Gyokko - Váza

260 10 0
                                    

Hazafele sétálok a régiségkereskedőtől, ugyanis sikerült beszereznem egy gyönyörű vázát. A váza készítője nagy kézügyességgel rendelkezhetett, mert szinte semmi hibát nem látok a fehér alapú, virág mintás tárgyon.

Amint haza értem, letettem a nappaliba és neki álltam vacsorát készíteni. Miközben az ételt készítettem, furcsán kezdtem érezni magamat. Mintha valaki figyelne...

Hátra pillantok, de nem látok senkit. Vállat vonok és folytatom a főzést.

Napok telnek el, de a kellemetlen érzés nem múlik el, inkább erősödik. Átkutattam a házat, de nem láttam senkit. Úgy gondoltam, biztos paranoiás vagyok. Nevettem ezen egyet, majd a nappaliba mentem tévét nézni. Mozgolódást kezdtem hallani a szoba másik sarkából, és amikor oda pillantottam, megláttam, hogy a váza mozog, majd kibújik belőle valami. A meglepettségtől hátra esek.

- Hyo, Hyo! - nevet a lény furcsa hangon. - Elnézést kérek a váratlan megjelenésem miatt, nem akartalak megrémiszteni! Gyokko a becses nevem!

Bizonytalanul nézek az élőlény hatalmas, groteszk külsejére. A felső teste fehér és izmos. Az alsó fele egy hosszú, kék pikkelyes farokban végződik. De ami a legbizarabb volt a lényen, az az arca. A szája helyén egy szem bámult le rám, a szemürege helyéről meg két mosolyra húzott száj. A homlokán is akadt egy meredően néző szem.

Csendben bámulom őt megszeppenve és nem tudom, hogy hogyan reagáljak. Sikítanom kéne? Vagy menekülni?

A lény felém magasodott, majd pikkelyes, úszóhártyás kezével felemel a földről óvatosan.

- Tudod, már egy ideje figyellek téged és felkeltetted az érdeklődésemet! Főleg azzal, hogy rendelkezel egy minimális ízléssel, hogy a vázámat választottad a sok ócskavas közül! - nevet egyet.

- Mi vagy te? - kérdezem, megszakítva a némaságomat.

- Oh, hát egy démon! Nagy szerencsédre a Felső Hold ötös, Gyokko! És téged hogy hívnak?

- (Y/N)...

- Nos (Y/N), az elmúlt napokban sikerült megcsodálnom téged és végül arra a következtetésre jutottam, hogy ideje felfednem magamat előtted és közelebbről megvizsgáljalak.

Közelebb kúszik hozzám és a közelségtől egyet hátra lépek, de ő megragadja a csípőmet és közel húz magához.

- Kíváncsi vagy hogy mit szoktam csinálni azokkal, akik felkeltik az érdekődésemet?

Amíg az egyik kezével a csípőmet fogja, addig a másikat lassan becsúsztatja a nadrágomba. Hüvelykujjával köröz a bejáratomon, majd lassan benyomja. A meglepettségtől felnyögök, ahogy lassan maszírozza a prosztatámat.

- Nagyon meleg és szűk vagy belül. Mint egy életre kelt műalkotás. - súgja a fülembe.

A nadrágom már a földön van. Miközben az ujjai bennem dolgoznak, addig a másik kezét levezeti a csípőmön az ágyékomra és elkezdi nekem kiverni. A keze erősen és határozottan tartja a nagy kezében a tagomat. Az érzés fájdalmas, de izgató volt.

- Hyo Hyo! - nevet. - A nyögéseid alapján igazán jól érezheted magadat! Adj ki magadból mindent! Mutasd meg mi van benned!

Gyorsabban kezdi el mozgatni a kezét és érzem, ahogy lassan elérem a csúcsot. Egy hangos nyögéssel a kezére élvezek. A spermám beborítja a kézfejét, amitől a démon mindkét szája szélesen vigyorog, majd lassan lenyalja tisztára a tenyerét.

- Ízletes vagy. - mondja kéjes hangnemben.

Mielőtt még bármit mondhattam vagy reagálhattam volna, felkapott és a kanapéra dobott. Az érkezéskor nagyot nyekkenek, majd mikor kinyitom a szememet, szembe találom magam két meredő pénisszel.

- Kettő van neki?! - gondolom pánikolva magamban.

Az arcomon látja a sokkot, amitől jóízűen felnevet.

- Látom még sose voltál ilyen helyzetben! Alig várom, hogy betöltselek téged mindkét farkammal!

Egy üveg síkosítót szerez az egyik kis szekrényből, melynek azért tudhatja a helyét, mert napokon keresztül figyelt engem a vázából. A kezére nyom egy adagot, majd bekeni vele mindkét hímvesszőjét.

Felkapja a lábaimat, majd széttárja. Mire kettőt pislogtam, már be is vezette az elsőt, amitől beszorul a levegő a tüdőmbe, így az alig hallható sikolyom egy hangosabb nyögésnek hallatszódik. Megvárja, míg megszokom a méretét, majd bevezeti a másodikat is.

Két karommal az ő iznos felkarjába kapaszkodok és belemarok a pikkelyes bőrébe az erős fájdalom miatt. Úgy érzem szétszakadok belül. Az egyik pénisze túlment a prosztatámon és mélyen nyomja a végbélfalamat. A kellemetlen érzéstől megrándul az egész testem.

Felgyorsítja a csípője mozgását, amitől átfonom a kezemet és a lábamat a teste köré, és úgy kapaszkodok belé, mintha az életem múlna rajta. Gyokko elégedetten kuncog.

- Basszus... Olyan szűk és meleg vagy a farkaim körül. - súgja a fülembe két szenvedélyes sóhaj között.

Furcsa bizsergést fog el alul, és érzem, hogy Gyokko is közel van az orgazmushoz, mert a péniszei lüktet bennem. A démon elfojtott nyögéssel lövel ki mindkét tagjából, betöltve teljesen engem. Levegőért kapkodva szorosan kapaszkodok belé.

Végül egy cuppanó hang kíséretével, mindkét tagja kicsúszik belőlem, melytől most üresnek érzem magam.

- Ez sokkal jobb volt, mint amire számítottam. - jegyzi meg magának Gyokko. - És csak hogy tudd... nem ez volt az utolsó alkalom.

Egy halk kuncogás követve, visszamászik a vázába, ott hagyva engem teljesen kifáradva és kiszolgáltatottan.

Demon Slayer Oneshots (Demons X male reader)Where stories live. Discover now