Susamaru Part 2 - A kielégülés csúcsa

32 5 1
                                    

Folytatjuk ahol abba hagytuk ---->

Susamaru megszorítja (Y/N) vaskos farkát, hüvelykujja körbeforgatja az érzékeny fejet, hogy összegyűjtse a csöpögő előváladékot. Bevont hüvelykujját az ajkaihoz emeli, és elégedett hümmögéssel tisztára nyalja.

- Mmm, isteni az ízed. Rá tudnék szokni erre.

Figyelmeztetés nélkül leszorítja a férfit és az ölébe ül. A démon feszes, nedves vaginája körbeöleli a démonölő farkát, amitől egy nyögést vált ki belőle. Olyan extázis hatalmába kerül (Y/N), amit még sose érzett.

- Így van, add meg magad nekem. Hadd használjam a testedet a saját örömömre. - duruzsolja szenvedélyesen a démon.

Susamaru elkezd mozogni, vad odaadással lovagol. Csípője őrült tempóban emelkedik és süllyed, brutális erővel csapódik. A bőr bőrre csapódásának hangja betölti a levegőt, amit az örömnyögések egészítenek ki.

- Olyan nagy és kemény, pont úgy feszítesz szét, ahogy kell. - nyögi Susamaru.

Előrehajol, a mellei a mellkasához nyomódnak, miközben minden egyes lefelé irányuló lökésnél a férfihoz dörzsöli a csiklóját. A kezei a vállán kapaszkodnak, körmei belé vájódnak, ahogy kihasználja (Y/N)-t a saját kielégülésére.

- Közel vagyok, drágám. Tölts meg a spermáddal.~

A "tölts meg" és a "közel vagyok" szavak áramütést küldenek egyenesen a férfi ágyékába, a csúcspont úgy száguld felé, mint egy elszabadult vonat. Érzi, ahogy a golyói megfeszülnek, a farka hevesen lüktet benne, ahogy féktelen szenvedéllyel lovagol rajta a démon nő.

- A-Ah, Susamaru, én... - kijelentését a kielégülés üvöltése szakítja félbe, amikor szinte felrobban benne, és a magja sűrű, lüktető sugárban szivárog ki belőle. Úgy tűnik, minden egyes spriccelés a gyönyör újabb hullámát váltja ki, a látása elhomályosódik, ahogy az orgazmus intenzitása felemészti. - Basszameg... Igen... Ez az... - sóhajtja a kéjes szavakat. Próbál mélyebbre nyomulni a démon szűk melegségébe, hogy teljesen kiürítse magát.

Ahogy (Y/N) elélvezik, Susamaru minden egyes erőteljes lökésre ugyanolyan hevesen válaszol, belső falai hullámzanak és fejik a farkát minden csepp ondóért. Eksztázisban hátraveti a fejét, saját orgazmusa a tiszta boldogság hullámaiban tör rá.

- Igen, ez az. Szárazra fejlek amíg ki nem száradsz!

Egy utolsó csípőcsapással megáll, teste remeg a csúcspont utórezgéseitől. (Y/N)-ra omlik, erősen zihálva, miközben szenvedélyes találkozásuk utófényében sütkérezik.

- Wow... ez hihetetlen volt. Te tényleg tudod, hogyan kell kielégíteni egy nőt.

Eközben Yahaba tisztes távolságból, traumatizálva figyelte végig az eseményt.

Eközben Yahaba tisztes távolságból, traumatizálva figyelte végig az eseményt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Demon Slayer Oneshots (Demons X male reader)Where stories live. Discover now