TANITIM

782 24 1
                                    

Bu kitaptaki olaylar ve karakterler tamamen hayal ürünüdür. Keyifli okumalar.

🍀

Yıllardır abi dediğim adam karşıma geçmiş beni sevdiğini söylüyordu ama ben şaşkınlıktan ona cevap vermeye bile tenezzül edemiyordum. Ona şu an bağırmak , göğsüne yumruklarımı geçirmem gerekiyordu. Ama ben sadece onun kahvelerine bakıyor, gözümü bile kırpmıyordum.

Sonunda dudaklarımı aralamayı başardığımda “ Sen benim abim yaşındasın Ulaş abi, ben sana yıllarca abi dedim. Şimdi sen karşıma geçmiş nasıl beni sevdiğini söylersin.” Diye bağırdığımda. Arkasını dönüp kısık sesli bir şeyler mırıldandığını duydum. Ellerini saçlarına götürdüğünde sert bir şekilde çekiştirdi. Yüzünü bana doğru döndüğünde boynundaki damarın kendini belli ettiğini gördüm. Ve sesli bir şekilde yutkundum. Korkmuş muydum? Belki. Ama geri adım atmak yoktu. İçimden böyle bir şeyin rüya olmasını diliyordum. Ama hayır  her şey ölüm kadar gerçekti.  Derin bir nefes alıp devam etti.  “Hâlâ abi diyorsun Ezgi. Ben sana seni sevdiğimi söylüyorum sen bana hâlâ abi diyorsun siktir et artık şu abi kelimesini.” Diye haykırdığında içimden bir adım gerilemek gelse de yapmadım.  “Sevmek suç  mu Ezgi günah  mı?” Diye devam ettiğinde dudaklarımı ıslatarak sorusuna cevap verdim. “ Suç. Beni sevmek sana haram.” Dedim.  Arkamı dönüp gidecekken sert bir şekilde kolumdan tutulup çekildiğimde neye uğradığımı şaşırdım. Ulaş abi kolumu bırakıp sağ elini kaldırıp işaret parmağını kalbinin üzerine getirdiğinde “ Gel buraya anlat seni sevmenin haram olduğunu.” Dedi.

EZGİ & ULAŞ

DÜŞLER SOKAĞI (MAHALLE KURGUSU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin