı yine?" Natasha'nın sorusuyla ona döndü.
"Daha karmaşık bir şey. Kısaca anlatmak gerekirse eğer bu evrendeki zaman çizelgesi bozuldu ve bunu düzeltmemiz gerekiyor. Bayan Stark'ın buraya gelmesiyle anlatacağım her şeyi ama şu anda başka bir şey sormayın."
"Hey annemle ne ilgisi var olanların? Annemin yaklaşık olarak 98 yaşında falan olduğunu biliyorsun değil mi?" Stephen,Tony'i görmezden gelip mutfağa ilerledi ve kendine bir çay yaptı. O, çayını alıp tekrar yanlarına gelene kadar Howard ve Maria gelmişti.
"Öncelikle Bay Stark sizi buraya apar topar çağırdığım için üzgünüm ama burada olmanız gerekiyor. Çünkü az sonra söyleyeceğim şeyleri kanıtlayabilmek için siz, Bay Barnes ve Bay Rogers bana yardım edeceksiniz."
"Bu da ne demek şimdi Stephen? Ben niye buradayım peki?" Maria'nın sorusuyla ona döndü. Stephen'in bakışlarındaki öfke görenleri şaşırttı. Kimse onun daha önce birine böyle sınırlı baktığını görmemişlerdi. Bazen Steve ile birbirlerine sinirlenir ve bağırırlardı fakat şimdi, gözlerinde saf öfke vardı.
"Bilmem Bayan Stark. İsterseniz siz de anlatabilirsiniz. Sonuçta bu konunun ana kişisi bir nevi sizsiniz."
"Canım bence sen olayı anlatmaya başla çünkü bu tavırların beni de sinirlendirmeye başladı. Anneme böyle davranmaya hakkın yok." Tony'nin de sinirlenmesiyle olay çıkacağını anlayan Steve araya girdi. Maria ise Stephen'a baktı. Her şey açığa çıkmış gibi görünüyordu ve eğer gerçekten her şey açığa çıktıysa bu onun sonu olurdu.
"Senin annen şu anda bu odada bulunan kişi değil Tony. Maalesef senin annen sen doğmadan öldürülmüş ve mezarı bile yok." Herkesin yüzüne baktıktan sonra devam etme ihtiyacı duydu. Çünkü herkes şaşkınlıkla ona bakıyordu.
"Biyolojik annen Cassiopeia Barnes. Biliyorum bu isim size pek bir şey ifade etmiyor çünkü büyüyle her şey size unutturulmuş. İzninizle önce bu büyüyü kaldıracağım. Sonra ise haklı olduğumu size sadece ben değil Bay Stark, Barnes ve Rogers da anlatabilir."
"Bir dakika annesi Maria değil de ne demek? Benim hayatımda ciddi ilişki anlamında Maria'dan başka kimse olmadı ki. Maria'dan sonra da kimse olmadı. Bir yanlışın var Stephen ve bu düşüncede ısrar edersen sinirleneceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Court Baiser de la Mort | wtm
Fanfiction" Hayır Tony, maalesef geçmişte bazı yanlışlıklar yapılmış ve senin annen olmaması gereken biri olmuş. " Hydra'nın 2. Dünya Savaşı sırasında geçmişe gönderdiği bir kadın yüzünden tüm evrenin kaderi ve zaman çizelgesi değişti. Bunun düzeltilmesi ger...