Lanxia oli vuosien aikana oppinut minkälaisen tyttären hänen vanhempansa halusivat.
Hän tiesi mistä he pitivät ja mistä eivät, mitä he arvostivat ja halveksuivat. Mitä he tekivät, jos asiat eivät menneet heidän pillinsä mukaan.
Lanxia oli myös oppinut antamaan vanhemmilleen sen, mitä he halusivat.
Hyvät käytöstavat, kunnioitus vanhempia ihmisiä kohtaan, perheen täydellisen yrityskuvan ylläpitäminen ja koulumenestyksestä huolehtiminen.
Kun Lanxian veli katosi kolme vuotta sitten, hänen vanhempansa alkoivat kontrolloida hänen elämäänsä entistä enemmän.
Puhu perheestä pelkkää hyvää ja esitä kuin olisit rakastettu. Hymyile jonkun katsoessa suuntaasi ja leiki onnellista tytärtä.
Imartele Li-yrityksen työkumppaneita tavatessasi heidät. Jos he häiritsevät sinua, ota se kohteliaisuutena. Se vain tarkoittaa sinun olevan kaunis, kuten sinun kuuluukin.
Osallistu juhliin ja tilaisuuksiin, vaikka sinua ei tarvita siellä. Näytä ihmisille olevasi sosiaalinen ja helposti lähestyttävä.
Hyväksy, että vanhempasi päättävät työalastasi, puolisostasi, lapsistasi, kuolemastasi ja sielustasi. Kaikestasi.
Ja lupaa ettet enää ikinä mainitse Maoxuea.
Älä muistele sitä häpeällistä karkuria, joka tahrasi perheen täydellisen imagon. Jos joku kysyy Maoxuesta, vakuuta heille veljesi kadonneen, eikä karanneen.
Mutta vaikka kuinka Lanxia yritti unohtaa hölmön veljensä, hän ei pystynyt, sillä Maoxue oli ollut maailman parhain veli. Hän oli pitänyt Lanxiasta huolta silloin, kun heidän vanhempansa olivat unohtaneet heidät.
Sen takia Lanxia mietti lähes päivittäin veljeään. Miksi hän jätti Lanxian heidän vanhempiensa armoille? Miksei hän ottanut Lanxiaa mukaansa?
Lanxia halusi kauas pois vanhempiensa luota. Hän halusi vain olla vapaa ja elää vailla huolia kuin tavallinen teinityttö.
Lanxia halusi löytää veljensä.
Hän oli suojellut täydellisen tyttären imagoaan, jotta pystyisi toisinaan livahtaa ulos ikkunasta vaivihkaa. Lanxian vanhemmat luottivat häneen niin paljon, etteivät epäilleet hänen käyttävän voimaansa näin.
Mutta ulos livahtaminen ei riittänyt Lanxialle. Hän halusi olla vapaa myös päivällä, ja hän saavuttaisi sen vasta päästyään pois Caralta. Lanxia ei kuitenkaan voinut lähteä pois kuulta, sillä hän oli alaikäinen, eikä hän ollut koskaan törmännyt hyvään tilaisuuteen.
Kun Riki yllättäen antoi Lanxian yöpyä luonaan ja päästi tämän mukaan matkaansa, Lanxia tiesi saaneensa tilaisuuden karata. Heidän olisi täytynyt lähteä ennen kuin Lanxian vanhemmat olisivat ehtineet aloittaa etsinnät.
Lanxian huonon tuurin täytyi kuitenkin pilata kaikki.
Rikin vain täytyi nähdä etsintäkuulutus. Oli eri asia olla tuntematon karkuri, kuin eliitistä paennut karkuri.
Li Lanxia kadoksissa.
Li oy, palkkio 5000 rupaa.
Niin etsintäkuulutuksessa luki. Riki vetäisi paperin irti seinästä ärtyneenä ja tyrkkäsi sen hysteeriselle Lanxialle. "Selitä. Mikä on tämä?"
Lanxia tuijotti ilmoitukseen kuin olisi nähnyt haamun. Sitten tyttö silppusi sen nopeasti paloiksi ja hänen silmänsä alkoivat kiiltää paniikista.
"Sinä olet Li Haitaon tytär? Li Oy?" Riki sihisi hiljaa ja vilkaisi varuillaan kadulla käveleviin ihmisiin. Hän veti Lanxian sivummalle, sillä pelkäsi ihmisten tunnistavan tytön. "Sinun olisi pitänyt kertoa minulle."
YOU ARE READING
ᴇɪʟɪꜱᴇɴ ᴋᴜʟᴛᴀɪɴᴇɴ ʜᴜᴏᴍɪɴᴇɴ
AdventureSarjamurhaajaa ei kai kannata jahdata yksin? Siksi Riki nappaa avukseen mysteerisen matkakumppanin, joka hohtaa kirkkaasti kuin kulta. • Riistäjät ovat ottaneet tehtäväkseen siivota neljältä kuulta pois ihmiset, jotka käyttävät voimiaan väärin. Kuka...