5. Bölüm

84 11 3
                                    

Herkes devamında ne olacak diye merakla izlerken ekran karardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkes devamında ne olacak diye merakla izlerken ekran karardı. ''Stephen ne ol-'' Tony'nin cümlesini yarıda kesen şey odanın köşesinde açılan portaldı. Portalın içinden Cassie'nin çıkmasıyla Howard ve Tony şokla ona baktılar. Steve ve Bucky de en az onlar kadar şaşkındı. Cassie etrafına bakarken Bucky'i görünce hızla ona koşup sarıldı. ''Nasıl- nasıl hayattasın? Düştüğünü gördüm senin. İnanamıyorum.'' Ağlayarak daha da sıkıca sarıldı. Bucky şoktan çıkıp o da sarılmaya karşılık verdi. Cassie bir sorun olduğunu anlayıp uzaklaştı. ''Neredeyim ben?'' 

''Şu anda gelecektesin. Ben Stephen Strange, seni buraya ben getirdim. Senin hakkında filmler izliyoruz ve Tony senin de burada olmanı istediği için seni de buraya getirdim.'' ''Steve ve Bucky'nin gelecekte ne işi var, ayrıca Tony'de kim be?'' Tony yavaşça yaklaşmaya başladı. ''Tony benim. Anthony Edward Stark.'' ''Stark mı, Howard'ın oğlu musun yoksa?''

''Onun ve senin oğlunum.'' Cassie dramatik bir şekilde iç çekti. ''Çoçuğumun adını Edward mı koydum? Saçmalık.'' Tony'e sarıldı. ''En azından yakışıklı bir çocuğum var. '' Tony'e gülümseyip Tony ve Bucky arasına oturdu. Yaşlı Howard'ı görünce şaşırsa da küçük bir gülümseme gönderip önüne döndü. 

Odaya Albay Phillips'in girmesiyle ikisi de ayaklandı. Cassie'nin yarası sızlasa da belli etmemeye çalıştı.

''Tanrım ne kadar güzel gözüküyorum.'' Kısık sesle konuşsa da Tony, Howard ve gelişmiş duyuları olan kişiler onu duyup güldüler.

"Ajan Barnes, sizin sayenizde bugünü kayıp yaşamadan atlattık. Bakanla konuştum ve daha çok önlem alması konusunda baskı yaptım. Bugün en yetenekli ajanımı kaybediyordum nerdeyse." Steve'e döndü. "Tebrikler Rogers. Serumlar kırılmış olsa da seni tek olarak orduda kullanabileceğimizi düşünüyorum. Şimdilik buna onay çıkmadı ama halletmeye çalışacağım. Barnes sen de hemen doktora görünüyorsun ve yarın sabah, kalan askerlerle ne yapacağımıza karar veriyoruz."

Albay başka bir şey demeden odadan çıktı ve onun çıkmasıyla Cassie'nin koltuğa yığılması bir oldu. Steve onu düzgünce koltuğa yerleştirerek Howard ve Peggy'i bulmaya gitti. Steve kısa sürede Peggy ve Howard'ı bulup Cassie'nin yanına döndü. Howard Cassie'yi kucağına alıp çıkarken diğerleri de arkasından geliyordu.

"Howard'la doktor aradık ama bugün gelmemiş. Büyük ihtimalle Hydra'dan biriydi o da. Hemen hastaneye gitmemiz lazım. Yarası enfeksiyon kapabilir."

''Hydra'nın başındaki adamı öldürdük ama Hydra'nın tam olarak bitip bitmediğini kontrol etmedik. Gelecekte Hydra herhangi bir sorun yarattı mı?'' Gelecekten gelen kişiler ne diyeceklerini bilemediler. Bu yüzden hepsi Steve'e baktı. ''Red Skull sadece o zamanlarda Hydra'nın başında olan biriydi ve onu öldürmek Hydra'nın her şeyi yer altından yürütmesine ve yıllarca gizlice her yere insan sokmasına neden oldu.'' Kafasını sallamakla yetindi. Geriye döndüğünde bunu daha ayrıntılı düşünmesi gerekiyordu.

Court Baiser de la Mort | wtmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin