Csendben fekszem és a csillagos eget bámulom. Mellettem Akaza ül és nézi velem együtt az eget.
- Azon gondolkodtam... a golyóid is festve vannak, mint az arcod? - kérdezem Akaza-tól hirtelen.
- M-mi? Mégis hogy jut ilyen az eszedbe? - néz rám hirtelen. Teljesen zavarban van. - Egyáltalán miért kérdezel ilyet?
- Miért? Festve vannak? - kíváncsiskodok egy mosollyal az arcomon.
- J-ja... - vörösödik el teljesen a feje. - Nehogy elmond bárkinek. Egyébként is miért olyan fontos neked ez az információ?!
- Csak kíváncsi vagyok. Máshol is festve vagy, ahol takarod? - húzom tovább az agyát.
- A kezem, a lábam... És ennyi.
- És a farka-
- El sem hiszem, hogy hogyan vagy képes ilyeneket kérdezni! - förmed rám teljesen vörös képpel.
- Utána te is kérdezhetsz tőlem. Csak válaszold meg, hogy festve van-e vagy nem.
- Nem, az nem. - félrenéz rákvörös fejjel, kerülve a szemkontaktust. - Te vagy az első, aki ilyeneket kérdezik...
- És a mellbimbód?
- Befejeznéd már!?
- Csak kíváncsi vagyok. - emelem fel védekezően a kezem.
- Miattad teljesen vörös lett a fejem...
- Csak a fejed vagy máshol is?
- Neked tényleg ilyen mocskos a fantáziád? - néz rám kicsit mérgelődve.
- Igen. - válaszolom egyszerűen.
- Direkt csinálod, igaz?
- Igen. A démonok is tudnak kanosak lenni egy emberre?
- I-igen... Mint ahogy én is. Most.
- Hm? - emelem fel a fejem.
Akaza közelebb hajol hozzám. Az ujjait végig vezeti az arcomon, majd az ajkaimat simogatja. Zavarba jövök.
- Ahogy látom, most te vörösödtél el. - mosolyog szélesen. - Látom valamin jár az eszed. Elmondanád, hogy min?
- Csak azt szeretném megkérdezni...
- Hallgatlak. - még közelebb hajol. Tenyerével végigsimítja az arcom.
- Azt szeretném kérdezni... A fanszőrzeted is olyan rózsaszín, mint a hajad?
- Miért nem lepődöm meg a kérdéseden? - sóhajt teljes zavarában. - Igen, az. Most, hogy befejezted kérdezhetek én is?
- Persze. Miért ne?
- Mi a gyengepontod? Melyik testrészed a legérzékenyebb?
- A nyakam az. Nagyon csikis.
- Tényleg? - elmosolyodik és közel hajol a nyakamhoz és megpuszilja. - Ez lenne a gyengepontod?
A lélegzete csiklandozza a nyakam. Akaratlanul nyögök egyet. Folytatja és egyre vadabbul csókolgatja a nyakam.
- Ahogy hallom élvezed. - mosolyodik el, majd folytatja. Hangosabban nyögök és próbálom eltolni a nyakamtól. - Tudom, hogy szeretnéd. Ne tagadd.
- Te kezdted azzal, hogy megkérdezted, hogy melyik a legérzékenyebb testrészem.
- Igen, de nem képzeltem, hogy nyögni is fogsz. Bár engem nem zavar.
- Nem önszántamból nyögtem.
- Van más testrészed is, ami érzékeny? Szívesen felfedezném. - kacsint egyet.
- Na és neked hol van?
- Egypár helyen. A fülem mögött, a nyakam, a mellkasom és persze egyéb helyen is... - vörösödik el a feje.
- Akkor most visszakapod. - közel hajolok a nyakához és csókolgatom.
Halkan nyögdécselni kezd, mire én emelek a téten és megszívom a nyakát. Majd a fülcimpáját gyengéden megharapom.
- Na, hogy tetszik ez neked? - suttogom a fülébe.
- Gyere velem! - megragadja a csuklómat és maga után húz bejjebb az erdőbe.
Miután már biztos volt, hogy senki se fog meglátni minket, akkor egy fához nyomott. Vadul falni kezdi az ajkaimat, és valamiért én is viszonzom. Egyik kezét lecsúsztatja az ágyékomhoz és a farkamat kezdi el maszírozni, amitől hangosan belenyögök a csókba.
- Most már a szemeddel is láthatod a kérdéseidre a választ. - gonoszul elmosolyodik.
Lehúzza a nadrágját és felfedi a meredő tagját. A nadrágot eltávolítja rólam, majd a combomnál fogva felemel és a fának dönt. A farkát a bejáratomhoz igazítja, majd egy határozott mozdulattal tövig benyomja.
Hangos nyögés hagyja el a számat, ami inkább egy elfolytott sikolynak hangzik. Nem várja meg, hogy megszokjam. Egyből mozogni kezd.
Lökései mélyre hatolnak. Rendkívűl fáj, mert szűz vagyok, de valahogy élvezem ezt a szituációt. Hirtelen eltalál bennem egy pontot, amitől fennakadnak a szemeim és hangosabban nyögök fel.
- Ooohh? Eltaláltam a prosztatádat? - kuncog egyet. - Megtaláltam a másik érzékeny pontod.
Ugyanebben a tempóban és erővel találja el ugyanazt a pontot bennem. A fájdalmat teljesen felváltja ez a kellemes érzés. Még sose éreztem ilyet ezelőtt. Többet akarok.
Ahogyan nekidöntve tartott a fának, feljebb emeltem a lábaimat és átkulcsoltam vele a derekát. Próbáltam úgy elhelyezkedni, hogy könnyebben hozzám tudjon férni.
- Ahogy látom élvezed. - súgja a fülembe.
Kezdem elveszíteni az eszemet. Nem tudok gondolkodni és elködösödik minden. Egyedül ez az érzés marad meg, ami egyre erősebb az alsó felemnél. Egy furcsa bizsergést kezdtem érezni. De nem a fenekemben, hanem a farkamban. Mint ha valami ki akarna törni.
- A... Akaza... Én... - nem tudom befejezni a mondatomat a nyögdécseléseim miatt.
- Tudom. Én is közel vagyok.
Felgyorsít a tempón. Szinte az egész erdő csak az én nyögéseimtől hangos. Engedek a felgyülemlett érzésnek és egy utolsó nyögéssel elélvezek. Akaza-nak se kellett sok. Egy utolsó, mélyre ható lökéssel belém élvezett.
Vadul kapkodom a levegőt. Szépen lassan kihúzza magát belőlem, majd segít megtartani, nehogy összeessek.
- Egyben vagy? - ölel szorosan magához.
Bólintok. Nem jönnek ki szavak a számon és lihegek. Remeg a lábam.
- Gyakrabban is csinálhatnánk ilyet. Mit szólsz? - mosolyog rám. - Bármikor ráérek.
Nem szólok semmit, csak megint bólintok. Remélem minél hamarabb megismételjük ezt a csodálatos élményt.
YOU ARE READING
Demon Slayer Oneshots (Demons X male reader)
Fanfiction🔞 ❗FIGYELEM❗ ❗Szexuális tartalmat tartalmaz❗ ❗Nyugalom megzavarására alkalmas❗