Douma - Bátyó

376 13 2
                                    

Douma csendben ül a kanapén és nézi a televíziót. A békéje nem tart sokáig, mert megérkezik a kisöccse, hogy bosszantsa.

- Bátyóóó! - jelenek meg a nappaliban. - Unatkozok!

Douma nem figyel rám, inkább felhangosítja a TV-t.

- Anyáék a hétvégén nem lesznek itthon. - jegyzem meg neki, hogy csak ketten maradtunk a lakásban. - Azt mondták hogy meg kell látogatniuk a nagynénét.

Douma csak bólint egyet és hozzáteszi - Akkor foglald le magad valamivel.

Pár másodperc gondolkodás után leülök mellé a kanapéra. Douma kíváncsian emeli rám a tekintetét.

- Mit csinálsz?

- Tévézek. - felelem egyszerűen az egyértelmű választ.

- Te minden alkalommal csak a képernyőt bámulod. - forgatja meg Douma a szemét. - Ahelyett, hogy bármi más érdekesebb tevékenységet végeznél.

- Te is mindig a tévét bámulod! És egyébként mi mással tudnám lefoglalni magamat? - teszem fel neki kíváncsian a kérdést.

Douma agyába egy izgató dolog ugrik be, amelytől egy gonosz vigyor jelenik meg az arcán.

- Említetted, hogy anyáék nem lesznek itthon ezen a pár napon, igaz?

Kérdőn nézek rá, de válaszként bólintok. Baljós borzongás fut végig a hátamon a tekintete miatt. Nem tudom, hogy mit eszelt ki, de valahogy megfélemlít.

- Kitaláltam egy izgalmas elfoglaltságot! Az utóbbi időben rohadtul idegesítő voltál, szóval most visszafizetem ezt egy "büntetéssel". És most, hogy anyáék nincsenek itthon... - a mosoly szélesebb lesz az arcán. - ... mi lenne, ha felvenném a "kemény bátyó" szerepét? Kezdj el vetkőzni!

Félve nézek rá, de egy határozott nemet mondok neki.

- Te most komolyan hülyéskedsz?! Ez nem vicces!

- Tudod jól, hogy én sose viccelek. - mosolyodik el szélesebben. - Ha nem vetkőzöl magadtól, akkor én teszem veled erőszakkal.

- Nem!

- Rendben, te akartad.

Egy határozott mozdulattal a kanapéra dönt és fölém tornyosul. Mindenfajta figyelmeztetés nélkül egyik kezével a fejem fölé szorítja mindkét csuklómat, majd a másikkal a nadrágomat cipzározza ki.

- Szállj már le rólam! - próbálom ellökni magamtól, de mind hiába.

- Kaptál esélyt, hogy viselkedj, de nem éltél a lehetőséggel.

Lecsúsztatja a nadrágját, majd a szemem megakad a félig már kemény farkán. Pánikolva megpróbálok rugdalózni, de hozzá képest túl gyenge vagyok. Félelmemben egy pillanatra elnézek, de ez nagy hiba volt. Esélyt adtam neki és leengedtem a védelmemet. A következő másodpercben azt érzem, hogy egy határozott mozdulattal a teljes hossza bennem van. A szemeim fennakadnak és fájdalmasan felkiáltok.

- Kiálts csak nyugodtan. Senki nem hall. - gonoszul kuncog egyet, majd elkezd határozott mozdulatokkal mozogni. - Hagyd csak, hogy a nagybátyó a kezébe vegye a dolgokat.

- Kérlek fejezd be! Nagyon fáj! - ilyen erős fájdalmat még életemben nem éreztem. A könnyeim elkezdenek folyni.

- Nézz csak magadra! Már megint hisztizel, mint egy bőgőmasina! Lazulj el és élvezd, akkor hamarabb szabadulsz.

Gyorsabb és erősebb tempót vesz fel. Úgy érzem, hogy mindjárt szétszakít belül. Hirtelen mélyen legbelül a farka megüt bennem egy pontot, amitől hangosabban felsikoltok, de valahogy mégis furcsa érzés fogott el. Douma ezt észrevette és elégedetten elmosolyodik.

- Oh? Élvezted, igaz? Csak nem megtaláltam a prosztatádat?

Az egyik ujját a számba teszi kényszerítve arra, hogy elkezdjem szopni, miközben erős lökésekkel a seggemet dugja. Egy újabb ütést mér az érzékeny pontomra, amitől hangosan felnyögök és furcsa bizsergést érzek a hasamban. Douma látja ezt az arcomon és elkezd a heréimmel játszani, amitől erősödik a bizsergés az alsó felemen. Előváladék kezd lefolyni a péniszemen, amitől Douma még nagyobb izgalomba jön. Megragadja a most már meredő tagomat és a lökései ritmusára elkezdi rajta fel-le mozgatni a kezét. A nyögéseim egyre hangosabbak lesznek, a tekintetem elködösül. A testem megfeszül és egy elfojtott sikollyal elélvezek Douma kezére.

Douma ránéz a meleg spermám által áztatta kezére és elégedetten felkacag.

- Nem is olyan rossz. Látod? Tudsz te, ha akarsz.

Másfél perc után egy utolsó, mélyre hatoló lökést ad a csípőjével, és ragacsos váladékával megtölt belülről. Lassan kihúzza magát belőlem és csodálattal nézi a művét, ahogy a magjai kifolynak belőlem.

- Csak nézz magadra! Micsoda tevékenységet talált ki neked a bátyód?!

Kapkodva veszem a levegőt, hogy lenyugtassam a felhevült testemet. De ahelyett hogy végre véget ért volna az egész, Douma az egyik ujjával el kezd körözni a nyílásom közt, majd lassan becsúsztatja azt. Halkan felnyögök, de ez sokkal kellemesebb, mintha a hosszú hímvesszője lenne bennem.

- Itt az ideje, hogy kicsit ellazulj az orgazmus után. Egy kis belső masszázs.

Becsúsztatja még egy ujját és gyengéden maszíroz engem belül. A végbelem izomzata megfeszül, de aztán ellazul a gyengéd érintéstől.

- Jó fiú. Szereted, amikor a bátyád gyengéd veled, igaz?

A fájó belsőm már kevésbé ég mint ezelőtt az aktus alatt.

- És csak hogy tudd... - közel hajol a fülemhez, majd belesúgja. - Még egy egész hétvégénk hátra van...

Demon Slayer Oneshots (Demons X male reader)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang